خلاصه مقاله:

پای مرغ از جمله محصولاتی می‌باشد که در گذشته همچون امروز شناخته نشده و به جز درصد کمی که برای مصارف داخلی در نظر گرفته میشد مابقی به عنوان ضایعات به دامداری‌ها ارسال شده و برای خوراک دام مورد استفاده قرار میگرفت، ولی در چند سال اخیر توجه خاصی به این محصول شد و با توجه به تقاضای بسیاری کشورها از جمله کشورهای آسیایی، افرادی به فکر خرید پای مرغ از تولیدکننده در کشتارگاه افتاده، تا بتوانند حجم بیشتری از این محصول را به طور مستقیم خرید و فروش کنند.

خرید پنجه و پای مرغ عمده با کیفیت صادراتی با روش‌های مختلفی امکان پذیر است که یکی از این روش‌ها خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه می باشد، و ما در این مقاله قصد داریم به توضیح در رابطه با آن بپردازیم.

خرید پای مرغ

بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در این حوزه بوده که علاوه بر ایجاد بستری امن و استاندارد برای خرید مستقیم پا و پنجه مرغ از تولیدکننده این امکان را نیز برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید پای مرغ منجمد مورد نیاز خود را با توجه به نیاز مشتری در کشور مقصد بدون محدودیت حجمی و با سورت و بسته‌بندی دلخواه خود تهیه کنید. جهت ارتباط با ما و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

پای مرغ محصولی پرمصرف در سراسر جهان بوده که در سال‌های اخیر بسیاری از کشورها به خرید و فروش این محصول پر خاصیت روی آورده‌اند. بازرگانی سفیدخانی از جمله مجموعه‌های فعال در این حوزه بوده که در زمینه تامین و عرضه پای مرغ با کیفیت صادراتی و در تناژ عمده جهت ارسال به سراسر جهان فعالیت دارد.

 

در این مقاله می‌خوانیم:

پای مرغ

پای مرغ که با نام انگلیسی ( Chicken feet ) در دنیا شناخته شده است از اجزای بدن مرغ است که داشتن خواص فراوان برای سلامتی نظیر بهبود سلامت استخوان‌ها و مفاصل در کنار دارا بودن مقادیر زیاد کلاژن که در سلامت پوست و مو نقش بسیار موثری دارد، همچنین طعم لذیذ پای مرغ بر جذابیت و محبوبیت آن افزوده است.

 

این محصول در دو نوع پای مرغ و پنجه مرغ فرآوری شده که پای مرغ استخوان بلندتر و پنجه بخشی از آن است که استخوان پا بریده شده است. جهت خرید پا و پنجه مرغ منجمد با گریدبندی‌های استاندارد صادراتی می‌توانید یا کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

 

نحوه فرآوری پای مرغ

به طور کلی فرآوری پای مرغ به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود. پای مرغ پس از جداسازی از مرغ و انتقال به واحد فرآوری با آب نحوه فرآوری پای مرغ سرد شسته شده و بخش‌های بعدی منتقل می‌شود.

 

 

در صورت اتوماتیک بودن خط تولید تمام مراحل به وسیله ماشین‌آلات مخصوص انجام شده و در روش فرآوری نیمه اتوماتیک این پروسه به کمک افراد حاضر در کارخانه انجام می‌شود که در ادامه به صورت مختصر توضیحاتی در این رابطه ارائه شده؛

  • شستشوی پای مرغ

در مراحل مختلف فرآوری پای مرغ از ابتدای کار تا آخرین مرحله این فرآیند چندین بار شستشو با آب سرد صورت می‌گیرد، این عمل برای پاک کردن و جداسازی خون‌آبه‌ها، آلودگی و باکتری‌ها ازسطح پوست و آماده سازی محصول برای دیگر مراحل فرآوری انجام می‌شود.

  • کندن پر و پوست اضافه پای مرغ

پس از شستشوی پای مرغ با آب سرد و جداسازی پر و دیگر آلودگی‌ها، پای مرغ آماده پوست کندن می‌شود. در این مرحله پا توسط دستگاه مخصوص که دمای آن تقریبا 70-65 درجه می باشد با آب داغ و بخار مرطوب شده و برای پوست کنی آماده می‌شود. پس از آن پای مرغ نرم و مرطوب شده به درون دستگاه دیگری ریخته شده و پوست کنی آن انجام می‌شود.

پس از جداسازی پوست و پر و… مجددا پای مرغ را به درون دستگاه دیگری انتقال می‌دهند و با آب سرد شستشو داده تا به آن شک وارد شده و دمای آن کاهش یابد و برای مراحل بعدی آماده شود.

  • جداسازی و یا سورتینگ پای مرغ

پس از کندن پوست نوبت به عملیات سورتینگ یا جداسازی می‌رسد که در این مرحله جداسازی پای مرغ‌های شکسته و یا دارای زخم در کف آن‌ها و دیگر ضایعات انجام می‌گیرد.

دراین مرحله همچنین سورتینگ محصول بنا به نیاز و سفارش مشتری هم به لحاظ سایز و هم وزن انجام شده و پاهای ریز، متوسط و درشت از یکدیگرجدا شده و برای مرحله بعد آماده می‌شوند.

  • فرآوری یا جداسازی پنجه از پای مرغ

همان‌طور که در مراحل قبلی اشاره شد برخی افراد درخواست پنجه مرغ را داشته و جهت تامین این گونه سفارشات بایستی استخوان پای مرغ در قسمت بالای پنجه از آن جدا شده (بریده شوند) و پنجه‌ها به تنهایی سورت و بسته‌بندی شوند.

  • بسته بندی و انجماد پای مرغ

پس از کنترل نهایی پنجه‌ها بسته بندی محصول را با توجه به میزان و حجم سفارش انجام می‌دهند. بسته بندی پای مرغ صادراتی معمولا به صورت کارتن‌های 20 کیلوگرمی که شامل 2 بسته 10 کیلوگرمی و یا 4 بسته 5 کیلوگرمی می‌باشد. البته بسته‌بندی‌ها به صورت 10 کیلوگرمی نیز موجود می‌باشند.

بسته بندی و انجماد پای مرغ

پس از بسته بندی و شرینگ، محصول در نهایت برای نگهداری در سردخانه آماده می‌شود و تا زمان آماده شدن حجم سفارش جهت صادرات در سردخانه زیر صفر و به صورت منجمد نگهداری می‌کنند تا کیفیت خود را  به خوبی حفظ کند.

 

پنجه و پای مرغ از کجا بخریم؟

خرید پای مرغ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر می‌باشد. جهت خرید با توجه به میزان مصرف و حجم سفارش می‌توان از راه‌های مختلف اقدام به خرید محصول کرد، برای مثال در مصارف خانگی و خریدهای با حجم کم خرید از هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف اقدام به خرید کرد. ولی جهت تامین عمده پای مرغ صادراتی بایستی خرید از مجموعه‌های بزرگ‌تر صورت پذیرد، که قابلیت تامین در تناژ بالا را داشته و از لحاظ کیفیت نیز قابل اطمینان باشند.

پنجه و پای مرغ از کجا بخریم

اگرچه شرکت ها و مجموعه‌های متعددی در زمینه خرید و فروش عمده پای مرغ صادراتی فعالیت دارند ولی خرید پای مرغ از تولیدکننده در کشتارگاه یکی از بهترین روش‌های خرید پای مرغ در حجم بالا می‌باشد که به نسبت دیگر روش‌های خرید پای مرغ به صورت عمده مزیت‌هایی دارد که در ادامه مقاله برای شما شرح خواهیم داد.

 

خرید پای مرغ از تولید کننده

خرید پای مرغ از تولید کننده برای افرادی که قصد صادرات پنجه و پای مرغ در حجم بالا را دارند مزایای بسیاری داشته که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دست اول بودن و حذف واسطه ها
  • سفارشی سازی پنجه و پای مرغ
  • تازگی و کیفیت بالای محصول
  • بازدید از خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ
  • دست اول بودن و حذف واسطه ها

دست اول بودن و حذف شدن واسطه‌ها از جمله مزیت‌های خرید پای مرغ از تولید کننده می باشد که به طور قابل توجهی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد و می‌توانید پنجه و پای مرغ مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار و رقبا تامین کنید.

  • سفارشی سازی پنجه و پای مرغ

در خرید مستقیم از تولیدکننده امکان سفارش محصول طبق درخواست و نیاز مشتری وجود دارد که می‌توان محصول را طبق سایز، وزن و بسته‌بندی مورد نظر مشتری سورت‌بندی کرد.

  • تازگی و کیفیت بالای محصول

در خرید پای مرغ از تولید کننده چون محصول مستقیم از کشتارگاه خریداری می شود از کیفیت و تازگی بیشتری نسبت به نمونه‌های موجود در بازار خواهد داشت، زیرا از نحوه و زمان فرآوری و بسته‌بندی آن مطلع هستید.

  • بازدید از خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ

در خرید مستقیم از تولید کننده پنجه و پای مرغ این امکان را دارید که با انجام هماهنگی قبلی جهت حضور در خط تولید، بتوانید مراحل مختلف پاک کردن، شستشو، سورت، بسته‌بندی و انبار کردن را یک به یک بازدید کرده و اطمینان حاصل کنید که سفارش شما کاملا بهداشتی و استاندارد در حال آماده‌سازی می‌باشد.

خط تولید و نحوه فرآوری پنجه و پای مرغ

ما در این مقاله (خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه) سعی کردیم علاوه بر توضیح در رابطه با مزایای خرید پنجه و پای مرغ از کارخانه تولیدکننده، توضیحاتی در رابطه با مراحل فرآوری این محصول نیز خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. جهت ثبت سفارش و خرید انواع پنجه و پای مرغ منجمد صادراتی از کارخانه می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

صادرات پای مرغ ایران به چین

مزایای پای مرغ

خرید پای مرغ از تولید کننده در کشتارگاه

قیمت پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ در اصفهان

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ در کشتارگاه

خرید پای مرغ پاک شده

کد IR صادراتی چیست؟

خرید پا و پنجه مرغ 45-35 گرم

صادرات پای مرغ

فروش پای مرغ

لیست تولید کنندگان پای مرغ

قیمت پای مرغ

قیمت پای مرغ فله

پای مرغ پاک شده

قیمت پای مرغ در چین

بسته بندی پای مرغ صادراتی

خرید پای مرغ صادراتی

کارخانه بسته بندی پای مرغ

قیمت پای مرغ پاک شده

پنجه و پای مرغ با کد IR صادراتی به چین

مرغ صادراتی

خرید پای مرغ

قیمت پای مرغ امروز

مرغ منجمد صادراتی

پنجه مرغ

بسته بندی پای مرغ

قیمت پا مرغ

پای مرغ قیمت

قیمت مرغ صادراتی

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

Chicken pie

پای مرغ خرید

chicken feet

پنجه مرغ صادراتی

لیست صادرکنندگان پای مرغ

عکس پای مرغ پاک شده

پاچه مرغ

کارخانه پای مرغ در تهران

فروش پای مرغ همدان و اراک