در این مقاله می‌خوانیم:

خلاصه مقاله:

تولید مقرون به صرفه، تقاضای زیاد مشتریان و خواص فراوان پای مرغ سبب شده تا صادرات پا و پنجه مرغ مورد توجه بسیاری از تجار قرار گرفته و سود خوبی نیز برای افراد فعال در این حوزه داشته باشد، ولی مسئله مهم در این میان تامین این محصول با وزن استاندارد و کیفیت مورد تایید دیگر کشورها در تناژ بالا می‌باشد، که ما قصد داریم در مقاله (خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی) توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کنیم.

به طور معمول پا و پنجه مرغ صادراتی مورد تایید در کشورهای مقصد صادراتی ایران بین 35 گرم تا 45 گرم و با گریدبندی‌های مختلف بوده که ما در ادامه همین مقاله به اختصار در مورد هر یک صحبت خواهیم کرد. شرکت‌ها و کارگاه‌های بسیاری در زمینه تهیه و عرضه پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی فعال هستند ولی تامین این محصول در تناژ بالا و با یک گرید خاص برای بسیاری از تولیدکنندگان امکان‌پذیر نیست.

به همین منظور بازرگانی سفیدخانی با در نظر گرفتن موارد مطرح شده و با همکاری چند مجموعه فعال در این حوزه توانسته نیاز مشتریان خود را در سراسر جهان در زمینه خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی برطرف کند. جهت ثبت سفارش، خرید و دریافت مشاوره رایگان پیرامون این محصول می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در تماس باشید.

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی

پنجه و پای مرغ از جمله محصولاتی هستند که دارای طعمی لذیذ و مزایای بسیاری می‌باشند، از این رو افراد بسیاری در سراسر جهان با این محصولات پروتئینی غذاهایی خوش طعم ومتنوع طبخ می‌کنند و یا به روش‌های مختلف آن را فرآوری کرده و در طول روز مصرف می‌کنند.

رعایت استانداردها و در نظر داشتن نکاتی ریز جهت بالا بردن سطح رضایت مشتریان به منظور دستیابی به سهم بیشتری از بازار می‌تواند به ما کند تا سود بیشتری از این تجارت هم برای خود و هم برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوریم. ما می‌توانیم در این مسیر کنار شما باشیم، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه (09120681678) در ارتباط باشید.

خرید پا و پنجه مرغ

خرید پا و پنجه مرغ به دلیل ماندگاری بالا، تقاضای بیشتر نسبت به دیگر اجزای مرغ، خواص بسیار زیاد، فروش و سودآوری خوب و همچنین داشتن مشتری در بازار کشورهای مختلف و با ذائقه‌های مختلف باعث شده تا افراد زیادی را به فعالیت در این حوزه گرد هم آورد و خرید و فروش این محصول را برای فعالان این حوزه جذاب‌تر کند.

کیفیت مطلوب و قیمت مناسب پا وپنجه مرغ صادراتی ایران باعث شده تا این محصول بازار بسیار خوبی در سایر کشورها داشته باشد و افراد زیادی خواهان پای مرغ ایرانی باشند. طبیعتا با وجود رقابت فراوان در بازار خرید وفروش پنجه و پای مرغ، ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تر نسبت به بازار فروش هر چه بهتر و بیشتر را برای ما به دنبال خواهد داشت.

خرید پا و پنجه مرغ

ما در مجموعه سفیدخانی علاوه بر فرآوری پنجه و پای مرغ در کارگاه‌های فعال مجموعه، امکان ارتباط مستقیم و خرید از دیگر همکاران و تولیدکنندگان عمده پای مرغ صادراتی را داریم. هدف ما از این اقدام دسترسی آسان‌تر شما عزیزان به محصولی با کیفیت و هم‌تراز با محصولات استاندارد مورد نیاز دیگر کشورها با قیمتی مطلوب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

جهت ثبت سفارش، خرید، رفع ابهامات و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی

پنجه و پای مرغ در بسیاری از کشورها یک محصول پر طرفدار به شمار می‌آید ولی نوع طبخ و استفاده از آن در همه جا یکسان نیست، با توجه به این موضوع بایستی جهت پخت و سرو هر غذا از پنجه و پای مرغ با ابعاد و وزن متناسب استفاده کرد که از همین رو فعالان این حوزه با مشورت و رسیدن به اتفاق نظر، پنجه و پای مرغ را با در نظر گرفتن موارد مختلفی گریدبندی کرده که در ادامه همین مقاله (خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم تناژ صادراتی) به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای مثال مشتری نیاز به پنجه مرغ با وزن میانگین 28 تا 40 گرم دارد تا بتواند از آن در تهیه کباب پنجه مرغ و یا سوپ پنجه مرغ استفاده کند، بنابراین بایستی قبل از برش و جداسازی پنجه از پای مرغ، ابتدا وزن‌ مناسب را انتخاب کرده تا بتوانیم نیاز مشتری را برطرف کنیم.

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی

وزن پا و پنجه مرغ صادراتی می‌تواند متفاوت باشد ولی به طور معمول از 28 تا 45 گرم سفارش‌گذاری می‌شود. باید به این موضوع توجه داشت که پا و پنجه هر کدام استانداردها و مشخصات خاص خود را دارند و در هنگام فرآوری، سورت و بسته‌بندی بایستی این موارد را در نظر بگیریم.

در ادامه برای آشنایی هر چه بیشتر شما با استاندارهای پا و پنجه مرغ برای صادرات  گریدبندی‌های مختلف پا و پنجه مرغ منجمد صادراتی را برایتان شرح داده‌ایم.

پنجه و پای مرغ با گرید استاندارد صادراتی

پنجه و پای مرغ چه به صورت  فله و یا به صورت بسته‌بندی زمانی که برای صادرات انتخاب و سورت می‌شوند دارای یک سری ویژگی‌ها و مشخصات هستند که بر طبق آن‌ در دسته‌بندی یا اصطلاحا گریدبندی‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند که به ترتیب شامل گریدهای A،A + ،A++  می باشد.

این گریدها از نظر پارامترهایی نظیر اندازه، وزن، تعداد زخم های کف پای مرغ، وجود شکستگی در استخوان ها و… با هم متفاوت هستند و هر چه گرید محصول بالاتر باشد پا و پنجه ما با کیفیت‌تر و دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

پنجه و پای مرغ با گرید استاندارد صادراتی

در بخش‌های بعدی در رابطه با گریدهای مختلف پای مرغ صادراتی به طور مختصر توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.

پای مرغ گرید A

اندازه:10 تا 12 سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 40 درصد از پا مرغ‌ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: تقریبا 10 درصد از پای مرغ‌ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

پای مرغ گرید + A

اندازه:10 تا 12سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 20 درصد از پای مرغ ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: تقریبا 3 درصد پای مرغ‌ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

پای مرغ گرید ++ A

اندازه:10 تا 12سانتی متر طول و عرض

وزن:30 تا 35 گرم

میزان زخمی: کمتر از 10 درصد از پای مرغ‌ها ممکن است دارای زخم کف پا باشند.

وجود شکستگی در استخوان‌ها: کمتر از 3 درصد پای مرغ ها ممکن است دارای شکستگی در استخوان باشند.

ویژگی های ذکر شده برای گریدهای کیفی مختلف به عنوان نمونه می‌باشند و این اعداد و ارقام می‌توانند بنا بر سفارش مشتری دارای اندکی تفاوت باشند، همچنین با توجه به نیاز مشتری پارامترهای مختلف را در سورت‌بندی رعایت کرده و سپس سفارش مشتری را کامل کرد. شما عزیزان جهت سفارش و خرید انواع پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی در گریدهای مختلف می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی

تهیه و خرید پنجه و پای مرغ با وزن کم به آسانی در هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های محصولات پروتئینی قابل تامین بوده ولی جهت صادرات این محصول بایستی به دنبال فروشندگان عمده و کارخانجات فرآوری پنجه و پای مرغ باشیم تا بتوانیم این محصول را در تناژ بالا سفارش‌گذاری و تهیه کنیم.

جهت سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی می‌توانید با کارخانه‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه در ارتباط باشید. بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه تهیه و تامین محصولات پروتئینی مختلف از جمله پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی در تناژ عمده می‌باشد.

سفارش پنجه و پای مرغ در تناژ صادراتی

این مجموعه علاوه بر کارگاه‌های سورتینگ و فرآوری پای مرغ خود با دیگر مجموعه‌های فعال در این حوزه نیز در حال همکاری بوده تا بتواند سفارشات مشتریان خود در تناژ صادراتی را به آسانی و در اسرع وقت تامین کند.

جهت فرآوری این محصول بایستی علاوه بر دارا بودن کارگاه مجهز به ماشین‌آلات روز و پرسنل مجرب در تمامی مراحل فرآوری از سورت تا بسته بندی نهایت دقت و توجه لازم به کار گرفته شود تا محصول نهایی به لحاظ اندازه و کیفیت و… کاملا مطابق با پارامترهای خواسته شده طبق سفارش مشتری بوده و حجم بالای سفارش سبب پایین آمدن کیفیت کار نشود.

در سفارش‌های با حجم پایین مثلا 100 کیلوگرم آماده سازی سفارش به راحتی امکان پذیر است ولی آماده سازی سفارش های با تناژ صادراتی مثلا چندین تن در ماه نیازمند زمان و توجه بسیار بیشتری می باشد تا هم سفارش مورد نظر در اسرع وقت و به موقع تحویل داده شود و هم کیفیت نهایی کار مطابق با درخواست مشتری باشد.

جهت سفارش‌گذاری و خرید پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی ایران در تناژ بالا و با کیفیت، بسته‌بندی و گریدبندی دلخواه خود می‌توانید از طریق شماره تماس (09120681678) با مجموعه ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما با افتخار آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ