۱۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

قوی ترین داروی سینوزیت و درمان سینوزیت کهنه به صورت تجربی

در اینترنت بیشتر کسانی که مبتلا به سینوزین هستند دنبال قوی ترین داروی سینوزیت میگردن.

سلام من حدود ۲۰ سال است که درگیر سینوزیت هستم و انواع درمان‌ها رو از داروهای شیمیایی مثل آنتی بیوتیک‌ها و از انواع داروهای گیاهی برای درمان سینوزیت مزمن امتحان کردم و بهترین دارویی که از روی تجربه برای بهبود سینوزیت پیدا کردم استفاده از شربت گیاهی مدبر غدیر بود.

 

درمان سینوزیت کهنه

سینوزیت کهنه به نظر من درمان قطعی نداره حتی دوستانی هم که عمل جراحی کردن بعد از مدتی دوباره سینوزیت برگشته.

برای بهبود و از بین رفتن سردردهای شدید و گرفتگی بینی  پیشنهاد می‌کنم حتماً از شربت گیاهی مدبر غدیر استفاده کنید.

شربت مدبر غدیر در دوران کرونا رواج پیدا کرد و برای درمان کرونا استفاده می‌شد که جواب خوبی هم داد.

شربت مدبر غدیر

ترکیبات شربت مدبر غدیر چیست؟

  • ترکیبات طبیعی: این شربت با بهره‌گیری از خواص شگفت‌انگیز گیاهانی طیف گسترده‌ای از فواید زیر را دارد:

اسطوخودوس:

  • آرامش بخش و تسکین دهنده
  • ضد درد: تسکین سردرد، میگرن و دردهای عضلانی
  • ضد عفونی کننده

زنیان:

  • هضم غذا: رفع نفخ، دل درد و سوء هاضمه
  • ضد قارچ و باکتری: درمان عفونت‌های قارچی و باکتریایی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • ضد اسپاسم: تسکین دردهای قاعدگی

ختمی:

  • تسکین سرفه: برای درمان سرفه‌های خشک و تحریکات گلو
  • ضد التهاب: درمان التهاب‌های پوستی و التهابات دستگاه گوارش
  • ضد باکتری: درمان عفونت‌های باکتریایی

 

گلپر:

  • تقویت کننده معده: درمان مشکلات گوارشی مانند نفخ و سوء هاضمه
  • گرم کننده: برای گرم کردن بدن در فصل سرد

سیر:

  • ضد باکتری و ضد قارچ: پیشگیری و درمان عفونت‌ها
  • کاهش فشار خون
  • کاهش کلسترول
  • تقویت سیستم ایمنی

اکالیپتوس:

  • ضد عفونی کننده: درمان عفونت‌های تنفسی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا
  • خلط آور: خارج کننده خلط از ریه‌ها
  • ضد درد: برای تسکین دردهای عضلانی و مفصلی
  • ضد التهاب: برای کاهش التهاب
  • مناسب برای همه افراد: این شربت برای افراد در تمامی سنین، از کودکان تا سالمندان، مناسب است.
  • بدون عوارض جانبی: به دلیل طبیعی بودن، این شربت عوارض جانبی داروهای شیمیایی را ندارد.

چه کسانی می‌توانند از شربت مدبر غدیر استفاده کنند؟

  • افرادی که به دنبال تسکین دردهای سینوزیت و گرفتگی بینی هستند.
  • افرادی که به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن خود هستند.
  • افرادی که به طور مکرر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌شوند.
  • افرادی که از مشکلات تنفسی مانند آسم، برونشیت و آلرژی رنج می‌برند.
  • افرادی که دارای مشکلات گوارشی مانند نفخ، یبوست و سندرم روده تحریک‌پذیر هستند.

روش استفاده مدبر غدیر برای بهبود سینوزیت

شربت مدبر غدیر یک داروی خوراکی است که هر 4 ساعت، یک قاشق غذاخوری باید میل نمود.

ولی برای سینوزیت باید این شربت را داخل بینی اسپره کرد.

برای کسانی که سینوزیت مزمن دارند و دردهای شدید دارند هر یک ربع یک بار در دو بینی سپره می‌شود. و بسته به شرایطی که دارید هر نیم ساعت یا هر یک ساعت در بینی اسپری کنید.

بعد از بهتر شدن سینوزیت می‌تونید هر ۴ ساعت یا هر ۸ ساعت در دو بینی اسپره کنید ولی توجه داشته باشید که بعد از بهبود، همیشه حداقل روزانه یک یا دو بار در بینی اسپره نمایید.

برای اسپری میتوانید از اسپری آب پاش استفاده کنید مانند تصویر زیر:

روش استفاده مدبر غدیر برای بهبود سینوزیت

 

یا قسمت آب پاش را باز کنید و به روی شربت مدبر غدیر متصل کنید مانند تصویر زیر:

روش استفاده مدبر غدیر برای بهبود سینوزیت

نکته: برای رقیق کردن شربت مدبر غدیر می‌توانید از گلاب استفاده کنید.

این شربت رو به کسانی که عفونت گلو، سینه و حتی معده داشتن پیشنهاد دادم و دوستان استفاده کردن و راضی بودن. برای خرید شربت مدبر غدیر به شماره 09300011087 صوفی تماس بگیرید یا در تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

@MeysamSoofi

 

خرید و فروش انواع پای مرغ منجمد و تازه با استانداردهای جهانی و قیمت روز بازار

خلاصه مقاله:

انواع پای مرغ با استاندارد و بسته بندی صادراتی و یا به صورت فله به روش‌های مختلفی نظیر پای مرغ تازه، پخته شده، خشک شده و منجمد فرآوری و با توجه به نیاز مشتری در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد.

حفظ بافت و کیفیت در انواع مختلف پای مرغ مسئله‌ای بسیار مهم بوده که در فرآیند فرآوری حتما باید در نظر گرفته شود، در همین راستا روش و نوع بسته بندی از جمله مسائلی هستند که برای حفظ کیفیت و ماندگاری این نوع محصول نقش بسیار مهمی دارند. بسته بندی پای مرغ با توجه به اینکه جهت مصرف روزانه و به صورت تازه در بازار داخلی مورد استفاده قرار گرفته و یا قرار است به بازار دیگر کشورها صادر شود، متفاوت خواهد بود.

ما در این مقاله (فروش انواع پای مرغ با استاندارد و بسته بندی صادراتی با قیمت روز) قصد داریم در رابطه با ضرورت بسته بندی درست پا و پنجه مرغ صادراتی و اینکه در زمان بسته بندی بایستی چه مواردی را در نظر داشت تا فرآیند به صورت استاندارد انجام شده و جهت صادرات به دیگر کشورها با مشکلی مواجه نشویم توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

پنجه و پای مرغ از جمله محصولاتی می‌باشند که علاوه بر رعایت موارد بهداشتی و نوع بسته‌بندی آن‌ها در زمان فرآوری در خط تولید بایستی به تناژ مورد نیاز مشتری نیز توجه کرد، زیرا بسیاری از کارخانه‌ها امکان تامین این محصول را در تناژ بالا و یا به صورت بلند مدت ندارند و همین امر یک نقطه ضعف برای تجار به حساب می‌آید.

شما عزیزان به منظور تامین و خرید انواع پنجه و پای مرغ با بسته‌بندی، کیفیت و تناژ صادراتی جهت ارسال و صادرات به کشورهای مختلف می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

فروش انواع پای مرغ

انواع پنجه و پای مرغ صادراتی را می‌توان از جهات مختلف تقسیم‌بندی کرد که در این بخش به صورت تیتروار به آن‌ها اشاره شده:

فروش انواع پای مرغ

  • انواع پای مرغ از نظر وزن
  • انواع پای مرغ از نظر کیفیت
  • انواع پای مرغ از نظر نحوه فرآوری
  • انواع پای مرغ از نظر بسته‌بندی
  • انواع پای مرغ از نظر طولی

قیمت انواع پای مرغ و بسته بندی آنها

همانطور که گفتیم پای مرغ در انواع مختلفی فرآوری و به فروش می رسد. با توجه به نیاز مشتریان در نقاط مختلف جهان انواع پای مرغ به صورت تازه، منجمد، خشک شده و پخته شده فرآوری و روانه بازار می‌گردد. از پای مرغ جهت مصارف خرده فروشی و بازارهای داخلی عمدتا به صورت تازه استفاده می نمایند، اما در صادرات به دیگر کشورها برای حفظ کیفیت محصول در طول مسیر حمل و نقل اقدام به منجمد کردن آن می‌نمایند.

قیمت انواع پای مرغ و بسته بندی آنها

نوع بسته بندی پا و پنجه مرغ با توجه به کاربرد و بازار هدف متفاوت خواهد بود. برای خرده فروشی و مصارف خانگی از بسته‌بندی پلاستیکی و ظروف فومی ساده هم می‌توان استفاده کرد ولی به منظور صادرات این محصول، استفاده از مواد بسته‌بندی با کیفیت ضروری می باشد تا محصول علاوه بر دریافت تاییدیه‌های بهداشتی دیگر کشورها در طول مسیر نیز، نسبت به خطرات احتمالی مصون مانده و در حین حمل و نقل دچار آسیب نشود.

 

استاندارهای پای مرغ صادراتی

افزایش تقاضای خرید پا و پنجه مرغ از سوی کشورهای مختلف در سال های اخیر سبب شده تا پای مرغ به یکی از محصولات تجاری پرسود تبدیل شود. از همین سو صادرات آن رونق بسیاری پیدا کرده و کشورهای زیادی اقدام به فرآوری این محصول و فعالیت در حوزه صادرات پا و پنجه مرغ نموده‌اند.

نکته حائز اهمیت برای حضور در میان رقبای مختلفی که در زمینه تولید و عرضه محصولات پروتئینی از جمله پا و پنجه مرغ فعالیت دارند رعایت استاندارهایی می‌باشد که به وسیله آن بتوانیم محصولی از هر نظر مورد تایید جهت عرضه در بازارهای جهانی ارائه کنیم، زیرا محصولات غذایی من جمله پا و پنجه مرغ به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط بوده و همین مسئله حساسیت و ضرورت رعایت استاندارهای لازم، بویژه موارد بهداشتی را بیش از پیش مورد اهمیت قرار می‌دهد.

استاندارهای پای مرغ صادراتی

برخی از این استاندارها شامل کیفیت محصول، ایمنی و بهداشت محیط تولید، فرآوری و بسته بندی پای مرغ صادراتی و حتی درطول مسیر حمل و نقل را شامل می شود. به لحاظ کیفیتی پای مرغ صادراتی باید کاملا سالم، دارای بافت مناسب و منسجم، فاقد شکستگی و هرگونه آسیب دیگر و عاری از آلودگی و یا بیماری باشد.

از نظر ایمنی و بهداشت محیطی نیز رعایت استاندارهای محیط تولید جهت فرآوری پا و پنجه مرغ سالم و فاقد بیماری ضروری می‌باشد و هر چه محیط پرورش در رعایت استاندارهای کیفی موفق‌ترعمل کند کیفیت پا و پنجه‌های تولیدی بالاتر می‌رود و به خصوص کیفیت محیط در تولید پا و پنجه‌هایی با حداقل کف پای زخم بسیار موثر خواهد بود.

بعد از تولید و فرآوری پا و پنجه مرغ با کیفیت یکی از مسائلی که در فروش موفق محصول تاثیر بسزایی دارد رعایت استاندارهای بسته بندی پا و پنجه مرغ می‌باشد. بسته بندی درست محصول در اولین قدم برای حفظ کیفیت محصول در طول مسیر حمل و نقل نقش بسیار مهمی دارد.

شما عزیزان جهت خرید پا و پنجه مرغ با رعایت تمامی استانداردهای صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید. در ادامه مقاله در رابطه با اینکه بسته بندی پای مرغ صادراتی چگونه باید باشد و همچنین مزایا و ضرورت بسته بندی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

استاندارهای بسته بندی صادراتی پای مرغ

همان‌طور که اشاره شد رعایت استاندارهای بسته‌بندی پای مرغ صادراتی از مسائل و نکات مهم در زمینه فروش و صادرات موفق این محصول است. بسته بندی پا و پنجه مرغ صادراتی باید مطابق و در راستای استاندارهای بین‌المللی بوده و این استاندارها در موارد مختلف بسته بندی شامل جنس مواد ظروف بسته بندی، نحوه بسته بندی، برچسب گذاری و دیگر الزامات مرتبط با بسته بندی در نظر گرفته شود.

می‌توان گفت اولین و یا برترین نقش بسته بندی حفظ کیفیت و ماندگاری محصول از زمان فرآوری تا زمان حمل و نقل، توزیع و در نهایت مصرف محصول است. به همین دلیل استفاده از مواد با کیفیت که در طول مسیر حمل و نقل در برابر ضربه، فشار، دما و… مقاوم باشد ضروری است.

بسته بندی صادراتی باید دارای برچسب‌های حاوی اطلاعات مختلف محصول نظیر محتویات، تاریخ تولید و انقضای محصول، شرکت تولیدکننده و سایر مشخصات مورد نیاز باشد.

 

استاندارهای پای مرغ صادراتی

علاوه بر مواردی که بیان شد آشنایی با قوانین واردات و استاندارهای کشور مقصد نیز ضروری است زیرا ممکن است کشور مقصد قوانین خاصی را برای واردات محصولات مختلف به کشور خود داشته باشد. برای مثال ممکن است در استفاده از مواد بسته بندی محدودیت‌های خاصی را اعمال کرده و یا دارا بودن برخی برچسب‌ها و یا لیبل‌ها بر روی بسته‌بندی ضروری باشد.

استفاده از تکنولوژی‌های حفاظتی به روز برای تولید یک بسته بندی محکم به منظور جلوگیری از نفوذ هوا، رطوبت و همچنین حفظ کیفیت و تازگی محصول نیز بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

از طرفی کاهش هزینه‌های حمل و نقل و انبارداری سبب شده تا افراد فعال در این حوزه از سود بیشتری بهره‌مند شوند که این مهم نیز از مزایای رعایت استانداردها در بسته‌بندی می‌باشد. استفاده از مواد سبک و مقاوم با کارایی بالا و طراحی مناسب محصول جهت کاهش ابعاد و وزن بسته بندی و مدیریت کردن فضای بسته بندی جهت چیدمان بهتر در سردخانه و کانتینر در کاهش هزینه‌های حمل و نقل و انبارداری موثر خواهد بود.

موارد بیان شده از جمله عواملی هستند که در بسته بندی صادراتی پا و پنجه مرغ باید در نظر گرفته شوند تا محصول ما بتواند در بازارهای جهانی حضور پر رنگ و موثری داشته و همچنین باعث ارتقای جایگاه کشورمان در حوزه محصولات پروتئینی در سطح جهان شود.

شما عزیزان جهت تامین و خرید انواع پنجه و پای مرغ با استاندارد صادراتی در تناژ مختلف، با توجه به نیاز مشتری خود در کشور مقصد و همچنین دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

خرید پای مرغ

کارخانه تامین کننده پای مرغ

پای مرغ با گرید صادراتی

خرید پای مرغ در اصفهان

فروش پای مرغ صادراتی

پای مرغ خشک شده

فروش پای مرغ در بندر

انواع پای مرغ

صادرات انواع پنجه و پای مرغ

خرید پای مرغ فله

انواع پای مرغ با استاندارد و بسته بندی صادراتی

بسته‌بندی پای مرغ

صادرات پای مرغ به قزاقستان و گرجستان

خرید پنجه و پای مرغ 10 کیلویی

تامین انواع پای مرغ

کارشناس فروش پای مرف صادراتی

خرید پای مرغ در تهران

انواع پای مرغ با بسته بندی صادراتی

خرید پای مرغ منجمد صادراتی

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ 45 گرمی

فروش پا و پنجه مرغ صادراتی

تامین پای مرغ در تناژ بالا

فروش پا و پنجه مرغ با بسته‌بندی صادراتی

پا مرغ و پنجه مرغ

خرید پای مرغ منجمد بهداشتی

پای مرغ تازه

صادرات پای مرغ به روسیه

بهترین پای مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

انواع پای مرغ با استاندارد صادراتی

 

8. سؤالات متداول در مورد صادرات پای مرغ و پنجه به چین، روسیه و هنگ کنگ با کد IR

خلاصه مقاله:

رعایت بهداشت در مراحل مختلف تولید و فرآوری پا و پنجه مرغ مانند سایر مواد غذایی مسئله‌ای است که حتما باید به آن توجه داشت زیرا محصولات غذایی به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط بوده و در صورت عدم رعایت استاندارهای تولید و موارد بهداشتی می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های مختلف باشد.

در ادامه مقاله (صادرات پای مرغ و پنجه با کد IR به چین، روسیه و هنگ کنگ) قصد داریم توضیحاتی مختصر در رابطه با کد IR صادراتی خدمت شما علاقه‌مندان ارائه کنیم.

کد IR صادراتی چیست؟

کشورهای مختف برای اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات دام و طیور که از سایر کشورها وارد می شوند رعایت برخی الزامات را به لحاظ ایمنی و بهداشتی در واحدهای تولیدی یا کشتارگاهی آن کشور ضروری می دانند و رعایت این استاندارها باید توسط سازمان دامپزشکی کشور مبدا تایید شود. رعایت این اصول در قالب یک کد برای هر کشور تعریف می‌شود و داشتن این کد برای صادرات محصول از طریق گمرک ضروری می باشد.

کد IR شناسه ملی صادرات ایران است و داشتن کد  IR برای یک واحد تولیدی به این معناست که ایمنی و بهداشت آن توسط سازمان دامپزشکی ایران تایید شده است و آن واحد تولیدی الزامات لازم را رعایت کرده و به لحاظ کیفیت مطمئن و مورد تایید بوده است.

 صادرات پای مرغ و پنجه با کدIR

از آنجایی که پا و پنجه مرغ بازاری داغ در دیگر کشورها بخصوص چین، روسیه و هنگ کنگ دارد و یک محصول ویژه صادراتی به شمار می رود پنجه و پای مرغ صادراتی ما باید حتما دارای کدIR  صادراتی باشند. داشتن کدIR  این اطمینان را به کشورهای وارد کننده می‌دهد که پنجه و پای مرغ صادراتی ما در تمامی مراحل تولید و فرآوری الزامات بهداشتی و ایمنی را رعایت کرده و به لحاظ کیفیت و سلامت محصول استاندارهای لازم را دارد.

 صادرات پای مرغ و پنجه با کدIR

مجموعه بازرگانی سفیدخانی ازجمله مجموعه‌هایی است که با همکاری تولیدکنندگان مطمئن، معتبر و فعال در زمینه تولید و فرآوری پا و پنجه مرغ صادراتی آماده تامین و عرضه انواع پنجه و پای مرغ با کدIR  صادراتی در تناژ بالا و در گرید درخواستی مشتریان خود می‌باشد.

صادرات پای مرغ به کدام کشورها مجاز است؟

اگر چه کیفیت بالای پای مرغ ایران سبب شده تا تقاضا برای خرید آن از سوی بسیاری از کشورها وجود داشته باشد ولی اعمال برخی از قوانین از کشور مقصد نسبت به برخی از محصولات پروتئینی ایران، ارسال مستقیم پا و پنجه مرغ ایران به این کشورها را با مشکل مواجه کرده است.

در چنین شرایطی صادرات پای مرغ ایران به این کشورها معمولا از طریق نمایندگان آن‌ها در کشوری ثالث صورت می‌گیرد، یعنی محموله صادراتی ابتدا به کشوری دیگر فرستاده شده و سپس از آن کشور با دریافت مجوزات بهداشتی و گمرکی به مقصد مدنظر صادر می‌شود.

صادرات پای مرغ به کدام کشورها مجاز است

در مورد کشورهایی همچون چین و روسیه نیز امکان ارسال مستقیم پنجه و پای مرغ ایران وجود ندارد و به منظور صادرات این محصول به چنین کشورهایی به طور معمول در یکی از کشورهای نزدیک به آن‌ها بار تخلیه و پس از اخذ مجوزات لازم، خریدار اقدام به دریافت سفارش خود می‌نماید.

در رابطه با هنگ کنگ برای خرید این محصول پروتئینی از ایران محدودیت خاصی توسط هیچ یک از طرفین خریدار و فروشنده اعمال نشده و به طور مستقیم سفارشات پنجه و پای مرغ خود را از ایران دریافت می‌کنند. هنگ کنگ را می‌توان یکی از مقاصد صادراتی پنجه و پای مرغ ایرانی در نظر گرفت که سالانه حجم قابل توجهی از این محصول را از ایران خریداری می‌کند.

مجوز صادرات پای مرغ ایران شامل چه کد IRهایی می باشد؟

همان‌گونه که بیان شد کد IR به منزله شناسه ملی کشور ایران در گمرک بوده و برای صادرات ضروری می باشد. کد IR برای محصولات و شرکت‌های مختلف دارای ارقام متفاوتی بوده و دارای تاریخ انقضا می باشد که پس از پایان مدت اعتبار آن، شرکت‌ها باید مجددا نسبت به دریافت این کد اقدام کنند.

کدهای IR1055  و IR1071 نمونه‌هایی از کدهای صادراتی پا و پنجه مرغ صادراتی می باشند.

مجوز صادرات پای مرغ ایران شامل چه کد IRهایی می باشد

شما عزیزان جهت ثبت سفارش و خرید پا و پنجه مرغ صادراتی ایران با کد IR مورد تایید دیگر کشورها و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش پای مرغ منجمد صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

کد آی آر صادراتی پای مرغ

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

3. فروش پا و پنجه مرغ صادراتی با وزن استاندارد 45-35 گرم از تولیدکنندگان معتبر

 

در این مقاله می‌خوانیم:

خلاصه مقاله:

تولید مقرون به صرفه، تقاضای زیاد مشتریان و خواص فراوان پای مرغ سبب شده تا صادرات پا و پنجه مرغ مورد توجه بسیاری از تجار قرار گرفته و سود خوبی نیز برای افراد فعال در این حوزه داشته باشد، ولی مسئله مهم در این میان تامین این محصول با وزن استاندارد و کیفیت مورد تایید دیگر کشورها در تناژ بالا می‌باشد، که ما قصد داریم در مقاله (خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی) توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کنیم.

به طور معمول پا و پنجه مرغ صادراتی مورد تایید در کشورهای مقصد صادراتی ایران بین 35 گرم تا 45 گرم و با گریدبندی‌های مختلف بوده که ما در ادامه همین مقاله به اختصار در مورد هر یک صحبت خواهیم کرد. شرکت‌ها و کارگاه‌های بسیاری در زمینه تهیه و عرضه پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی فعال هستند ولی تامین این محصول در تناژ بالا و با یک گرید خاص برای بسیاری از تولیدکنندگان امکان‌پذیر نیست.

به همین منظور بازرگانی سفیدخانی با در نظر گرفتن موارد مطرح شده و با همکاری چند مجموعه فعال در این حوزه توانسته نیاز مشتریان خود را در سراسر جهان در زمینه خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی برطرف کند. جهت ثبت سفارش، خرید و دریافت مشاوره رایگان پیرامون این محصول می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در تماس باشید.

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی

پنجه و پای مرغ از جمله محصولاتی هستند که دارای طعمی لذیذ و مزایای بسیاری می‌باشند، از این رو افراد بسیاری در سراسر جهان با این محصولات پروتئینی غذاهایی خوش طعم ومتنوع طبخ می‌کنند و یا به روش‌های مختلف آن را فرآوری کرده و در طول روز مصرف می‌کنند.

رعایت استانداردها و در نظر داشتن نکاتی ریز جهت بالا بردن سطح رضایت مشتریان به منظور دستیابی به سهم بیشتری از بازار می‌تواند به ما کند تا سود بیشتری از این تجارت هم برای خود و هم برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوریم. ما می‌توانیم در این مسیر کنار شما باشیم، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه (09120681678) در ارتباط باشید.

خرید پا و پنجه مرغ

خرید پا و پنجه مرغ به دلیل ماندگاری بالا، تقاضای بیشتر نسبت به دیگر اجزای مرغ، خواص بسیار زیاد، فروش و سودآوری خوب و همچنین داشتن مشتری در بازار کشورهای مختلف و با ذائقه‌های مختلف باعث شده تا افراد زیادی را به فعالیت در این حوزه گرد هم آورد و خرید و فروش این محصول را برای فعالان این حوزه جذاب‌تر کند.

کیفیت مطلوب و قیمت مناسب پا وپنجه مرغ صادراتی ایران باعث شده تا این محصول بازار بسیار خوبی در سایر کشورها داشته باشد و افراد زیادی خواهان پای مرغ ایرانی باشند. طبیعتا با وجود رقابت فراوان در بازار خرید وفروش پنجه و پای مرغ، ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تر نسبت به بازار فروش هر چه بهتر و بیشتر را برای ما به دنبال خواهد داشت.

خرید پا و پنجه مرغ

ما در مجموعه سفیدخانی علاوه بر فرآوری پنجه و پای مرغ در کارگاه‌های فعال مجموعه، امکان ارتباط مستقیم و خرید از دیگر همکاران و تولیدکنندگان عمده پای مرغ صادراتی را داریم. هدف ما از این اقدام دسترسی آسان‌تر شما عزیزان به محصولی با کیفیت و هم‌تراز با محصولات استاندارد مورد نیاز دیگر کشورها با قیمتی مطلوب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

جهت ثبت سفارش، خرید، رفع ابهامات و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی

پنجه و پای مرغ در بسیاری از کشورها یک محصول پر طرفدار به شمار می‌آید ولی نوع طبخ و استفاده از آن در همه جا یکسان نیست، با توجه به این موضوع بایستی جهت پخت و سرو هر غذا از پنجه و پای مرغ با ابعاد و وزن متناسب استفاده کرد که از همین رو فعالان این حوزه با مشورت و رسیدن به اتفاق نظر، پنجه و پای مرغ را با در نظر گرفتن موارد مختلفی گریدبندی کرده که در ادامه همین مقاله (خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی) به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای مثال مشتری نیاز به پنجه مرغ با وزن میانگین 28 تا 40 گرم دارد تا بتواند از آن در تهیه کباب پنجه مرغ و یا سوپ پنجه مرغ استفاده کند، بنابراین بایستی قبل از برش و جداسازی پنجه از پای مرغ، ابتدا وزن‌ مناسب را انتخاب کرده تا بتوانیم نیاز مشتری را برطرف کنیم.

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی می‌تواند متفاوت باشد ولی به طور معمول از 28 تا 45 گرم سفارش‌گذاری می‌شود. باید به این موضوع توجه داشت که پا و پنجه هر کدام استانداردها و مشخصات خاص خود را دارند و در هنگام فرآوری، سورت و بسته‌بندی بایستی این موارد را در نظر بگیریم.

در ادامه برای آشنایی هر چه بیشتر شما با استاندارهای پا و پنجه مرغ برای صادرات  گریدبندی‌های مختلف پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی را برایتان شرح داده‌ایم.

پنجه و پای مرغ با گرید استاندارد صادراتی

پنجه و پای مرغ چه به صورت  فله و یا به صورت بسته‌بندی زمانی که برای صادرات انتخاب و سورت می‌شوند دارای یک سری ویژگی‌ها و مشخصات هستند که بر طبق آن‌ در دسته‌بندی یا اصطلاحا گریدبندی‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند که به ترتیب شامل گریدهای A،A + ،A++  می باشد.

این گریدها از نظر پارامترهایی نظیر اندازه، وزن، تعداد زخم های کف پای مرغ، وجود شکستگی در استخوان ها و… با هم متفاوت هستند و هر چه گرید محصول بالاتر باشد پا و پنجه ما با کیفیت‌تر و دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

پنجه و پای مرغ با گرید استاندارد صادراتی

در بخش‌های بعدی در رابطه با گریدهای مختلف پای مرغ صادراتی به طور مختصر توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.

پای مرغ گرید A

اندازه:10 تا 12 سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 40 درصد از پا مرغ‌ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: تقریبا 10 درصد از پای مرغ‌ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

پای مرغ گرید + A

اندازه:10 تا 12سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 20 درصد از پای مرغ ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: تقریبا 3 درصد پای مرغ‌ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

پای مرغ گرید ++ A

اندازه:10 تا 12سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 10 درصد از پای مرغ‌ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: کمتر از 3 درصد پای مرغ ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

ویژگی های ذکر شده برای گریدهای کیفی مختلف به عنوان نمونه می‌باشند و این اعداد و ارقام می‌توانند بنا بر سفارش مشتری دارای اندکی تفاوت باشند، همچنین با توجه به نیاز مشتری پارامترهای مختلف را در سورت‌بندی رعایت کرده و سپس سفارش مشتری را کامل کرد. شما عزیزان جهت سفارش و خرید انواع پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی در گریدهای مختلف می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی

تهیه و خرید پنجه و پای مرغ با وزن کم به آسانی در هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های محصولات پروتئینی قابل تامین بوده ولی جهت صادرات این محصول بایستی به دنبال فروشندگان عمده و کارخانجات فرآوری پنجه و پای مرغ باشیم تا بتوانیم این محصول را در تناژ بالا سفارش‌گذاری و تهیه کنیم.

جهت سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی می‌توانید با کارخانه‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه در ارتباط باشید. بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه تهیه و تامین محصولات پروتئینی مختلف از جمله پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی در تناژ عمده می‌باشد.

سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی

این مجموعه علاوه بر کارگاه‌های سورتینگ و فرآوری پای مرغ خود با دیگر مجموعه‌های فعال در این حوزه نیز در حال همکاری بوده تا بتواند سفارشات مشتریان خود در تناژ صادراتی را به آسانی و در اسرع وقت تامین کند.

جهت فرآوری این محصول بایستی علاوه بر دارا بودن کارگاه مجهز به ماشین‌آلات روز و پرسنل مجرب در تمامی مراحل فرآوری از سورت تا بسته بندی نهایت دقت و توجه لازم به کار گرفته شود تا محصول نهایی به لحاظ اندازه و کیفیت و… کاملا مطابق با پارامترهای خواسته شده طبق سفارش مشتری بوده و حجم بالای سفارش سبب پایین آمدن کیفیت کار نشود.

در سفارش‌های با حجم پایین مثلا 100 کیلوگرم آماده سازی سفارش به راحتی امکان پذیر است ولی آماده سازی سفارش های با تناژ صادراتی مثلا چندین تن در ماه نیازمند زمان و توجه بسیار بیشتری می باشد تا هم سفارش مورد نظر در اسرع وقت و به موقع تحویل داده شود و هم کیفیت نهایی کار مطابق با درخواست مشتری باشد.

جهت سفارش‌گذاری و خرید پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران در تناژ بالا و با کیفیت، بسته‌بندی و گریدبندی دلخواه خود می‌توانید از طریق شماره تماس (09120681678) با مجموعه ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما با افتخار آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

1. لیست کشتارگاه های تولید کننده پای مرغ در ایران: مقایسه قیمت و کیفیت

خلاصه مقاله:

پای مرغ از جمله محصولاتی می‌باشد که در گذشته همچون امروز شناخته نشده و به جز درصد کمی که برای مصارف داخلی در نظر گرفته میشد مابقی به عنوان ضایعات به دامداری‌ها ارسال شده و برای خوراک دام مورد استفاده قرار میگرفت، ولی در چند سال اخیر توجه خاصی به این محصول شد و با توجه به تقاضای بسیاری کشورها از جمله کشورهای آسیایی، افرادی به فکر خرید پای مرغ از تولیدکننده در کشتارگاه افتاده، تا بتوانند حجم بیشتری از این محصول را به طور مستقیم خرید و فروش کنند.

خرید پنجه و پای مرغ عمده با کیفیت صادراتی با روش‌های مختلفی امکان پذیر است که یکی از این روش‌ها خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه می باشد، و ما در این مقاله قصد داریم به توضیح در رابطه با آن بپردازیم.

خرید پای مرغ

بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در این حوزه بوده که علاوه بر ایجاد بستری امن و استاندارد برای خرید مستقیم پا و پنجه مرغ از تولیدکننده این امکان را نیز برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید پای مرغ منجمد مورد نیاز خود را با توجه به نیاز مشتری در کشور مقصد بدون محدودیت حجمی و با سورت و بسته‌بندی دلخواه خود تهیه کنید. جهت ارتباط با ما و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

پای مرغ محصولی پرمصرف در سراسر جهان بوده که در سال‌های اخیر بسیاری از کشورها به خرید و فروش این محصول پر خاصیت روی آورده‌اند. بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در این حوزه بوده که در زمینه تامین و عرضه پای مرغ با کیفیت صادراتی و در تناژ عمده جهت ارسال به سراسر جهان فعالیت دارد.

 

در این مقاله می‌خوانیم:

پای مرغ

پای مرغ که با نام انگلیسی ( Chicken feet ) در دنیا شناخته شده است از اجزای بدن مرغ است که داشتن خواص فراوان برای سلامتی نظیر بهبود سلامت استخوان‌ها و مفاصل در کنار دارا بودن مقادیر زیاد کلاژن که در سلامت پوست و مو نقش بسیار موثری دارد، همچنین طعم لذیذ پای مرغ بر جذابیت و محبوبیت آن افزوده است.

 

این محصول در دو نوع پای مرغ و پنجه مرغ فرآوری شده که پای مرغ استخوان بلندتر و پنجه بخشی از آن است که استخوان پا بریده شده است. جهت خرید پا و پنجه مرغ منجمد با گریدبندی‌های استاندارد صادراتی می‌توانید یا کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

 

نحوه فرآوری پای مرغ

به طور کلی فرآوری پای مرغ به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود. پای مرغ پس از جداسازی از مرغ و انتقال به واحد فرآوری با آب نحوه فرآوری پای مرغ سرد شسته شده و بخش‌های بعدی منتقل می‌شود.

 

 

در صورت اتوماتیک بودن خط تولید تمام مراحل به وسیله ماشین‌آلات مخصوص انجام شده و در روش فرآوری نیمه اتوماتیک این پروسه به کمک افراد حاضر در کارخانه انجام می‌شود که در ادامه به صورت مختصر توضیحاتی در این رابطه ارائه شده؛

  • شستشوی پای مرغ

در مراحل مختلف فرآوری پای مرغ از ابتدای کار تا آخرین مرحله این فرآیند چندین بار شستشو با آب سرد صورت می‌گیرد، این عمل برای پاک کردن و جداسازی خون‌آبه‌ها، آلودگی و باکتری‌ها ازسطح پوست و آماده سازی محصول برای دیگر مراحل فرآوری انجام می‌شود.

  • کندن پر و پوست اضافه پای مرغ

پس از شستشوی پای مرغ با آب سرد و جداسازی پر و دیگر آلودگی‌ها، پای مرغ آماده پوست کندن می‌شود. در این مرحله پا توسط دستگاه مخصوص که دمای آن تقریبا 70-65 درجه می باشد با آب داغ و بخار مرطوب شده و برای پوست کنی آماده می‌شود. پس از آن پای مرغ نرم و مرطوب شده به درون دستگاه دیگری ریخته شده و پوست کنی آن انجام می‌شود.

پس از جداسازی پوست و پر و… مجددا پای مرغ را به درون دستگاه دیگری انتقال می‌دهند و با آب سرد شستشو داده تا به آن شک وارد شده و دمای آن کاهش یابد و برای مراحل بعدی آماده شود.

  • جداسازی و یا سورتینگ پای مرغ

پس از کندن پوست نوبت به عملیات سورتینگ یا جداسازی می‌رسد که در این مرحله جداسازی پای مرغ‌های شکسته و یا دارای زخم در کف آن‌ها و دیگر ضایعات انجام می‌گیرد.

دراین مرحله همچنین سورتینگ محصول بنا به نیاز و سفارش مشتری هم به لحاظ سایز و هم وزن انجام شده و پاهای ریز، متوسط و درشت از یکدیگرجدا شده و برای مرحله بعد آماده می‌شوند.

  • فرآوری یا جداسازی پنجه از پای مرغ

همان‌طور که در مراحل قبلی اشاره شد برخی افراد درخواست پنجه مرغ را داشته و جهت تامین این گونه سفارشات بایستی استخوان پای مرغ در قسمت بالای پنجه از آن جدا شده (بریده شوند) و پنجه‌ها به تنهایی سورت و بسته‌بندی شوند.

  • بسته بندی و انجماد پای مرغ

پس از کنترل نهایی پنجه‌ها بسته بندی محصول را با توجه به میزان و حجم سفارش انجام می‌دهند. بسته بندی پای مرغ صادراتی معمولا به صورت کارتن‌های 20 کیلوگرمی که شامل 2 بسته 10 کیلوگرمی و یا 4 بسته 5 کیلوگرمی می‌باشد. البته بسته‌بندی‌ها به صورت 10 کیلوگرمی نیز موجود می‌باشند.

بسته بندی و انجماد پای مرغ

پس از بسته بندی و شرینگ، محصول در نهایت برای نگهداری در سردخانه آماده می‌شود و تا زمان آماده شدن حجم سفارش جهت صادرات در سردخانه زیر صفر و به صورت منجمد نگهداری می‌کنند تا کیفیت خود را  به خوبی حفظ کند.

 

پنجه و پای مرغ از کجا بخریم؟

خرید پای مرغ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر می‌باشد. جهت خرید با توجه به میزان مصرف و حجم سفارش می‌توان از راه‌های مختلف اقدام به خرید محصول کرد، برای مثال در مصارف خانگی و خریدهای با حجم کم خرید از هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف اقدام به خرید کرد. ولی جهت تامین عمده پای مرغ صادراتی بایستی خرید از مجموعه‌های بزرگ‌تر صورت پذیرد، که قابلیت تامین در تناژ بالا را داشته و از لحاظ کیفیت نیز قابل اطمینان باشند.

پنجه و پای مرغ از کجا بخریم

اگرچه شرکت ها و مجموعه‌های متعددی در زمینه خرید و فروش عمده پای مرغ صادراتی فعالیت دارند ولی خرید پای مرغ از تولیدکننده در کشتارگاه یکی از بهترین روش‌های خرید پای مرغ در حجم بالا می‌باشد که به نسبت دیگر روش‌های خرید پای مرغ به صورت عمده مزیت‌هایی دارد که در ادامه مقاله برای شما شرح خواهیم داد.

 

خرید پای مرغ از تولید کننده

خرید پای مرغ از تولید کننده برای افرادی که قصد صادرات پنجه و پای مرغ در حجم بالا را دارند مزایای بسیاری داشته که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دست اول بودن و حذف واسطه ها
  • سفارشی سازی پنجه و پای مرغ
  • تازگی و کیفیت بالای محصول
  • بازدید از خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ
  • دست اول بودن و حذف واسطه ها

دست اول بودن و حذف شدن واسطه‌ها از جمله مزیت‌های خرید پای مرغ از تولید کننده می باشد که به طور قابل توجهی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد و می‌توانید پنجه و پای مرغ مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار و رقبا تامین کنید.

  • سفارشی سازی پنجه و پای مرغ

در خرید مستقیم از تولیدکننده امکان سفارش محصول طبق درخواست و نیاز مشتری وجود دارد که می‌توان محصول را طبق سایز، وزن و بسته‌بندی مورد نظر مشتری سورت‌بندی کرد.

  • تازگی و کیفیت بالای محصول

در خرید پای مرغ از تولید کننده چون محصول مستقیم از کشتارگاه خریداری می شود از کیفیت و تازگی بیشتری نسبت به نمونه‌های موجود در بازار خواهد داشت، زیرا از نحوه و زمان فرآوری و بسته‌بندی آن مطلع هستید.

  • بازدید از خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ

در خرید مستقیم از تولید کننده پنجه و پای مرغ این امکان را دارید که با انجام هماهنگی قبلی جهت حضور در خط تولید، بتوانید مراحل مختلف پاک کردن، شستشو، سورت، بسته‌بندی و انبار کردن را یک به یک بازدید کرده و اطمینان حاصل کنید که سفارش شما کاملا بهداشتی و استاندارد در حال آماده‌سازی می‌باشد.

خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ

ما در این مقاله (خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه) سعی کردیم علاوه بر توضیح در رابطه با مزایای خرید پنجه و پای مرغ از کارخانه تولیدکننده، توضیحاتی در رابطه با مراحل فرآوری این محصول نیز خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. جهت ثبت سفارش و خرید انواع پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی از کارخانه می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

فروش پای مرغ همدان و اراک

راهنمای کامل خرید و فروش ضایعات پای مرغ عمده: از تامین تا صادرات

خلاصه مقاله:

در پروسه فرآوری پای مرغ با توجه به سورت‌بندی در نظر گرفته شده از طرف مشتری، بخش‌های اضافی و غیر مصرفی همچون پوست اضافه، استخوان و… از پای مرغ جدا شده و به طور معمول جهت مصارف غذایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. قسمت‌های خُرد و اضافی جدا شده به عنوان ضایعات پای مرغ محسوب می‌شوند.

با پیشرفت صنایع و آشنایی افراد با خواص فراوان پای مرغ شاهد استفاده از ضایعات پنجه و پای مرغ به صورت خشک شده و پودر شده جهت مصارف دارویی، آرایشی، خوراک حیوانات، تولید پودر ژلاتین و … هستیم، به همین منظور فرآوری و فروش ضایعات پای مرغ عمده توسط بسیاری از افراد فعال در این حوزه صورت می‌پذیرد. جهت خرید و فروش ضایعات پای مرغ عمده می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

در این مقاله می‌خوانیم:

ضایعات پای مرغ شامل چه مواردی می‌شود؟

پا و پنجه مرغ را پیش از بسته بندی با توجه به گرید مورد نیاز مشتری سورت می کنند. بخش‌هایی که حین سورت محصول از پا و پنجه مرغ جدا شده به عنوان ضایعات پای مرغ شناخته می‌شوند که شامل پا و پنجه‌های شکسته و یا زخمی، پا و پنجه‌هایی با سایز ریز و کوچک‌تر از میزان استاندارد، پوست پای مرغ و ساق پای مرغ می باشد که هنگام فرآوری پنجه از آن جدا می گردد.

ضایعات پای مرغ شامل چه مواردی می‌شود

کاربرد ضایعات پای مرغ در صنعت

پای مرغ به واسطه داشتن مقدار زیادی پروتئین، کلاژن و دیگر مواد مغذی به جز مصارف خوراکی در صنایع غذایی، در دیگر صنایع نیز یک محصول کاربردی و پر مصرف به شمار می‌آید. از آن جایی که خواص پای مرغ جهت استفاده در این صنایع مهم بوده، شکل ظاهری و ابعاد پای مرغ از اهمیت چندانی برخوردار نیست و به همین منظور از ضایعات پنجه و پای مرغ در خط تولید خود استفاده می‌کنند.

کاربرد ضایعات پای مرغ در صنعت

در ادامه به چند نمونه از کاربرد ضایعات پای مرغ در صنعت اشاره می‌کنیم؛

  • تولید ژلاتین از ضایعات پای مرغ

همان‌طور که می‌دانید ژلاتین یکی از مواد پر مصرف پزشکی و غذایی است که برای رشد و سلامت غضروف‌ها، استخوان‌ها و همچنین برای سلامت پوست و مو نقش موثری دارد. در گذشته ژلاتین بیشتر از پوست و استخوان گاو و خوک به دست می‌آمد، و از دیگر کشورها وارد میشد. اما به دلیل وجود بیماری‌های مختلف در ژلاتین تولید شده از این حیوانات، بسیاری از کشورها (از جمله کشورهای اسلامی از جمله کشور ایران) استفاده از آن را ممنوع کرده‌اند.

استفاده از ضایعات پای مرغ به منظور تولید پودر ژلاتین در کنار بهره‌مندی از ارزش غذایی بالاتر از دیگر محصولات مشابه، باعث ایجاد صرفه اقتصادی هم از لحاظ جلوگیری از دورریز این محصول در کارگاه‌ها و هم حفظ سلامت افراد جامعه نسبت به مشکلات و تبعاتی که در پیش داشته، می‌باشد.

  • تولید پودر گوشت از ضایعات پای مرغ

یکی دیگر از کاربردهای ضایعات پای مرغ تولید پودر گوشت می‌باشد که از پوست و ساق پای مرغ به دست می‌آید و به عنوان یک غذای بسیار مقوی و منبع اصلی پروتئین در خوراک دام به شمار می رود. این محصول به صورت بسته بندی در وزن‌های مختلف به فروش می‌رسد.

  • تولید پای مرغ خشک شده از ضایعات پای مرغ

پای مرغ خشک شده از دیگر فرآورده‌های پروتئینی به دست آمده از ضایعات پای مرغ می باشد که معمولا از پا و پنجه‌هایی که سایز کوچک‌تری داشته و برای مصرف غذایی و صادرات مناسب نیستند انتخاب می‌شوند، این محصول یک غذای بسیار محبوب بوده، که برای تغذیه حیوانات به خصوص سگ در اغلب کشورها به فروش می رسد. همچنین از پای مرغ خشک شده جهت تربیت و آموزش حیوانات وحشی در سیرک‌ها و مراکز نظامی نیز استفاده می‌شود.

فروش ضایعات پای مرغ عمده

از آن‌جایی که ضایعات پای مرغ در صنایع مختلف همچون مصارف دارویی، آرایشی و …مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طور معمول فروش آن به صورت عمده و در تناژ بالا بوده و کمتر به صورت جزئی و با حجم کم درخواست می‌شود.با توجه به بازار خوبی که این محصول دارد افراد و شرکت‌های زیادی در زمینه خرید، فرآوری و فروش ضایعات پای مرغ عمده فعالیت دارند و بسته به حجم و میزان سفارش به صورت هفتگی و ماهانه سفارشات خود به مشتری تحویل می‌دهند.

فروش ضایعات پای مرغ عمده

نکته قابل توجه در اینجا همچون بسیاری از دیگر محصولات مزایای خرید این محصول از فروشندگان دست اول و تولیدکنندگان می‌باشد، تا محصول خریداری شده از لحاظ کیفیت و قیمت برای شما تضمین شده باشد.

بازرگانی سفیدخانی به دلیل همکاری با دیگر مجموعه‌های بزرگ تولید و فرآوری پا و پنجه مرغ به صورت تازه، منجمد و خشک شده، این امکان را دارد تا ضایعات پای مرغ مورد نیاز شما را به صورت عمده تامین کند. جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید. همچنین جهت ایجاد ارتباط در شبکات مجازی نیز می‌توانید به بخش تماس با ما در سایت www.sefidtc.ir مراجعه نمایید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

فرآوری و فروش ضایعات پای مرغ عمده

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

صادرات پای مرغ به بلاروس

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

قیمت روز پای مرغ صادراتی در کشتارگاه های مختلف ایران + عوامل موثر بر قیمت

خلاصه مقاله

پنجه و یا پای مرغ به یک محصول پر فروش در بسیاری از کشورها تبدیل شده و دلیل آن می‌تواند افزایش شناخت و آگاهی افراد  نسبت به این محصول و خواص آن باشد. زمانی که تقاضا برای یک محصول در بازار زیاد باشد، افرادی به دنبال ارتباط گرفتن با تولیدکنندگان دست اول و اصلی آن محصول می‌باشند تا بتوانند با تامین عمده و مستقیم محصول مورد نظر و عرضه آن در بازار، سود بیشتری کسب کنند.

کشتارگاه‌ها می‌توانند مبدا اصلی عرضه پنجه و پای مرغ باشند و بدون شک افراد فعال در حوزه خرید و فروش محصولات پروتئینی به امید خرید پنجه و پای مرغ به قیمت عمده، همچنین حذف واسطه‌ها اقدام به خرید از این مراکز (کشتارگاه طیور) می‌کنند. سوالی که وجود دارد، آیا پنجه و پای مرغ عرضه شده از کشتارگاه قابلیت و آمادگی صادرات را دارد؟ آیا پنجه و پای مرغ موجود در کشتارگاه با بسته‌بندی استاندارد صادراتی عرضه می‌شود؟ آیا خرید از کشتارگاه برای تجار مقرون به صرفه است؟

قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه

در این مقاله (قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه) قصد داریم پیرامون مسائل مطرح شده که از جمله دغدغه‌های فعالان این حوزه به شمار می‌آید به بحث و بررسی بپردازیم و پیشنهادی مقرون به صرفه برای خریداران پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران ارائه کنیم. جهت ثبت سفارش و خرید پای مرغ منجمد با تناژ صادراتی و کیفیت عالی، همچنین دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

محصولات صادراتی ملزم به رعایت استانداردهایی هستند تا به راحتی بتوان آن‌ها را در بازار دیگر کشورها عرضه کرد، رعایت نکاتی که باعث می‌شوند از رقبا پیشی گرفت و در بازارهای خارجی نیز حضوری پر رنگ و پیشتاز داشت. در مقاله (قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه) قصد داریم به بررسی نکات و مسائلی که برای صادرات پای مرغ خریداری شده از کشتارکاه لازم است بپردازیم.

در این مقاله می‌خوانیم:

خرید و قیمت پای مرغ در کشتارگاه

پنجه و پای مرغ صادراتی در کشتارگاه اگر چه به دلیل حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم محصول دارای قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به بازار می‌باشد ولی با توجه به اینکه هر کشور برای واردات محصولات مختلف استانداردهایی را وضع کرده، پنجه و پای مرغ زمانی که از کشتارگاه خریداری می‌شود بدون انجام پروسه فرآوری مجوزهای لازم برای صادرات و حضور در بازار دیگر کشورها را نخواهد داشت.

خرید و قیمت پای مرغ در کشتارگاه

بنابراین اگرچه قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه مناسب و به صرفه است ولی قیمت تمام شده و نهایی محصول نمی باشد و از زمان خرید پای مرغ از کشتارگاه تا زمان صادرات به دیگر کشورها هزینه‌های جانبی دیگری را نیز به دنبال خواهد شد. علاوه برهزینه‌های فرآوری و دریافت مجوزهای لازم جهت حضور در بازار کشورهای مختلف، برخی عوامل دیگر نیز وجود که باعث ایجاد نوسانات در قیمت پای مرغ می‌شوند؛ در ادامه به توضیح و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

استاندارهای لازم جهت صادرات پای مرغ

هر کشور برای وارد کردن محصولات مختلف استاندارها و قوانینی را وضع می‌کند و طبق یک پروتکل و قانون بین‌المللی، تجاری که در کشورهای دیگر قصد همکاری و مراودات مالی با آن‌ها را دارند ملزم به رعایت این استانداردها شوند. رعایت این استانداردها و اخذ مجوزهای لازم باعث تسریع در روند انجام معاملات و حضور محصول مورد نظر در بازار کشور مقصد می‌شود.

استاندارهای لازم جهت صادرات پای مرغ

جهت خرید و فروش پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی نیز استانداردهایی وضع شده که فعالان این حوزه قبل از شروع فعالیت با رعایت این استانداردها می‌توانند محصولات خود را به دیگر کشورها صادر کنند. پنجه و پای مرغ قابل عرضه در کشتارگاه‌ها تازه و به صورت سورت نشده هستند و لازم است تا مراحل مختلف فرآوری و سورت‌بندی صادراتی را پشت سر گذاشته تا قابلیت صادرات به نقاط مختلف جهان را داشته باشند.

 

مراحل آماده سازی و فرآوری پای مرغ صادراتی

مراحل آماده سازی و فرآوری پای مرغ صادراتی به اختصار شامل مراحل زیر می‌باشد:

  • شستشوی پای مرغ و حذف آلودگی‌ها و ضایعات:

شستشو اولین مرحله از مراحل فرآوری پای مرغ است که برای حذف خون‌آبه‌ها و آلودگی‌ها از پای مرغ انجام می‌شود.

  • کندن پوست و پر:

مرحله بعدی پس از شستشوی پای مرغ، کندن پوست پای مرغ است که به وسیله دستگاه‌های بخصوصی انجام می‌شود.

  • جداسازی و اصلاح کف پای زخم:

پس از کندن پوست پای مرغ اقدام به جداسازی کف پای زخم می‌کنند.

  • پنجه زنی:

مرحله بعدی از مراحل فرآوری در صورتی که سفارش مشتری پنجه مرغ باشد جدا کردن پنجه از ساق پا می‌باشد.

  • سورت بندی پای مرغ براساس گرید صادراتی:

پس از پنجه زنی پای مرغ اقدام به سورت پا و پنجه مرغ براساس گرید صادراتی مورد درخواست می کنند. در گریدبندی محصول هریک از گریدهای صادراتی دارای یک سری ویژگی‌ها و مشخصات ( شامل: وزن، سایز، میزان شکستگی و …)هستند و فرآیند سورت‌ بر اساس معیارهای مشتری پیش از بسته بندی پنجه و پای مرغ صورت می‌گیرد.

  • بسته بندی و شرینگ پای مرغ صادراتی:

پس از سورت‌بندی و کنترل پا و پنجه نوبت به بسته‌بندی پا و پنجه می‌رسد. بسته‌بندی صادراتی پا و پنجه مرغ باید مطابق با استانداردهای کشور مقصد بوده و به گونه‌ای که کیفیت محصول تا زمان رسیدن به مقصد حفظ شود. در نهایت پای مرغ را منجمد کرده و در دمای زیر صفر تا زمان آماده‌سازی حجم مورد سفارش درون سردخانه نگهداری می کنند.

مواردی که بیان شد پروسه فرآوری پا و پنجه مرغ می‌باشد که پس از خرید از کشتارگاه بر روی پای مرغ اعمال می‌شود تا آماده تحویل به مشتری جهت صادرات به دیگر کشورها شود. باید توجه داشت که هزینه این مراحل به قیمت پا و پنجه مرغ در کشتارگاه افزوده خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت پای مرغ صادراتی

قیمت پنجه و پای مرغ نیز همانند بسیاری از محصولات دیگر دارای نوسان بوده و تحت تاثیر عوامل و شرایط مختلف تغییر می ‌کند. بنابراین برای تعیین قیمت عوامل موثر بر قیمت این محصول شناسایی و بررسی و قیمت تمام شده به مشتری ارائه می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت پای مرغ صادراتی

در این بخش از مقاله به برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پای مرغ صادراتی اشاره کرده ایم؛

  • هزینه‌های تولید و فرآوری:

هزینه‌های جاری در زمان نگهداری و پرورش مرغ که در نهایت باعث به دست آمدن قیمت تمام شده برای مرغ و بالطبع پنجه و پای مرغ که بخشی از مرغ می‌باشد، یعنی هر چه قیمت روز مرغ بالاتر باشد بر قیمت پنجه و پای مرغ نیز تاثیرگذار است، از طرفی کیفیت محل نگهداری و رعایت موارد بهداشتی در مرغداری باعث کاهش بیماری‌ها و یا آلودگی و زخم در کف پای مرغ می‌شود.

  • میزان پای مرغ موجود در بازار:

از دیگر عواملی که بر قیمت پای مرغ صادراتی تاثیرگذار است میزان پای مرغ موجود در بازار می باشد. هر چه پای مرغ موجود در بازار کمتر باشد چون تقاضا زیاد و قدرت عرضه به نسبت کمتر است رقابت برای خرید محصول افزایش پیدا کرده و در نتیجه قیمت پا و پنجه نیز افزایش خواهد یافت.

  • میزان عرضه و تقاضا پای مرغ:

به طور معمول قیمت پا و پنجه مرغ نیز همانند دیگر محصولات با کاهش تقاضا دچار کاهش قیمت و با افزایش تقاضا دچار افزایش قیمت خواهد شد.

  • نوسانات قیمت ارز:

از آنجایی که پای مرغ محصولی صادراتی می‌باشد قیمت آن وابسته به بازارهای خارجی و تغییرات نرخ ارز بوده و با نوسانات قیمت ارز قیمت پا و پنجه مرغ نیز دچار نوسان خواهد شد.

  • حضور واسطه‌ها و دلال‌ها:

هنگام خرید یک محصول هر چه زنجیره نفرات بین فروشنده تا خریدار افزایش یاید قیمت آن محصول نیز افزایش پیدا می کند، زیرا هر شخص درصدی سود به مبلغ اصلی اضافه کرده و به نفرات بعدی اعلام می‌کند که در نهایت باعث افزایش قیمت تمام شده برای خریدار می‌شود.

همان‌طور که بیان شد عوامل متعددی بر قیمت پای مرغ صادراتی موثر بوده و اگر چه خرید مستقیم پای مرغ از کشتارگاه یکی از راه‌های کاهش قیمت خرید پای مرغ صادراتی است ولی این قیمت به منزله قیمت نهایی محصول صادراتی نبوده و خریدار پس از دریافت پای مرغ تازه از کشتارگاه ملزم به فرآوری و سورتینگ آن‌ می‌باشد، چه بسا که هزینه بیشتری نیز متقبل شود.

بازرگانی سفیدخانی (علاوه بر کارگاه‌های فرآوری خود) به واسطه همکاری با دیگر کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان پا و پنجه مرغ صادراتی این امکان را دارد که پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی را در حجم عمده و تامین در بلند مدت با بهترین کیفیت و بسته‌بندی استاندارد جهت صادرات به کشورهای مختلف خدمت شما تجار عزیز ارائه کند. جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

 

خرید عمده پای مرغ منجمد با استانداردهای جهانی: صادرات به کشورهای اروپایی

خلاصه مقاله:

محصولات پروتئینی از جمله پنجه و پای مرغ نیز همچون بسیاری از دیگر محصولات تحت تاثیر عوامل بیرونی دچار نوسان قیمت شده و به طور معمول با قیمت روز در بازار عرضه می‌گردد. از جمله موارد تاثیرگذار در نوسان قیمت پنجه و پای مرغ منجمد، صادرات آن و حضور در بازار دیگر کشورها و بالطبع تاثیرپذیری از قیمت ارز می‌باشد.

جهت خرید، ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت روز پای مرغ منجمد صادراتی عمده، همچنین دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

ما در بخش‌های مختلف این مقاله در کنار بررسی عوامل موثر بر قیمت روز پای مرغ منجمد صادراتی عمده، در رابطه با شرایط خرید و فروش پای مرغ صادراتی و استاندارهای لازم در این زمینه نیز توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه کرده‌ایم؛

در این مقاله می‌خوانیم:

پای مرغ صادراتی

کیفیت بالای پای مرغ صادراتی ایران سبب شده تا تقاضا برای خرید این محصول از کشور ما بسیار زیاد باشد. در پی افزایش تقاضا برای خرید این محصول و افزایش حجم سفارشات همچنین درخواست شرکت‌های مختلف برای تامین طولانی مدت پا و پنجه در تناژ عمده سبب شده تا مجموعه‌های تامین‌کننده پا و پنجه مرغ برای انجام بهتر معاملات و تحویل به موقع سفارشات مشتری‌های خود اقدام به بستن قرادادهای کوتاه مدت و بلند مدت طبق شرایط معینی نمایند.

پای مرغ صادراتی

در این قراردادهای تجاری شرایط توافق شده بین طرفین ذکر می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • تعیین گرید پنجه و پای مرغ
  • تعیین حجم سفارش پنجه و پای مرغ
  • تعیین نحوه تحویل )چند تن در ماه( پنجه و پای مرغ
  • تعیین نحوه پرداخت
  • تعین محل تحویل سفارش

تعیین قیمت و پرداخت به این صورت بوده که ممکن است خریدار درخواست عقد قرارداد یک ساله را داشته باشد، و فروشنده موظف به تامین حجم سفارش تا پایان مدت قرداد بوده ولی قیمت محصول را به روز محاسبه می‌کند، یعنی با افزایش قیمت پا و پنجه مرغ حجم باقی مانده سفارش با قیمت روز به خریدار تحویل داده می‌شود.

در روش دوم خریدار مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کرده و در قرارداد قید می‌شود که قیمت کل بار تامین شده چقدر بوده و طبق توافق همان قیمت مشخص شده پرداخت شود و با افزایش و یا کاهش قیمت پای مرغ تغییری در قیمت لحاظ نشود. به طور کلی در قراردادهای فروش زمان و نحوه تحویل بار، نحوه پرداخت و محل تحویل بار متفاوت بوده و طبق توافق صورت گرفته بین خریدار و فروشنده انجام می‌شود.

 

پای مرغ منجمد

اگرچه با توجه به نیاز مشتری پنجه و پای مرغ ممکن است به صورت تازه، منجمد و پخته شده به فروش برسد، اما همان‌گونه که گفتیم برای صادرات حتما از پای مرغ منجمد استفاده می‌کنند تا در حین حمل و نقل و ارسال پای مرغ به دیگر کشورها و همچنین مدت زمان آماده شدن کامل حجم سفارش پا و یا پنجه کیفیت و خواص خود را حفظ کرده و فاسد نشود.

فرآیند انجماد پا و پنجه مرغ که در واقع آخرین مرحله از مراحل فرآوری پای مرغ است به این صورت انجام می‌شود که پس از عملیات شستشو، کندن پوست، خنک سازی، اصلاح کف زخم، پنجه زنی، کنترل و بسته بندی، پا و پنجه‌ها را وارد تونل انجماد کرده و در آن با ترکیب جریان هوایی با سرعت زیاد و سرد به سرعت منجمد می‌کنند. انجماد سریع محصول ضمن اینکه از رشد باکتری‌ و فاسد شدن آن جلوگیری می‌کند باعث حفظ بافت، کیفیت و ارزش غذایی محصول می‌شود.

پای مرغ منجمد

پنجه و پای مرغ منجمد پس از فرآیند انجماد به سردخانه‌هایی با دمای زیر صفر منتقل شده و تا آماده شدن حجم سفارش درون سردخانه در دمای 18- نگهداری می‌شود. حمل این محصول جهت صادرات نیز بایستی با کانتینرهای یخچال‌دار صورت پذیرد.

قیمت روز پای مرغ

عوامل متعددی می‌توانند در قیمت پای مرغ تأثیرگذار باشند؛ در واقع نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص را در طولانی مدت برای پای مرغ بیان کرد و قیمت آن تحت تاثیرعوامل مختلف که دارای نوسان هستند به طور دائم و به روز تغییر می کند. تاثیر مجموع این عوامل، قیمت نهایی و تمام شده و در واقع قیمت روز پای مرغ را تعیین می‌کنند.

قیمت روز پای مرغ

در ادامه برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز پای مرغ منجمد صادراتی را بررسی خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت پای مرغ

مجموعه عواملی که بر قیمت روز پای مرغ تاثیرگذار بوده شامل موارد زیر می‌باشند:

  • هزینه های تولید و فرآوری پنجه و پای مرغ
  • میزان عرضه و تقاضای پنجه و پای مرغ
  • حجم پنجه و پای مرغ موجود در بازار
  • تاثیر نوسانات ارز بر قیمت پنجه و پای مرغ
  • تاثیر واسطه‌ها بر قیمت پنجه و پای مرغ
  • پیش‌خرید پنجه و پای مرغ

عوامل موثر بر قیمت پای مرغ

در ادامه در رابطه با هر یک از عوامل ذکر شده در بالا توضیحاتی مختصر ارائه شده؛

  • هزینه های تولید و فرآوری پنجه و پای مرغ

محل پرورش و نوع تغذیه مرغ بر کیفیت آن و بالطبع کیفیت پا و پنجه مرغ تاثیر بسزایی دارد، بنابراین کنترل و نظارت بر هزینه‌های خوراک و محل نگهداری مرغ سبب می‌شود تا قیمت پنجه و پای مرغ را نیز کنترل کرده و بتوان در کنار دیگر رقبا در بازار حضور داشت.

  • میزان عرضه و تقاضای پنجه و پای مرغ

به طور معمول قیمت پا و پنجه مرغ نیز همانند دیگر محصولات با کاهش تقاضا دچار کاهش قیمت و با افزایش تقاضا دچار افزایش قیمت خواهد شد.

  • حجم پنجه و پای مرغ موجود در بازار

از دیگر عواملی که بر قیمت پنجه و پای مرغ صادراتی تاثیرگذار بوده، میزان پای مرغ موجود در بازار می‌باشد. باید به این نکته توجه داشت که در صورت وجود حجم بار زیاد در بازار با شکست قیمت‌ها مواجه هستیم و زمان مناسبی جهت عرضه محصول تولیدی ما در آن بازار نمی‌باشد.

  • تاثیر نوسانات ارز بر قیمت پنجه و پای مرغ

از آنجایی که پای مرغ ایران بیشتر محصولی صادراتی می‌باشد قیمت آن وابسته به بازارهای خارجی و تغییرات نرخ ارز بوده و با نوسانات قیمت ارز، قیمت پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی ایران نیز دچار نوسان خواهد شد.

  • تاثیر واسطه‌ها بر قیمت پنجه و پای مرغ

هنگام خرید یک محصول هر چه زنجیره نفرات بین فروشنده تا خریدار افزایش یاید قیمت آن محصول نیز افزایش پیدا می کند، زیرا هر شخص درصدی سود به مبلغ اصلی اضافه کرده و به نفرات بعدی اعلام می‌کند که در نهایت باعث افزایش قیمت تمام شده برای خریدار می‌شود.

پیش‌ خرید پنجه و پای مرغ

با توجه به  تقاضای فروان در خصوص خرید پا و پنجه مرغ صادراتی، برخی مواقع تجار و صادرکنندگان این حوزه به منظور اطمینان از تامین به موقع پا و پنجه مرغ مورد نیاز خود اقدام به پیش‌خرید پای مرغ صادراتی از تامین کنندگان و کشتارگاه‌ها می‌کنند.

جهت انجام پیش‌خرید می‌توانید حجم محصول مورد نیاز خود را مشخص کرده و با در نظر داشتن ارزش کلی قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به تولیدکننده پرداخت کنید و زمان تحویل و تسویه بار را نیز تعیین کنید، تا نوسانات بازار خللی در فرآیند معامله شما ایجاد نکند.

پیش ‌خرید پنجه و پای مرغ

شما عزیزان جهت ثبت سفارش، خرید و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

قیمت روز پای مرغ منجمد صادراتی عمده

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

صادرات پای مرغ به بلاروس

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

فرآوری و فروش ضایعات پای مرغ عمده

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

قیمت پای مرغ صادراتی در کشتارگاه

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

تامین‌کننده پای مرغ با مجوزهای صادراتی: تضمین کیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی

خلاصه مقاله:

پای مرغ در کشورهای مختلف تحت عنوان (chicken feet) شناخته می‌شود قسمتی از بدن مرغ بوده که دارای بافت ژلاتینی می‌باشد و یک ماده غذایی محبوب بخصوص در کشورهای آسیای شرقی محسوب می‌شود. این ماده غذایی به روش‌های مختلفی طبخ می‌گردد و در تهیه انواع سوپ‌ پای مرغ، پای مرغ سوخاری، پای مرغ سرخ شده، چیپس پای مرغ و… استفاده می‌شود. پای مرغ دارای خواص فراوانی می‌باشد و همین امر سبب شده تا جهت مصارف مختلف استفاده گردد.

ما در مقاله (پای مرغ + خواص و مصارف پنجه و پای مرغ _ سفیدخانی) ضمن معرفی خواص و مصارف مختلف پا و پنجه مرغ در رابطه با خریداران عمده و مصرف کنندگان اصلی پای مرغ نیز صحبت خواهیم کرد. بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه فروش و تامین پنجه و پای مرغ در تناژ عمده صادراتی می‌باشد، جهت ارتباط با این مجموعه می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

خواص و مصارف پنجه و پای مرغ

در این مقاله می‌خوانیم:

خواص پای مرغ

پای مرغ دارای خواص بی‌شماری است که سبب شده افراد بسیاری برای حفظ سلامت بدن خود و حتی بهبود برخی بیماری‌ها از آن استفاده کنند. وجود مواد مغذی فراوان موجود در پای مرغ نظیر پروتئین، کلاژن، کلسیم و دیگر ویتامین سبب شده تا پای مرغ به سبد غذایی افراد در نقاط مختلف جهان راه پیدا کرده و در تهیه بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار گیرد.

خواص پای مرغ

در ادامه مقاله درباره خواص اصلی و مهم پای مرغ توضیحاتی ارائه کرده‌ایم؛

  • خواص پای مرغ برای لاغری

وجود ویتامین‌های  B9 و A و مواد معدنی پتاسیم، کلسیم و … سبب شده رد پای مرغ در بسیاری از رژیم های لاغری به چشم بخورد و افراد برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن خود در هنگام رژیم‌های مختلف از آن استفاده کرده و یک انتخاب محبوب برای تناسب اندام و لاغری در میان افراد باشد.

  • خواص پای مرغ برای سلامت استخوان

یکی از ویتامین‌های موجود در پای مرغ کلسیم می‌باشد که اصلی‌ترین ماده در حفظ سلامت استخوان‌ها می‌باشد و بخصوص برای افراد در سنین بالا که در معرض شکستگی و پوکی استخوان هستند پای مرغ یک گزینه عالی به شمار می‌آید.

  • خواص پای مرغ برای غضروف سازی

در پای مرغ مقدار زیادی غضروف وجود دارد که در تقویت مفاصل نقش بسیار مهمی دارد. افزودن پای مرغ به غذای افرادی که دچار رماتیسم بوده و همچنین برای افراد سالمند و کودکان جهت تقویت غضروف‌های آن‌ها کمک بسیاری خواهد کرد.

  • خواص پای مرغ برای بدنسازی

از آن‌جایی که بیشترین قسمت پای مرغ  پوست، غضروف، تاندون و استخوان‌ها بوده و عصاره آن سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم و اسیدهای چرب اشباع و ویتامین A و B9 است که یک وعده غذایی مفید برای بدنسازان به شمار می‌رود.

  • خواص پای مرغ برای پوست صورت

از مواد اصلی موجود در پای مرغ کلاژن می‌باشد که یک ماده اصلی برای سلامت پوست و مو و جوان‌سازی پوست به شمار می‌رود و ترکیب اصلی بسیاری از کرم‌ها و مواد آرایشی جوان‌سازی و بازسازی کننده پوست کلاژن است که به طور طبیعی به مقدار فراوان در بافت پای مرغ موجود می باشد. مصرف پای مرغ سبب حفظ انعطاف و سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست نیز می شود.

  • خواص پای مرغ در کنترل قند خون

از دیگر مواد موجود در پای مرغ ماده‌ای به نام گلوکزامین است که این ماده در تنظیم سطح قند خون بدن نقش دارد، و مصرف پای مرغ علاوه بر کاهش تولید گلوکز در کبد با تاثیر بر حساسیت بدن نسبت به انسولین احتمال ابتلا به دیابت را نیز کاهش می‌دهد.

  • خواص پای مرغ برای دیسک کمر و زانو درد

پای مرغ با دارا بودن کلسیم و ترکیبات غضروف‌ساز همچنین می‌تواند در کاهش دردهای ناشی از دیسک کمر، دردهای مفاصل و استخوان‌ها موثر باشد و با جای دادن پای مرغ در برنامه غذایی این افراد به بهبود آن ها کمک کرد.

  • خواص پای مرغ در بارداری

پای مرغ با داشتن پروتئین‌ها و مواد معدنی فراوان می‌تواند برای مادران باردار نیز یک ماده غذایی مفید باشد و هم چنین با تامین کلسیم بدن خطر ابتلا به پوکی استخوان را نیز در آن‌ها کاهش دهد و در تشکیل و رشد هر چه بهتر استخوان‌ها و غضروف‌های جنین نیز موثر باشد. هرچند به دلیل داشتن چربی در پای مرغ باید حدود مصرفی آن برای زنان باردار در نظر داشت و کنترل شود.

مصارف مختلف پای مرغ

پای مرغ همان‌طور که اشاره کردیم دارای خواص متعددی می‌باشد و همین مسئله سبب شده تا دامنه مصرفی گسترده‌ای داشته باشد و در برخی صنایع نیز برای تهیه دارو و مواد آرایشی نیز به کار برده شود. در ادامه ما در رابطه با مصارف مختلف پای مرغ توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

مصارف مختلف پای مرغ

  • مصارف خوراکی

اولین و اصلی‌ترین موارد مصرف پای مرغ استفاده آن به صورت مستقیم و برای مصارف مختلف خوراکی و در تهیه انواع غذاها و سوپ‌های مختلف می‌باشد. طرز تهیه و طبخ پای مرغ با توجه به منطقه و ذائقه افراد متفاوت بوده و به صورت‌های مختلف آب‌پز شده، سرخ شده، تهیه انواع سوپ‌ها و خوراک‌های مختلف استفاده می‌شود.

  • مصارف دارویی

در کنار مصارف خوراکی که به صورت مستقیم از پای مرغ استفاده می‌شود این ماده غذایی به دلیل داشتن کلاژن و پروتئین فراوان برای تهیه برخی داروها و مکمل‌های پزشکی و استخراج و تولید ژلاتین که از مشتقات اصلی کلاژن به شمار می‌رود نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم کلاژن‌ها برای حفظ سلامت و بهبود غضروف‌ها و استخوان‌ها ضروری می‌باشند.

  • مصارف آرایشی

وجود مواد پروتئینی و کلاژن‌های موجود در پای مرغ همچنین در حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری پوست موثر می‌باشند و همین امر سبب شده تا از عصاره پای مرغ برای تهیه کرم‌ها و مواد آرایشی جوان کننده پوست نیز استفاده شود.

  • خوراک دام با پای مرغ

پیش از آشنایی با خواص بی‌نظیر پای مرغ در دهه‌های گذشته پای مرغ تولید شده در کشتارگاه‌ها به عنوان ضایعات و برای خوراک دام استفاده میشد که رفته رفته بعد از آشنایی با خواص گوناگون پای مرغ این محصول به سبد غذایی افراد راه یافت و حتی به یکی از محصولات پر سود صادراتی تبدیل شد.

اما داشتن طعم لذیذ و دل‌چسب در کنار خواص فراوان سبب شده تا همچنان پای مرغ از اجزای اصلی تغذیه دام و طیور باشد و در تهیه خوراکی‌های مختلف بخصوص پودر گوشت از ضایعات پای مرغ استفاده شود.

  • پای مرغ خشک شده

از دیگر مصارف پای مرغ می‌توان به پای مرغ خشک شده اشاره کرد که این محصول نیز از غذاهای پر مصرف برای حیوانات می‌باشد. پای مرغ خشک شده را از پاهای سایز ریزتر که برای صادرات و مصارف خوراکی کاربرد ندارند تهیه می‌کنند. این محصول بازار فروش بسیار خوبی داشته و از محصولات کاربردی به عنوان غذای سگ و برخی حیوانات دیگر می‌باشد.

خرید عمده پای مرغ

پای مرغ با توجه میزان و حجم مورد نیاز از روش‌های متعددی قابل تامین می‌باشد، در حجم‌های کم و جهت رفع نیاز در سبد غذایی خانواده می‌توان به مرغ‌فروشی‌ها، هایپر پروتئین‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مراجعه کرد. رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ پروتئینی با توجه به اینکه به صورت مستمر و در وزن زیاد به پای مرغ نیاز دارند اقدام به خرید عمده پای مرغ از کشتارگاه‌ها می‌کنند.

خرید عمده پای مرغ

خرید عمده پای مرغ به صورت مستقیم از تولید کنندگان و کشتارگاه‌ها مزیتی به شمار می‌آید که به دلیل حذف واسطه‌ها امکان خرید با مناسب‌ترین قیمت را فراهم می‌آورد، همچنین پای مرغ خریداری شده از کشتارگاه به لحاظ کیفیت و تازگی مطمئن‌تر است. این دو مسئله یعنی ارائه محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا شرایط را برای رقابت سالم با سایر فعالان این حوزه فراهم می‌آورد و از مزایای خرید عمده پای مرغ از کشتارگاه می‌باشد.

در کنار رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف پای مرغ با توجه به مصرف بسیار بالایی که در دیگر کشورها دارد به لحاظ صادراتی نیز بازار بسیار پر رونقی داشته و همچنین از دیگر خریداران عمده پنجه و پای مرغ تجار و فعالان حوزه صادرات مواد پروتئینی هستند که اقدام به خرید عمده پای مرغ صادراتی می‌کنند.

 

خرید عمده پای مرغ از سفیدخانی

اگر قصد خرید پای مرغ عمده را دارید ما در بازرگانی سفیدخانی علاوه بر ظرفیت تولید و فرآوری خود، امکان ارتباط مستقیم با کشتارگاه‌ها و تولید کنندگان اصلی را فراهم کرده تا بتوانیم انواع پا و پنجه مرغ را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به شما خریداران عزیز عرضه کنیم و برای اطمینان بیشتر شما عزیزان با فراهم آوردن امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید محصول پاسخگوی هر گونه سوال و ابهام شما خواهیم بود.

خرید عمده پای مرغ از سفیدخانی

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول از طریق کارشناسان ما (۰۹۱۲۰۶۸۱۶۷۸) و یا مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت www.sefidtc.ir اقدام فرمایید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

فروش پای مرغ فله درب کارخانه

خرید و فروش پا مرغ

فروش پای مرغ فله FOB بندر

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ در داروسازی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

پای مرغ در بدنسازی

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

پای مرغ در تولید کرم

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ برای زنان باردار

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

بازرگانی سفیدخانی

خرید پای مرغ

پای مرغ در لوازم آرایشی بهداشتی

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

خواص و مصارف پنجه و پای مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

تامین پنجه و پا مرغ کرج

فروش پای مرغ فله CIF کشور مقصد

صادرکننده پای مرغ فله با تجربه و سابقه طولانی: FOB، CIF، تضمین کیفیت و رضایت مشتری

خلاصه مقاله:

پای مرغ ایران از جمله محصولاتی بوده که بازار آن در کشورهای خارجی بسیار داغ‌تر از بازار داخل می‌باشد، از این رو افراد بسیاری به دنبال خرید پای مرغ صادراتی از مجموعه‌های تولیدی داخل کشور هستند. این محصول به صورت انواع بسته‌بندی و فله تقاضا می‌شود و همچنین فروش پای مرغ فله درب کارخانه – FOB بندر و  CIF کشور مقصد از قبل بین خریدار و فروشنده مشخص شده و امکان‌پذیر می‌باشد.

بسیاری از کارخانه‌های عرضه و فرآوری پنجه و پای مرغ سفارشاتشان را درب کارخانه تحویل داده و در رابطه با کارهای ترخیص بار، گمرکی و ترانزیت آن اقدامی انجام نمی‌دهند، در صورتی که برخی از مشتریان خواهان تحویل سفارش خود در بندر و یا در کشور مقصد هستند. هر یک از شیوه‌های بیان شده دارای شرایط و ضوابطی هستند که درادامه مقاله به توضیح در رابطه با هر یک خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که مجموعه بازرگانی سفیدخانی توانایی تامین انواع پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی در تناژ مختلف را دارا می‌باشد، همچنین این امکان را دارد تا سفارش شما عزیزان را درب کارخانه، در بنادر صادراتی و در کشور مقصد تحویل دهد. جهت ثبت سفارش، خرید و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

فروش پای مرغ فله درب کارخانه - FOB بندر و CIFکشور مقصد

در این مقاله می‌خوانیم:

فروش پای مرغ

همان‌گونه که قبلا هم اشاره کردیم تامین و فروش پای مرغ به روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. گاها فروشنده تنها توانایی تامین بار و تحویل درب کارخانه را داشته و امکان فروش پای مرغ به صورت FOB بندر و CIF را ندارد. این مسئله برای خریدارانی که در  خارج از ایران قصد خرید پا و پنجه مرغ  را دارند شاید کمی دشوار باشد.

به همین منظور خرید از مجموعه‌های بازرگانی بزرگ و معتبر که در زمینه خرید و فروش پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی فعالیت دارند و امکان تحویل سفارش شما را به روش‌های مختلف در مقصد مورد نظرتان دارا می‌باشند در تسهیل و تسریع فرآیند خرید شما بسیار کمک خواهد کرد.

بازرگانی سفیدخانی یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فروش پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران بوده که امکان تامین و عرضه این محصولات را درب کارخانه، FOB بندر و CIF کشور مقصد دارا می‌باشد. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خرید انواع پا و پنجه مرغ صادراتی از مجموعه سفیدخانی می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

فروش پای مرغ

همان‌طور که اشاره شد جهت حمل و تحویل محصولات صادراتی و خرید‌های خارجی به منظور جلوگیری از بروز اختلاف میان تجار شیوه تحویل بار، مسئولیت حمل و سایر هزینه‌ها از زمان خرید محصول تا زمان تحویل آن طبق قراردادی که بین طرفین نوشته می‌شود مشخص شده و به عبارتی روش فروش محصول از پیش تعیین می‌گردد.

جهت فروش پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی نیز همانند سایر محصولات تجاری سه روش رایج فروش وجود دارد که در ادامه در رابطه با هر یک به اختصار توضیحاتی ارائه شده.

فروش پای مرغ درب کارخانه ( Ex works)

یکی از روش های فروش پای مرغ فله، فروش پای مرغ درب کارخانه یا Ex works است. در این روش فروشنده بار را در مکان مشخص که معمولا درب کارخانه یا درمحل انبار کارخانه بوده به خریدار تحویل داده و پس از آن تمامی مسئولیت‌ها و هزینه‌ها برای مابقی مراحل نظیر بارگیری محصول، حمل و نقل، بیمه، گمرک و … به عهده خریدار خواهد بود و فروشنده دیگر مسئولیتی در قبال بار ندارد.

فروش پای مرغ درب کارخانه( Ex works)

فروش پای مرغ FOB بندر

از دیگر روش‌های فروش پای مرغ عمده می‌توان به فروش پای مرغ FOB بندر اشاره کرد. FOB مخفف “Free On Board” به معنی تحویل کالا تا روی عرشه کشتی است. در این روش فروش محصول فروشنده مسئولیت حمل بار تا نزدیک‌ترین بندر مبدا را به عهده دارد و پس از تحویل بار روی عرشه کشتی تمام هزینه‌های حمل تا بندر مقصد، بیمه، ترخیص از گمرک و حمل تا مقصد موردنظر به عهده خریدار خواهد بود.

فروش پای مرغ CIF کشور مقصد

سی آی اف مخفف کلمه Cost Insurance Freight می‌باشد و به معنای هزینه‌های حمل ونقل و بیمه بار می‌باشد. در روش فروش پای مرغ CIF کشور مقصد فروشنده تمام مسئولیت بار را اعم از هزینه بسته‌بندی محصول، بیمه نامه بار، حمل از کارخانه تا بندر مبدا، هزینه های ترخیص از گمرک و بارگیری محصول و تمامی هزینه‌ها و مسئولیت ایمنی بار را تا زمان رسیدن بار به بندر مقصد متقبل می شود.

پس از رسیدن بار به بندر مقصد هزینه ترخیص از گمرک، تخلیه بار و حمل تا مقصد موردنظر به عهده خریدار می باشد.

فروش پای مرغ CIF کشور مقصد

بازرگانی سفیدخانی با فراهم کردن شیوه‌های مختلف فروش و حمل محصول شرایط را برای خرید و انجام هر چه بهتر معاملات مطابق با شریط شما تجار عزیز فراهم خواهد کرد و شما عزیزان می‌توانید مطابق با نیاز و شرایط خود از روش‌های مختلف حمل و نقل کالا استفاده کرده و نگرانی از بابت تحویل بار در کشور مقصد خود نداشته باشید. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

فروش پای مرغ فله درب کارخانه

خرید و فروش پا مرغ

فروش پای مرغ فله FOB بندر

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ درب کارخانه( (Ex works

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

بازرگانی سفیدخانی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

تامین پنجه و پا مرغ کرج

فروش پای مرغ فله CIF کشور مقصد

 

 
جامبوبگ تهران تولید کننده انواع جامبوبگ و بیگ بگ و خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم

برای دریافت قیمت انواع جامبوبگ نو و دست‌دوم تماس بگیرید: 09122112195