۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

سیل بند پلاستیکی ساخت سیل بند و مهار سیل با کیسه جامبوبگ دست دوم

چکیده مقاله:

وقوع سیل و جاری شدن آن در معابر به سرعت اتفاق افتاده و به گونه‌ای رخ می‌دهد که فرصت عکس‌العمل و تصمیم‌گیری درست را در آن لحظه از انسان سلب می‌کند. در چنین شرایطی حتی اگر از قبل هم برنامه‌ریزی و آمادگی داشته باشید، امکان مهار سیل در آن زمان کوتاه بسیار دشوار و حتی غیرممکن است.

جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه نظیر وقوع سیل دستگاه‌های ذیربط به دنبال ساخت سیل بند و مهار سیل در کوتاه‌ترین زمان هستند تا بتوانند از گسترش هرچه بیشتر سیلاب در آن منطقه و وارد آمدن خسارات جانی و مالی بیشتر جلوگیری کنند. راه‌های مختلفی جهت ساخت سیل بند وجود دارد، که یکی از بهترین راه‌ها استفاده از کیسه جامبوبگ دست دوم می‌باشد.

ساخت سیل بند و مهار سیل با کیسه جامبوبگ دست دوم

در مناطقی که زیرساخت‌های اصولی و لازم جهت کنترل و مدیریت چنین حوادثی وجود نداشته باشد، استفاده از انواع کیسه جامبوبگ می‌تواند بسیار موثر باشد. استفاده از کیسه جامبوبگ در چنین شرایطی به دلیل سرعت بالای اجرا و قرار گرفتن در مسیر سیلاب و هدایت آن، توصیه می‌شود.

تماس با هینا پک

جهت کسب اطلاعات بیشتر، رفع سوالات و ابهامات، دریافت مشاوره رایگان برای آشنایی و خرید انواع جامبوبگ دست دوم می توانید با کارشناسان ما (09124879915) در ارتباط باشید.

استفاده از انواع مختلف کیسه جامبوبگ دست دوم جهت ساخت سیل بند و مهار سیلاب، یکی از کاربردهای کیسه جامبوبگ دست دوم می‌باشد. شما عزیزان جهت آشنایی با دیگر کاربردهای جامبو بگ دست دوم می‌توانید مقاله (جامبوبگ دست دوم چه کاربردی دارد؟) در سایت www.hinapack.ir مطالعه کنید.

 

در این مقاله می‌خوانیم:

ساخت سیل  بند و مهار سیل

زمانی که بارش‌ها به خصوص بارش‌های فصلی یکباره شدت گرفته و علاوه بر مسیر رودخانه‌ها در سطح زمین‌های کشاورزی و یا معابر جاری می‌شود، امکان وقوع سیلاب بسیار بالاست. در چنین مواردی باید سریعا اقدام به ساخت سیل بند نموده و با هدایت مسیر آب از وقوع سیل و آسیب به اراضی کشاورزی، ساختمان‌ها، منازل و افراد جلوگیری کرد.

ساخت سیل بند و مهار سیل

طبیعتا زمانی که سیلاب به وقوع می‌پیوندد فرصت زیادی جهت جلوگیری از آن با استفاده از سیل‌بند و دیگر تجهیزات وجود ندارد و از قبل باید برای مقابله با چنین شرایطی برنامه‌ریزی کرده و آماده بود. از طرفی امکان این نیست که در بخش‌های مختلف شهری و یا جاده‌ها با ساخت خاک‌ریز و یا دیوارچین‌های مختلف به طور ثابت و همیشگی به مقابله با این پدیده رفت، زیرا علاوه بر هدر رفت انرژی و مصالح، نمای ظاهری قابل قبولی ایجاد نمی‌شود.

یکی از راه‌های مقابله با سیلاب و کنترل آن در چنین شرایطی ساخت سیل بندهای موقت، مقاوم و در عین حال قابل کنترل و انتقال سریع می‌باشد که در بخش‌های بعدی در این باره توضیحاتی ارائه داده‌ایم.

 

سیل بند چیست؟

دیواره‌های دائمی و یا موقتی که با استفاده از تجهیزات، سازه‌ها و مصالح مختلف (که با سدها تفاوت داشته )و به منظور کنترل حجم زیادی از بارش‌ها که پس طغیان رودخانه‌ها، شدت گرفتن و جاری شدن جریان آب در سطح زمین به صورت سیلاب درآمده و هدایت آن در مسیری که باعث ایجاد آسیب و خسارت نشود، سیل بند نام دارد.

 

انواع سیل بند

به طور کلی در زمان وقوع سیلاب و یا انجام اقدامات پیش از شدت گرفتن جریان آب در سطح معابر و یا رودخانه‌ها، که باعث هدایت مسیر آب و جلوگیری از ایجاد خسارت در دیگر بخش‌ها شود نوعی مانع در مقابل سیلاب و سیل بند به حساب می‌آید که این سیل بند می‌تواند موقتی و یا دائمی باشد.

انواع سیل بند

سیل بندها ممکن است خاکی، فلزی، پلاستیکی، منعطف، بتنی (سیمانی)، سازه‌های مونتاژی، فنس و شن و ماسه‌ای، سنگ و قلوه سنگ و یا با استفاده از انواع کیسه جامبوبگ باشند، که پیشنهاد ما به شما نیز استفاده از کیسه جامبوبگ‌ها می‌باشد. در بخش‌های بعدی مزایای استفاده از این نوع کیسه‌ها را در ساخت سیل بند توضیح داده‌ایم.

 

مهار سیل با جامبوبگ دست دوم

آیا می‌دانید یکی از روش‌هایی که هدایت باران‌‌های سیل‌آسا را در هنگام بارش باران و وقوع سیلاب آسان ساخته و سرعت می‌بخشد استفاده از جامبوبگ دست دوم می‌باشد؟

آیا می‌دانید ساخت سیل بند با جامبوبگ دست دوم می‌تواند خسارات وارده را به شدت کاهش دهد؟

آیا می‌دانید با انجام یک برنامه‌ریزی و اقدامات پیشگیرانه قبل از شروع بارش‌ها، به راحتی می‌توانید مسیر حرکت آب را به طور کلی تغییر دهید و از شدت حجم آب رودخانه‌ها نیز کم کنید؟

آیا تا به حال به ساخت سیل بند موقت با کیسه جامبوبگ فکر کرده‌اید؟

مهار سیل با جامبوبگ دست دوم

زمانی که بارش‌ها شدت گرفته و در سطح اراضی و یا معابر جریان آب شکل می‌گیرد، کم کم این جریان آب‌ها در کنار هم تبدیل به سیلاب می‌شوند و اگر درست و به موقع کنترل نشوند باعث وارد آمدن خساراتی به افراد، ساختمان‌ها و اراضی می‌شوند. یکی از سریع‌ترین راه‌ها جهت کنترل و هدایت مسیر سیل در مناطق مختلف شهری و روستایی مهار سیل با جامبوبگ دست دوم می‌باشد.

در بسیاری از نقاط دنیا شاهد استفاده از این کیسه‌ها جهت مدیریت و کنترل سیلاب هستیم. بایستی این موضوع را در نظر داشت که انجام اقدامات پیشگیرانه همچون آمادگی دستگاه‌ها در زمان بارش‌ها، لایروبی سطح رودخانه، رفع موانع مختلف و تغییر مسیر آب جهت جلوگیری از ورود به جاده‌ها و اراضی کشاورزی، استفاده از کیسه جامبوبگ و اقداماتی از این دست باعث می‌شود تا شاهد سیلاب‌های فصلی همچون سیل شیراز، سیل مشهد و خسارات آن نباشیم.

 

ساخت کانال هدایت سیلاب با جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبوبگ‌ها به دلیل دارا بودن مقاومت و کیفیت بالا، همچنین ابعاد وسیع و ظرفیت قابل تحمل خود، می‌توانند بهترین وسیله جهت کنترل و هدایت آب باشند. ساخت کانال هدایت سیلاب با جامبوبگ دست دوم این مزیت را دارد که به سرعت اجرا می‌شود و می‌توان مسیر جریان آب را به سمت دلخواه تغییر داد تا از وقوع حادثه و نفوذ آب جلوگیری کرد.

ساخت و ایجاد کانال هدایت آب با استفاده از انواع کیسه جامبوبگ دست دوم چه در کنار رودخانه‌ها، چه در مسیر جاده و یا اراضی کشاورزی و چه در معابر شهری امکان‌پذیر بوده و به کنترل جریان آب و هدایت آب به سمت رودخانه‌های وسیع، آب‌های زیرزمینی و راه‌های انتقال آب از پیش تعیین شده کمک بسیاری می‌کند.

ساخت کانال هدایت سیلاب با جامبوبگ دست دوم

ساخت کانال هدایت سیلاب با جامبوبگ دست دوم نیاز به تخصص خاصی نداشته و همه‌ی افراد می‌توانند در مواقع لزوم با قرار دادن این کیسه‌ها در کنار هم و پُر کردن آن‌ها از خاک، سنگ، نخاله و یا هر محصول دیگری که باعث سنگین و حجیم شدن کیسه جامبوبگ شود، یک کانال موقت و مستحکم جهت هدایت مسیر آب و جلوگیری از وقوع سیلاب ایجاد کنند.

قرار گرفتن کیسه جامبوبگ‌ها در کنار هم و ساخت آب‌راه و یا همان کانال آب، همچون پوشش گیاهی و جنگل عمل کرده و در هنگام شدت گرفتن جریان آب در بارش‌های سیل‌آسا از وقوع سیلاب و ایجاد خسارات احتمالی جلوگیری می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید با شرکت پایدار کیسه بافت جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ دست دوم در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره، به تعداد دلخواه کیسه جامبوبگ دست دوم خریداری کرده و در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنید. ادارات و سازمان‌های مربوطه می‌توانند جامبوبگ دست دوم را خریداری کرده و در انبارهای خود نگهداری کنند تا در مواقع لزوم از آن‌ها جهت ساخت سیل بند استفاده کنند.

در هنگام خرید کیسه جامبوبگ دست دوم بایستی به کیفیت آن‌ها توجه کرد و یا جهت اطمینان بیشتر کیسه‌های تولید شده با مواد UV را خریداری کنید، تا در صورت نیاز به استفاده بلند مدت به عنوان سیل‌بند بر اثر تابش مستقیم نور خورشید کیسه‌ها پوسیده و فرسوده نشوند. شماره تماس (09124879915) پاسخگوی شما عزیزان جهت خرید کیسه جامبوبگ دست دوم می‌باشد.

 

ساخت سیل بند در ایران و دیگر کشورها با جامبوبگ دست دوم

جهت مقایسه ساخت سیل بند در ایران و دیگر کشورها با جامبوبگ دست دوم می‌توان نگاهی به کشورهایی که تجربه وقوع سیلاب و باران‌های سیل‌آسا را دارند، انداخت تا علاوه بر کسب تجربه بیشتر در این زمینه بدانیم که این روش سال‌هاست که به عنوان یک روش مطمئن و حرفه‌ای در مهار سیلاب مرسوم بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داشتن سرعت عمل و قدرت مدیریت بحران در مواقعی که حوادث غیر مترقبه رخ می‌دهد بسیار مهم می‌باشد. از این رو کشورهایی که با بارش‌های سیل‌آسا مواجه هستند به دلایل مختلف از جمله سرعت بالا و سهولت در ساخت سیل‌بند با استفاده از کیسه جامبوبگ، ترقیب به استفاده از این نوع کیسه‌ها می‌شوند.

ساخت سیل بند در ایران و دیگر کشورها با جامبوبگ دست دوم

ادارات و دستگاه‌های ذیربط در کشور ما نیز در صورت مدیریت پیش از وقوع حادثه و استفاده از این نوع کیسه‌ها در زمان شروع بارش‌های شدید و شدت گرفتن جریان آب در سطح اراضی و معابر می‌توانند به راحتی مسیر آب را کنترل و هدایت کنند و تا حد زیادی از وارد آمدن خسارات مختلف جلوگیری کنند.

همانطور که گفتیم استفاده از کیسه جامبوبگ و اجرای آن‌ها در مسیر هدایت آب نیاز به تخصص نداشته و در صورت تهیه و در اختیار گذاشتن این کیسه در دسترس مردم بومی هر منطقه در هنگام شروع بارش‌ها (همچون دیگر کشورها) می‌توانند از کمک این عزیزان در مدیریت بحران و مهار سیلاب استفاده کنند.

 

مهار و کنترل باران‌های فصلی با جامبوبگ دست دوم

در گذشته شاید این‌گونه بود که فقط در برخی از ماه‌های سال شاهد بارش‌های شدید بودیم و آمادگی لازم را جهت مقابله با آن‌ها داشتیم، ولی در سال‌های اخیر با ورود پدیده‌های بارشی جدید به کشورمان در فصول مختلف سال بارش‌هایی را تجربه کرده‌ایم که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی سیلاب‌های غیر قابل تصوری در سطح زمین ایجاد می‌کردند.

سیل لرستان، سیل نوروز شیراز و سیل اردیبشت‌ ماه مشهد از نمونه این بارش‌ها بود که شاید کسی تصور این را نداشت بارش باران پس از چند دقیقه تبدیل به سیلاب شود و خساراتی این چنین وارد کند.

مهار و کنترل باران‌های فصلی با جامبوبگ دست دوم

در چنین شرایطی امکان ساخت سیل بند و ایجاد سدهای موقتی جهت هدایت مسیر آب و جلوگیری از ورود آن به اراضی و یا منازل مسکونی در عرض چند دقیقه وجود ندارد. مورد دیگری که باید بدان توجه داشت عدم امکان ساخت سیل‌بندهای خاکی و انواع دیگر آن‌ها  در سطح معابر شهری می‌باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما جهت کنترل و مهار باران‌های فصلی با جامبوبگ دست دوم می‌باشد.

 

مهار سیلاب در کمترین زمان با جامبو بگ دست دوم

یکی از سریع‌ترین روش‌های مهار سیلاب در شرایط مختلف استفاده از کیسه جامبوبگ می‌باشد. کیسه جامبوبگ‌ها به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند قابل نگهداری در تعداد بالا و در قفسه‌های انبارها نیز هستند. از طرفی افراد مختلف در زمان شروع بارش‌ها می‌توانند کیسه جامبوبگ‌ها در محل مناسب قرار دهند و خودشان به راحتی با هر نوع محصول سنگینی درون کیسه‌ها را پُر کنند و مانع از ورود حجم زیاد آب به محل زندگی خود شوند.

مهار سیلاب در کمترین زمان با جامبو بگ دست دوم

همانطور که گفتیم مهار سیلاب در کمترین زمان با جامبوبگ دست دوم امکان‌پذیر است، زیرا در صورت وجود امکانات و تجهیزات جهت پر کردن کیسه جامبوبگ‌ها، ساخت سیل بند در زمان بسیار کوتاه و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

مهار سیلاب با جامبو بگ دست دوم

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم

شرکت‌ها و افراد زیادی در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم فعال هستند و تفاوتی هم ندارد که این افراد در حوزه جامبودوزی فعال بوده و یا در دیگر حوزه‌ها مشغول به فعالیت باشند. یکی از دلایل آن می‌تواند کاربردهای متفاوت انواع کیسه جامبوبگ دست دوم باشد که افراد را ترغیب می‌کند در زمینه خرید و فروش این نوع کیسه‌ها و کسب سود از این طریق اقدام کنند.

این نکته را به یاد داشته باشید که در زمان خرید کیسه جامبوبگ دست دوم موارد مختلفی از قبیل کیفیت، ابعاد، گرماژ و دیگر پارامترهایی را که قبلا هم ذکر کرده‌ایم، در نظر بگرید تا پس از خرید خود متضرر نشوید.

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم

از جمله شرکت‌های معتبر و فعال در صنعت جامبودوزی که شما می‌توانید جهت خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم با آن در ارتباط باشید، شرکت پایدار کیسه بافت می‌باشد. شرکت پایدار کیسه بافت با مدیریت مهندس فرزاد افتاده مهربانی به منظور رفع نیاز مشتریان خود در جای جایِ کشور و همچنین رفع نیاز بازار اقدام به راه‌اندازی واحد فروش (09124879915) جامبوبگ دست دوم کرده تا در کنار تولیدات خود بتواند خدمات بیشتری به هموطنان عزیزمان ارائه دهد.

 

قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبوبگ‌ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، به نسبت نوع کیسه، ابعاد کیسه، گرماژ پارچه بدنه کیسه، تعداد و نوع بندها، میزان وزن قابل تحمل و دیگر موارد تخصصی قیمت‌گذاری می‌شوند. این رویه در رابطه با کیسه جامبوبگ‌های دست دوم نیز صدق می‌کند.

موضوع دیگری که در هنگام خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ دست دوم بایستی در نظر بگرفته شود میزان پوسیدگی قسمت‌های مختلف این نوع کیسه‌ها می‌باشد، بدین معنی که در صورت وجود کیسه جامبوبگی با چند درصد قیمت پایین‌تر از عدم کیفیت و سالم بودن آن چشم‌پوشی نکنید.

جهت اطلاع از قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم می‌توانید پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما (09124879915)، کیسه جامبو بگ‌های مورد نیاز خود را بهترین قیمت خریداری کنید.

 

مزایای جاموبگ دست دوم در ساخت سیل بند

از جمله دلایل استفاده از کیسه جامبوبگ دست دوم جهت ساخت سیل بند و مهار سیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک کیسه جامبوبگ
  • حمل و نگهداری آسان در انبار
  • پُر کردن و تخلیه سریع و آسان
  • عدم نیاز به امکانات خاص جهت پر کردن کیسه‌ها و اجرای سیل بند
  • امکان استفاده در فضاهای روستایی، شهری و …
  • امکان هدایت مسیر آب به آسانی
  • تخلیه سریع کیسه‌ها پس از اتمام بارش و جاری شدن سیلاب
  • قیمت ارزان کیسه‌ها نسبت به کارایی که دارند
  • امکان استفاده از کیسه جامبوبگ‌های دست دوم
  • عدم نیاز به مواد خاص جهت پر کردن کیسه‌ها

قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم

در مقاله (ساخت سیل بند و مهار سیل با کیسه جامبوبگ دست دوم) سعی کردیم اطلاعاتی مفید و کاربردی در زمینه روش‌های ساخت سیل بند و همچنین مهار سیل در کوتاه‌ترین زمان خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، و همانطور که می‌دانید یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها استفاده از کیسه جامبوبگ می‌باشد.

شما عزیزان جهت استعلام قیمت، دریافت مشاوره و خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم می‌توانید با کارشناسان ما (09124879915) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

خرید جامبوبگ دست دوم سالم

سیل سیستان و بلوچستان

سیل بند چیست

ساخت سیل بند و مهار سیل

سیل بند جامبوبگ

مهار بارش‌های سیل آسا

سیل بند سنگی

09122112195

سیل بند خاکی

سیل مشهد

تولیدکننده کیسه جامبوبگ

انواع سیل بند

مهار سیلاب

سیل شیراز

سیل بند های منعطف

مهار سیل در سیل‌بند

خرید سیل بند آماده

انواع دیوارهای سیل بند

دیوارهای سیل بند چند نوع هستند

راﻫﻨﻤﺎی ﻃﺮاﺣﻲ، ﺳﺎﺧﺖ و ﻧﮕﻬﺪاری سیل ﺑﻨﺪ

مهار سیلاب و کاهش خسارات سیل

کاهش سیلاب

09124879915

ساخت سیل بند و مهار سیل با کیسه جامبوبگ دست دوم

عوامل موثر در زمان وقوع سیل و روشهای کنترل آن

روش های مدیریت و مهار سیلاب

مهار خسارت‌های باران‌های فصلی

مدیریت مهار سیل با سازه پلاستیکی

مهار سیلاب با سازه‌های عجیب و سریع

راه حل ساده و سریع کنترل سیلاب

مهار سیل با جامبوبگ دست دوم

فرزاد افتاده مهربانی

تولید کننده جامبوبگ

کنترل مسیر حرکت سیل

منحرف کردن مسیر سیلاب با جامبوبگ

ساخت سیل‌بند و مهار سیل

سیل لرستان

کارخانه تولید کننده کیسه جامبوبگ و تولید بیگ بگ و گونی بزرگ 1 تُنی

چکیده مقاله:

ایجاد ارتباط با کارخانه تولیدکننده جامبوبگ فقط به منظور خرید محصولات آن شرکت نیست، بلکه می‌توان جهت آشنایی با محصولات، رفع ابهامات، دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان (09122112195) کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت در تماس بود.

تماس با هینا پک

از جمله مزایای در ارتباط بودن با مشاوران و کارشناسان فروش کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ، علاوه بر دریافت اطلاعات تخصصی و اطلاع از قیمت روز محصولات و همچنین آشنایی با کاربرد آن‌ها، خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید کننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ می‌باشد.

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

 

تعریف جامبوبگ

به طور کلی به کیسه‌های حجیم و بزرگی که از جنس مواد پلی پرو پیلن (pp) تولید شده و برای نگهداری، جابه‌جایی و حمل حجم زیادی از محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیسه جامبوبگ (JUMBO BAG or BIG BAG) می‌گویند.

انواع کیسه جامبوبگ را در بازار با نام‌های مختلفی همچون بیگ بگ، اسلینگ بگ، پالت بگ، کیسه‌های حجیم، کیسه‌های FIBC، کیسه‌های فله بر و … می‌شناسند.

کیسه جامبوبگ (JUMBO BAG or BIG BAG)

کیسه جامبوبگ‌ها انواع مختلفی همچون کیسه جامبوبگ درب صندوقی، کیسه جامبوبگ درب قیف و کف قیف، کیسه جامبو بگ ولودار، کیسه جامبوبگ درب لیفه‌ای، کیسه جامبو بدون درب و… دارد. و از آن‌ها جهت حمل محصولات مختلف همچون مواد پالایشگاهی و پتروشیمی، املاح و سنگ‌های معدنی، مصالح ساختمانی، انواع کودهای شیمیایی، گندم، جو، قهوه، سود پرک، آرد، چوب، قلوه سنگ و… استفاده می‌شود.

 

لزوم استفاده از جامبوبگ در صنایع مختلف

کاربردهای فراوان انواع کیسه جامبوبگ‌ها باعث شده تا در سال‌های اخیر استفاده از این نوع کیسه‌های حجیم در صنایع مختلف بسیار رواج پیدا کرده و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

لزوم استفاده از جامبوبگ در صنایع مختلف

  • از جمله مزایای استفاده از جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • عدم اشغال فضای زیاد در حین حمل و انبار کردن محصولات
  • جابه‌جایی سریع و آسان محصولات
  • بارگیری و تخلیه آسان محصولات
  • مقاومت بالا و وزن سبک نسبت به حجم محصول
  • مقاوم بودن و نفوذ ناپذیر بودن بدنه کیسه جامبو
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از کیسه جامبوبگ
  • امکان استفاده مجدد از کیسه جامبو بگ
  • عدم نیاز به افراد متخصص جهت تخلیه و بارگیری محصول از کیسه جامبوبگ

و….

مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از مزایای استفاده از انواع کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌باشد که لزوم استفاده از این نوع کیسه‌ها را برای تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی بیش از پیش یادآور می‌سازد.

 

مراحل تولید جامبوبگ در کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

در مقالات قبلی به طور کامل و تخصصی تمامی مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ را توضیح داده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت www.hinapack.ir  آن‌ها مورد مطالعه قرار داده و استفاده کافی را از مطالب منتشر شده در سایت هیناپک ببرید.

تولید جامبوبگ در کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

در این بخش قصد داریم تا مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به صورت تیتروار ارائه کنیم:

  • مرحله اکستروژن با دستگاه اکسترودر جامبوبگ
  • مرحله پارچه بافی _ تولید پارچه کیسه جامبوبگ
  • مرحله ایجاد لایه محافظ (لمینت) در کیسه جامبوبگ
  • مرحله برش پارچه کیسه جامبو بگ
  • مرحله چاپ کیسه جامبوبگ
  • مرحله تسمه بافی (تسمه‌های پلی‌پروپیلن)
  • مرحله دوخت کیسه جامبو بگ
  • مرحله بازرسی و کنترل کیفیت کیسه جامبو
  • مرحله انجام تست‌های متوالی
  • مرحله بسته بندی و انبار کردن کیسه‌های جامبوبگ

تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی

جهت حمل محصولات مختلف از جمله مواد، سنگ‌ها و املاح معدنی بایستی موارد بسیاری را در تولید کیسه جامبوبگ مناسب این نوع محصولات در نظر گرفت، و در خط تولید این موارد را مرحله به مرحله پیاده‌سازی کرد تا در زمان حمل و جابه‌جایی محصولات معدنی مختلف با مشکل مواجه نشویم.

برای مثال پارچه‌ای که در تولید این نوع کیسه جامبوبگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بایستی از ضخامت کافی برخوردار باشد، تا در زمان بارگیری  و یا جابه‌جایی بر اثر فشارهای وارده کیسه دچار آسیب نشود. حتما از این موضوع مطلع هستید که تولید پارچه‌هایی با کیفیت بالا و در گرماژ مختلف نیازمند نصب و استفاده از دستگاه‌هایی با دقت بالا در خط تولید کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ می‌باشد.

بخش بعدی که نیاز به دقت و نظارت بالایی دارد نوع دوخت تکه پارچه‌ها به هم می‌باشد که بسیار مهم بوده، زیرا در صورت زیر خط دوخت نرفتن حتی بخش کوچکی از لبه‌های بدنه کیسه، به دلیل فشار زیادی که در حین حمل بر کیسه جامبوبگ وارد می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد خسارت و یا حتی حوادثی جبران ناپذیر شود.

مرحله بعدی استفاده از تسمه‌هایی با کیفیت و متناسب با ابعاد کیسه جهت نصب بر روی کیسه جامبوبگ می‌باشد، زیرا همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از فشار وارده بر کیسه را، تسمه‌ها (قلاب‌ها، بندها) تحمل می‌کنند، به همین منظور بایستی از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های جامبودوزی می‌باشد که تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی را انجام میدهد، و کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت باعث شده تا از نقاط مختلف جهان جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ درخواست داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره و آشنایی با انواع کیسه جامبوبگ صادراتی و همچنین استعلام قیمت خرید از تولیدکننده کیسه جامبوبگ می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

اگر به دنبال اطلاع از اسامی کارخانجات و تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ بوده باشید، بدون شک برند هینا پک را به خوبی میشناسید. هیناپک در کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ تولید می‌شود و به دلیل کیفیت بالا و نگاه تخصصی به رفع نیاز مشتریان خود، توانسته در بازارهای داخلی و خارجی جهت حمل محصولات تولیدی صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

هینا پک یکی از برندهای با کیفیت زیرمجموعه پایدار کیسه بافت بوده، و همواره به دنبال رفع نیاز و جلب رضایت مشتریان خود در سراسر جهان می‌باشد. کیسه جامبوبگ‌های هیناپک جهت حمل و نگهداری محصولات مختلفی نظیر انواع کود اوره، مواد پلی پرو پیلن، املاح و مواد معدنی، سود پرک، ذغال سنگ،قهوه، گندم و جو، منگنز، قیر، سیمان، آلومینا و … با تحمل وزن 500 تا 2500 کیلوگرم تولید وبه بازار عرضه می‌شوند.

جهت ارتباط با کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و تولید بیگ بگ و گونی بزرگ 1 تُنی به منظور دریافت مشاوره و استعلام قیمت کیسه جامبوبگ و  خرید انواع کیسه جامبوبگ با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

جامبوبگ 1 تُنی سنگ منگنز

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

جامبوبگ آهن اسفنجی

شرکت تولیدکننده جامبوبگ بزرگ

جامبوبگ ولودار (قیف‌دار)

خرید جامبوبگ و بیگ بگ از تولید کننده

کارخانه تولیدکننده جامبوبگ

09122112195

گونی 1 تُنی سیمان

خرید پالت بگ از کارخانه

پایدار کیسه بافت تولیدکننده جامبو بگ

فرزاد افتاده مهربانی

ابعاد جامبوبگ سولفات سدیم

خرید مستقیم از تولیدکننده کیسه جامبو

خرید عمده کیسه جامبوبگ در شیراز

فروش جامبوبگ دست دوم

تولید کننده جامبوبگ عمده

مطمئن ترین تولیدکننده جامبوبگ در ایران

در دهه‌های اخیر، صنعت تولید کیسه های جامبوبگ به سرعت در حال رشد و توسعه بوده و تولیدکنندگان این محصولات از اهمیت بیشتری برخوردارند. شرکت هینا پک به عنوان یکی از مطمئن‌ ترین تولیدکننده جامبوبگ در ایران، با تکیه بر کیفیت بالا و پایداری در تولید، به عنوان یک نمونه برتر در این صنعت ظاهر می‌شود.

صنعت تولید کیسه های جامبوبگ توسط گروهی از تولیدکنندگان پیشتاز تحت پوشش قرار گرفته شده است. این تولیدکنندگان، با اختصاص بهره‌وری و توانایی به تولید کیسه های با کیفیت بالا و ارائه خدمات تخصصی پرداخته‌اند. هرکدام از تولیدکنندگان، با ویژگی‌ها و الگوهای متمایز خود، به تنوع و غنای بازار افزوده‌اند.

پلیکس، تولیدکننده جامبوبگ در ایران

چشم انداز بازار تولید جامبوبگ در ایران از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۱۲

فروش کیسه‌های جامبو در پنج شرکت اول در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۰٪ از سهم بازار را در اختیار دارد. از طرفی صنعت ساخت و ساز به دلیل توسعه زیرساخت‌های سریع، در حال گسترش است.

افزایش شهرنشینی و رشد جمعیت نیز به طور مستقیم فروش کیسه‌های جامبو را افزایش می‌دهد. در مدت زمان پیش‌بینی شده‌ی ده سال آینده، بازار هدف ۱.۸ برابر ارزش فعلی خود گسترش خواهد یافت.

صنعت جهانی کیسه‌های جامبو حدود ۳۳٪ از بازار بسته‌بندی جهانی را تشکیل می‌دهد.

درآمد بازار کیسه‌های جامبو در سال ۲۰۲۲ به میزان ۵.۹ میلیارد دلار بود. پیشرفت در فناوری، اهداف بسته‌بندی و کاربردهای گسترده تقاضا را افزایش می‌دهد.

از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۱۲، بازار تولید جامبوبگ فرصت رشد افزایشی جذابی به ارزش ۲۰۹ همت ایجاد خواهد کرد. افزایش تقاضا برای مدل‌های بسته‌بندی انعطاف‌پذیر در صنایع مختلف تقاضا را به جلو می‌برد.

با توجه به تقاضا برای بسته بندی مقاوم و کارآمد از نظر هزینه و اشتغال کمتر فضا که با سرعت در حال افزایش است٬ نوآوری در عرصه صنعت تولید جامبوبگ این امکان را به تولیدکنندگان می‌دهد تا مدل‌ها و طرح ‌های جدیدی را تولید و عرضه کنند.

کیسه‌های جامبوبگ از مواد پایه‌ی پلی پروپیلن تشکیل شده است. مواد پلی پروپیلن از جمله مواد پلیمری است و پایه ی این مواد از نفت تشکیل می‌شوند. با ار آنجایی که کشور ایران یکی از کشور های نفت خیز می باشد٬ در صنعت پلیمری بسیار قوی و قدرتمند در بازار ایران و جهان فعالیت می‌کنند. تولیدجامبوبگ در ایران در ده سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.

کارخانه‌های تولیدی جامبوبگ زیادی در ایران وجود دارد که کیسه های جامبوبگ بصورت سفارشی در ابعاد و مدل های مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید می‌کنند٬ هینا پک کارخانه‌ی تولیدی جامبوبگ انواع کیسه‌های جامبوبگ و بیگ بگ را در ابعاد و سایزهای مختلف که ظرفیت بار از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم را داشته باشد تولید می‌کند.

تأثیر تولیدکنندگان جامبوبگ بر بازار

تولیدکنندگان کلی در صنعت کیسه های جامبوبگ نقش بسزایی در شکل‌دهی به بازار و تعیین استانداردهای کیفیت دارند. شرکت‌هایی چون هینا پک، با ارائه محصولات با کیفیت و به‌روز، تأثیر قابل توجهی در ترجیحات مصرف‌کنندگان و توسعه صنعت داشته‌اند.

تولیدکنندگان با چالش‌هایی نظیر تأمین مواد اولیه با کیفیت، رقابت فزاینده، و اداره مدیریت پایدار مواجه هستند. شرکت‌های پیشرو مانند هینا پک با ایجاد راهکارهای نوآورانه و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، به پیشبرد صنعت کمک کرده‌اند.

هینا پک به عنوان یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان کیسه های جامبوبگ، با متعهد بودن به کیفیت، اداره مدیریت پایدار، و تأکید بر نوآوری، توانسته است در میان تولیدکنندگان این صنعت جایگاه ویژه‌ای کسب کند.

محصولات بیگ بگ، تولید شده توسط شرکت‌های جامبو بگ، به دلیل کیفیت عالی و امکانات متنوعشان، یک انتخاب مناسب برای مصرف‌کنندگان محسوب می‌شوند. این محصولات دارای ویژگی‌هایی همچون آسانی بارگیری با دستگاه‌های لیفتراک و جرثقیل، امکان جابجایی راحت با تریلرهای کفی سقف دار یا بدون سقف و هزینه کمتر در نگهداری و حمل و نقل هستند.
از طرفی، با توجه به نیاز برخی محصولات به حفاظت از عوامل محیطی نظیر رطوبت و نور خورشید، شرکت‌ها طراحی‌های مناسب برای کیسه‌های جامبو ارائه کرده‌اند. این طراحی‌ها اطمینان از ایمنی محصولات در برابر شرایط محیطی ناخواسته را فراهم می‌آورند. همچنین، امکان استفاده مجدد از این کیسه‌ها، به مدیریت بهینه منابع و کاهش زیان‌های محیطی کمک می‌کند. این مزایا، از دلایلی است که به عنوان دلیل انتخاب محصولات بیگ بگ توسط شرکت‌های تولیدی جامبو بگ ذکر شده است.

گروه صنعتی و تولید کننده جامبوبگ هینا پک با تولید سالانه انواع کیسه های پلی پروپیلن با سایزها و اندازه های مختلف، بنا به سفارش و درخواست مشتری، نیاز بازار داخلی را برآورده می کند.
همچنین گروه صنعتی هینا پک مفتخر است که انواع جامبوبگ ها را جهت مصارف مختلف نظیر صنایع شیمیایی، کشاورزی، صنعتی و… و با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به شما عزیزان عرضه نماید. علاوه بر آن همچنان در تلاش است که با ایده های نوین و ارتقای کیفیت روز افزون ، خود را از میان سایر تولید کنندگان جامبو بگ متمایز سازد.

شرکت های تولیدکننده جامبو بگ، این محصولات را با توجه به شکل ظاهری ، کاربرد و دوخت سر و ته از هم متمایز می‌کنند، ما در این مقاله انواع کیسه های جامبو را با توجه به شکل ظاهری آن‌ها معرفی می کنیم.

کیفیت پارچه های جامبو بگ بر اساس این است که ۱ متر مربع از این پارچه چه مقدار وزن برحسب گرم دارد

  • ۱۳۵ گرم
  • ۱۵۰ گرم
  • ۱۷۵ گرم
  • ۱۸۰ گرم
  • ۲۰۰ گرم
  • درب باز
  • درب لیفه
  • درب قیفی
  • درب مخروطی
  • درب صندوقی
  • کف ساده
  • کف لیفه
  • کف قیفی
  • کف مخروطی
  • کف صندوقی
  • ۴ بند
  • ۸ بند

شرکت هینا پک باتوجه به تجربه خود در تولیدات پروپیلنی و متعهد بودن به قراردادهای خود به یکی از شرکت های معتبر و مطمئن تولید کیسه های جامبوبگ تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال سفارشی امن و معتبر و همچنین راهی آسان برای تشخیص و انتخاب بهترین راه بسته بندی، بارگیری و تخلیه محصول خود هستید، برای خرید جامبوبگ تماس بگیرید.

منبع:

fmi

قیمت کیسه جامبوبگ در سفارشات عمده برای صادرات به خاوره میانه

چکیده مقاله:

جهت استعلام قیمت انواع مختلف کیسه جامبوبگ باید به دنبال شرکت‌هایی بود که علاوه بر توانایی تولید انواع مختلف کیسه جامبو بگ و بیگ بگ، علم و تخصص کافی در این زمینه را نیز داشته باشند تا در هنگام مشاوره به درستی شما را راهنمایی کرده و کیسه جامبوبگی متناسب با محصول شما پیشنهاد و ارائه کنند.

تماس با هینا پک

در هنگام تماس و ارتباط با کارشناسان (09122112195) پایدار کیسه بافت این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که با توجه به محصول تولیدی خود، اطلاعاتی تخصصی در رابطه با ابعاد کیسه جامبوبگ، جنس پارچه کیسه جامبوبگ، نوع تسمه کیسه جامبوبگ، نوع درب و کف کیسه جامبو بگ، حجم و تناژ قابل تحمل کیسه جامبوبگ و چند لایه بودن بدنه کیسه جامبوبگ در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

در این مقاله می‌خوانیم:

لزوم استفاده از کیسه جامبوبگ هینا پک در صنایع مختلف

مقاله (استعلام قیمت کیسه جامبوبگ لیفه‌دار 2 بند و 4 بند صادراتی 2 تُنی) نگاهی تخصصی در زمینه دریافت مشاوره و استعلام قیمت از شرکت پایدار کیسه بافت دارد.

بسته‌بندی محصولاتی که به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته وغالبا به صورت فله و یا پودری می‌باشند موضوعی بسیار مهم برای تولیدکنندگان این نوع محصولات می‌باشد.

لزوم استفاده از کیسه جامبوبگ هینا پک در صنایع مختلف

از جمله عواملی که در مبحث بسته‌بندی و حمل و نقل قابل اهمیت می‌باشد موضوع قیمت تمام شده بسته‌بندی و همچنین میزان فضایی می‌باشد که در هنگام جابه‌جایی و یا انبار کردن اشغال می‌شود.

از جمله دیگر مواردی که در این مبحث نیاز به توجه دارد، تاثیر هزینه بسته‌بندی بر روی محصول برای مصرف کننده می‌‍باشد، زیرا با توجه به رقابتی بودن بازار، تولیدکنندگان در صنایع مختلف به دنبال پایین آوردن هر چه بیشتر قیمت مواد اولیه مصرفی و دیگر هزینه‌های خود هستند.

از طرفی برای بسیاری از تولیدکنندگان نوع بسته‌بندی محصول مورد نیازشان تفاوتی ندارد، حتی اگر محصول با بسته‌بندی‌ به صورت یکبار مصرف به دستشان برسد.

از این رو تولید کنندگان در صنایع مختلف، صاحبان معادن، پالایشگاه و پتروشیمی‌ها، کارخانجات تولیدی مادر تخصصی و شرکت‌هایی که در هر صنفی به عنوان تولیدکنندگان مواد اولیه مصرفی قرار دارند، به دنبال استفاده از محصولی هستند که علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، مزایای دیگری نیز برایشان داشته باشد.

سرتیترهای این مقاله به موارد مهم در هنگام استعلام قیمت جامبوبگ لیفه‌دار 2 بند و 4 بند صادراتی 2 تُنی اختصاص یافته:

 

نوع محصول قابل حمل با جامبوبگ

یکی از موارد مهم در هنگام مشاوره با کارشناسان فروش شرکت پایدار کیسه بافت جهت استعلام قیمت کیسه جامبوبگ، نوع محصولی تولیدی و مورد نظر ما می‌باشد.

کارشناسان شرکت با توجه به اشراف به حساسیت محصولات و مواد اولیه و تجربه کسب کرده در بازار نسبت به بسته‌بندی محصولات مختلف به راحتی شما را در زمینه انتخاب کیسه جامبوبگ مورد نیازتان راهنمایی می‌کنند.

 نوع محصول قابل حمل با جامبوبگ

هر محصول با توجه به چگالی، موارد مصرف، حساسیت به رطوبت و نفوذ هوا در هنگام حمل و نقل و مواردی از این قبیل با جامبوبگی متناسب قابل حمل می‌باشد، که ذکر نوع محصول در زمان مشاوره این امکان را فراهم میکند تا کارشناسان ما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

گاهی به دلیل عدم آگاهی و یا تجربه کافی در زمینه انتخاب نوع کیسه ممکن است کیسه جامبوبگی را انتخاب کنید که مناسب محصولتان نبوده و برای مجموعه شما هزینه در بر داشته باشد و یا در نقطه مقابل استفاده از آن نوع کیسه جامبوبگ به دلیل مناسب نبودن برای حمل محصول شما باعث وارد آمدن آسیب به محصول و ایجاد خسارت برایتان شود.

پس با توجه به مواردی که ذکر شد اولین گام در هنگام سفارش کیسه جامبوبگ مورد نیاز ما، نوع محصول قابل حمل با کیسه جامبوبگ می‌باشد.

قیمت کیسه جامبوبگ در سفارشات عمده

از دیگر مواردی که در استعلام قیمت کیسه جامبوبگ باید به آن توجه کنیم تعداد و یا همان حجم خرید است، به این صورت که به هر میزان که حجم سفارش ما بالاتر باشد، قیمت تمام شده کیسه جامبوبگ‌ها مناسب‌تر می‌شود.

این موضوع نه تنها در رابطه با خرید کیسه جامبوبگ بلکه تقریبا می‌توان گفت در همه‌ی محصولات و خدمات به همین صورت می‌باشد. یعنی شما هر چه حجم بیشتری از یک محصول را سفارش دهید با قیمت پایین‌تری می‌توانید آن محصول را تهیه و خریداری کنید و در اصطلاح تخفیف حجمی شامل خریدتان می‌شود.

 قیمت کیسه جامبوبگ در سفارشات عمده

پس این نکته را در نظر داشته باشید که اگر نیاز شما به انواع کیسه جامبوبگ به صورت ماهیانه بوده و هر ماه تعداد مشخصی کیسه جامبو خرید می‌کنید، می‌توانید سفارش یک سال خود را یکجا خرید کرده تا با قیمت مناسب‌تری کیسه جامبوبگ‌ها را تهیه کنید.

تعداد بندهای (تسمه، قلاب) کیسه جامبوبگ

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع کیسه جامبوبگ که لازم است در مقاله (استعلام قیمت کیسه جامبوبگ لیفه‌دار 2 بند و 4 بند صادراتی 2 تُنی) به آن اشاره کنیم، تعداد بندها و همچنین عرض و یا پهنای تسمه‌ها می‌باشد.

با توجه به ساختار انواع کیسه جامبوبگ که در اکثر مواقع جهت حمل محصولات مختلف در وزن‌های بالا طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید تسمه‌های (قلاب‌، بند) آن نیز بسیار مقاوم باشند، زیرا حجم بالایی از فشار وارده بر کیسه جامبوبگ را تسمه‌ها تحمل می‌کنند. به همین دلیل جنس تسمه‌ها از مواد مصرفی خود کیسه جامبو بوده ولی با ضخامت بیشتری نسبت به بدنه کیسه جامبوبگ تولید می‌شوند.

 تعداد بندهای (تسمه، قلاب) کیسه جامبوبگ

با توجه به ابعاد کیسه و چگالی محصول داخل آن در بعضی مواقع ممکن است با دو عدد تسمه کیسه را مهار کرد، ولی در برخی دیگر از محصولات لازم است از 4 عدد قلاب و یا تعداد بیشتری استفاده کرد تا بتوان به راحتی کیسه جامبوبگ را جابه‌جا و یا حمل کرد.

عرض تسمه‌ها نیز می‌تواند از 4 سانتی‌متر تا 7 سانتی‌متر متغیر باشد، یعنی با توجه به وزن کیسه و اینکه تسمه استفاده شده تحمل آن را داشته باشد می‌توان از تسمه کیسه جامبوبگ 4 تا 7 سانتی‌متری استفاده کرد، همچنین باید توجه داشت که ضخامت تسمه‌ها نیز می‌تواند متغیر باشد.

پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های فعال در صنعت جامبودوزی بوده که توانایی تولید روزانه 2000 کیلوگرم تسمه کیسه جامبو بگ از عرض 4 سانتی‌متر تا 7 سانتی‌متر در رنگ‌های مختلف را دارد.

ابعاد کیسه جامبو بگ

پنجمین موردی که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، ابعاد کیسه جامبوبگ می‌باشد. برخی از کیسه جامبوبگ‌ها با ابعادی استاندارد تولید می‌شوند و برای حمل محصولاتی با تناژ مشخص مورد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ابعاد کیسه جامبو بگ

برای مثال استعلام قیمت کیسه جامبوبگ 100*110*110 و یا استعلام قیمت کیسه جامبوبگ120*90*90 ، استعلام قیمت کیسه جامبوبگ 110*100 4 بند منگنز و… . باید این نکته را توجه داشت که ابعاد کیسه جامبوبگ یک تنی پودر سنگ با ابعاد کیسه جامبوبگ یک تنی مواد پلی پرو پیلن با هم متفاوت هستند.

اگر برای حمل محصول خود با وزنی مشخص ابعاد خاصی مدنظر ندارید، می‌توانید با کارشناسان (09122112195) شرکت پایدار کیسه بافت ارتباط گرفته و استعلام قیمت کیسه جامبوبگ مورد نیاز خود را انجام دهید تا کیسه‌ای متناسب با وزن مورد نظر محصولتان تهیه و خریداری کنید.

استعلام قیمت کیسه جامبوبگ

نکته‌ای که در این بخش نیاز به توضیح دارد این است که شما عزیزان به راحتی می‌توانید ابعاد کیسه جامبوبگ دلخواه خود را متناسب با وزن محصول به صورت استاندارد تغییر دهید. برای مثال سفارش مشتری شما 1500 کیلوگرم در هر کیسه می‌باشد، که شما می‌توانید با توجه چگالی محصول خود ابعادی متناسب با وزن آن سفارش دهید و کیسه جامبوبگی با ابعاد سفارشی برای محصول خود تهیه کنید.

کیسه جامبوبگ چند لایه

آخرین موردی که در مقاله (استعلام قیمت کیسه جامبوبگ لیفه‌دار 2 بند و 4 بند صادراتی 2 تُنی) نیاز به توضیح دارد چند لایه بودن کیسه جامبوبگ می‌باشد. ضخامت پارچه کیسه جامبوبگ یا همان گرماژ کیسه متناسب با ابعاد کیسه و محصول قابل حمل درون کیسه می‌تواند متغیر باشد.

همچنین می‌توانید با توجه به محصول تولیدی خود داخل کیسه را یک لایه لمینتی یا پلاستیکی قرار دهید. به طور معمول کیسه جامبوبگ‌های لمینت‌دار و یا دارای لایه محافظ پلاستیکی جهت نگهداری و حمل محصولاتی مورد استفاده قرار گرفته که نیاز به محافظت در برابر نفوذ هوا، رطوبت و دیگر عوامل خارجی را دارند.

کیسه جامبوبگ چند لایه

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد قیمت کیسه جامبوبگ یک لایه، چند لایه، کیسه جامبوبگ ضد آب و دیگر کیسه جامبوبگ‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و با توجه به گرماژ و لایه‌های اضافه طراحی شده در داخل هر کیسه، قیمت آن‌ها تغییر می‌کند. پس بایستی در زمان استعلام قیمت کیسه جامبوبگ از کارخانه تولیدکننده در صورت نیاز به چند لایه بودن کیسه برای محصول خود، این موضوع را با کارشناس مطرح کنید.

در این مقاله سعی کردیم مواردی که در زمان مشاوره با شرکت تولیدکننده کیسه جامبوبگ لازم است را بیان کنیم، تا اطلاعات مورد نیاز جهت استعلام قیمت انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به کارشناس مجموعه ارائه کرده و به طور دقیق‌ و سریع‌تر خرید خود را انجام دهیم.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

استعلام قیمت جامبوبگ سنگ منگنز

تولیدکننده جامبوبگ 4 بند آلومینا

ابعاد کیسه جامبوبگ 2 تُنی

استعلام قیمت کیسه جامبوبگ لیفه‌دار 2 بند و 4 بند صادراتی 2 تُنی

قیمت خرید جامبوبگ آلومینا

قیمت جامبوبگ 2 تُنی گوگرد در بازار

فروش جامبوبگ در بندرعباس

خرید جامبوبگ 8 بند از تولیدکننده

استعلام قیمت کیسه جامبوبگ از کارخانه تولیدکننده

قیمت جامبوبگ صادراتی

تولید تسمه کیسه جامبوبگ

09122112195

انگلیسی جامبوبگ

جامبوبگ عربی

کیسه جامبوبگ چند لایه

خرید عمده کیسه جامبوبگ

قیمت جامبوبگ ضد آب صادراتی

استعلام قیمت کیسه جامبوبگ مواد پلی پرو پیلن

فرزاد افتاده مهربانی تولیدکننده جامبوبگ

ابعاد کیسه جامبوبگ آهک و گچ

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم 4 بند

قیمت کیسه جامبوبگ ولودار 2 تُنی

جامبوبگ کود اوره 1 تُنی درب لیفه

فروش کیسه جامبوبگ یک تُنی پودر سنگ

استعلام قیمت کیسه جامبوبگ از کارخانه تولیدکننده

قیمت بیگ بگ چوب

تولیدکننده کیسه جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

چکیده مقاله:

رعایت پارامترهای مختلفی لازم است تا بتوان یک شرکت را به عنوان مجموعه فعال در هر صنعت نام برد. داشتن تخصص و علم تولید محصول بسیار مهم‌تر از مساحت فضای خط تولید کارخانه می‌باشد، چه بسا بسیاری از کارخانه‌ها به عنوان تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در کارگاه‌هایی به نسبت بزرگ مشغول به فعالیت هستند ولی خروجی این کارخانه‌ها به گونه‌ای نبوده که رضایت‌ مشتری را به همراه داشته باشد.

تماس با هینا پک

شرکت پایدار کیسه بافت نه تنها یک کارخانه تولیدی موفق بوده، بلکه می‌توان از آن به عنوان تولید کننده جامبو بگ و بیگ بگ استاندارد یاد کرد، طوری که همواره رضایت مشتریان خود را در طول سال‌های فعالیتش به همراه داشته. جهت آشنایی با محصولات شرکت می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد

 

تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد

در مقاله (تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد _ شرکت پایدار کیسه بافت) قصد داریم توضیحاتی مختصر در رابطه با فعالیت‌ها و محصولات شرکت پایدار کیسه بافت، تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد خدمت شما علاقه‌مندان ارائه کنیم.

به منظور قرار گرفتن در لیست تولیدکنندگان انواع کیسه جامبوبگ در کشور، تولید محصولی با ظاهری شکیل به تنهایی کافی نیست، همچنین داشتن یک فضای کارگاهی فعال در صنعت جامبودوزی را نمی‌توان ملاک و معیار قرار داد که این شخص و یا این مجموعه محصولی با کیفیت و مطابق با نیاز و خواسته مشتری تولید می‌کند.

همانطور که در صنایع مختلف شاهد این موضوع هستید که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل عدم توانمندی در جلب رضایت مشتری و تولید محصولی متناسب با نیاز بازار، با نامی دیگر و یا زیر نظر مجموعه‌ای دیگر مشغول به تولید محصول خود هستند. جهت موفقیت و حضور داشتن در این مسیر، بایستی محصولاتی تولید کرد تا نه تنها رضایت مشتری را به همراه داشته بلکه استانداردهای مختلف جهانی را نیز در بر بگیرد.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ

حضور فعال در بازار، توجه به نیاز مشتری و تلاش در جهت رفع آن‌، تخصص و تعهد در کنار تجربه و تولید محصولی با کیفیت از جمله عواملی هستند که سبب می‌شود تا بتوان در مسیر موفقیت گام برداشت، که ما بدان پایبندیم.

شرکت تولیدی جامبو بگ پایدار کیسه بافت

رعایت مواردی فنی و تخصصی در خط تولید باعث می‌شود تا بتوان انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به صورت استاندارد و با کیفیت تولید کرد.

در ادامه مواردی را ذکر می‌کنیم که با رعایت آن‌ها در شرکت پایدار کیسه بافت، و با داشتن نگاهی تخصصی و عمل به هر یک خروجی کار به عنوان محصول نهایی باعث رضایت خاطر مشتری و دریافت تاییدیه‌های لازم جهت حضور در بازارهای مختلف می‌شود.

شرکت تولیدی جامبو بگ پایدار کیسه بافت

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کیسه جامبو بگ

اولین گام در تولید انواع کیسه جامبوبگ استفاده از مواد اولیه با کیفیت (همچون مواد پلی پرو پیلن) با درصدی مشخص می‌باشد، که رعایت آن باعث به دست آمدن فیلم‌هایی مقاوم و با کیفیت جهت ریسندگی پارچه کیسه جامبوبگ می‌شود.

استفاده از دستگاه‌های به روز در تولید کیسه جامبوبگ

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در کیفیت انواع کیسه جامبوبگ، دستگاه‌های نصب شده در خط تولید می‌باشد. بکارگیری دستگاه‌های نامرغوب به دلیل دقت پایینی که دارند باعث می‌شوند تا کار بافت یا تنیده شدن تار و پود پارچه در یکدیگر به خوبی صورت نگیرد و پاره شدن، آسیب دیدن و یا ترکیدگی کیسه در حین پر کردن، حمل و جابه‌جایی کیسه از همان نقطه را در پی خواهد داشت.

استفاده از پرسنل فنی و متخصص در تولید کیسه جامبو

داشتن مهارت در زمینه برش، دوخت و دیگر مراحل تولید کیسه جامبوبگ بسیار حائض اهمیت بوده که با بکارگیری پرسنل مجرب و فنی در این بخش، این امر میسر می‌شود. شاید در ظاهر امر بسیاری با این تصور که حضور نیروی کار ماهر تاثیری در محصول خروجی از شرکت نداشته، به آن نگاه می‌کنند ولی در واقعیت اینگونه نیست و حضور افراد متخصص در هر یک از بخش‌های خط تولید بسیار مهم می‌باشد.

نیروی کار ماهر به خوبی نسبت به هر یک از مراحل تولید کیسه جامبو بگ اشراف دارد و با توجه به تجربیات کسب کرده در این حوزه و با بکارگیری و رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی مدیران شرکت نقش خود را در ارائه محصولی استاندارد و با کیفیت به خوبی ایفا می‌کند.

نظارت بر تولید و انجام تست‌های متوالی در تولید کیسه جامبوبگ و بیگ بگ

نظارت بر عملکرد پرسنل در هر یک از واحدهای تولید از مرحله ورود مواد اولیه درون دستگاه‌های ذوب تا مرحله نهایی باعث می‌شود تا محصول به دست آمده با اطمینان خاطر بیشتری به بازار ارائه شود.

همچنین در مرحله آخر یعنی انجام تست‌های متوالی، همچون تست کشش، تست مقاومت به فشار، تست تحمل وزن تسمه‌ها و … سبب می‌شود تا خروجی خط تولید از هر لحاظ مورد تایید تولید کننده قرار بگیرد و این اطمینان را به مشتری بدهد که می‌تواند محصول خود را با تناژ دلخواه درون کیسه جامبوبگ هیناپک نگهداری و یا به هر نقطه از جهان حمل کند.

شرکت پایدار کیسه بافت با بیش از 40 سال تجربه و فعالیت در حوزه جامبودوزی توان تولید انواع کیسه جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه کیسه جامبوبگ با کیفیت بالا و ابعاد مختلف را دارد. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات تولیدی پایدار کیسه بافت می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

شرکت پایدار کیسه بافت جهت جلب رضایت مشتریان خود و همچنین حضور در بازارهای مختلف داخلی و خارجی اقدام به دریافت گواهینامه‌های مختلف از جمله گواهینامه CE اروپا نموده.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

در ادامه می‌توانید برخی دیگر از استانداردهای جهانی اخذ شده توسط شرکت پایدار کیسه بافت را مشاهده کنید:

  • گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت محیطیISO 14001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO 45001
  • گواهی سیستم مدیریت یکپارچه Certificate(IMS)
  • گواهی استاندارد صادرات به اروپاCertificate (CE)

تولید کننده کیسه جامبوبگ صادراتی

پایدار کیسه بافت علاوه بر حضور در بازارهای داخلی و رفع نیاز مشتریان خود در صنایع مختلف داخل کشور، محصولاتی با کیفیت صادراتی نیز تولید می‌کند.

جامبوبگ‌های صادراتی هم به منظور صادرات محصولات مختلف تولیدکنندگان داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم جهت رفع نیاز مشتریان خارجی در کشورهای مختلف برای نگهداری و حمل محصولاتشان به دیگر کشورها، به شرکت پایدار کیسه بافت سفارش داده می‌شود.

تولید کننده کیسه جامبوبگ صادراتی

از جمله اهداف شرکت پایدار کیسه بافت حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای خارجی نیز می‌باشد تا علاوه بر، در بر گرفتن سهم بیشتری از بازارهای جهانی و ثبت آن به نام محصولات ایرانی، مشتریان بتوانند جهت حمل تولیدات مختلف خود از محصولات با کیفیت ایرانی نیز استفاده کنند.

جهت آشنایی با محصولات صادراتی مجموعه پایدار کیسه بافت، دریافت مشاوره و خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ ولودار (Jumbo bag with valve)

یکی از عمده محصولات تولیدی در کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت انواع جامبو بگ و بیگ بگ ولودار می‌باشد. جامبوبگ‌های ولو دار در صنایع مختلف جهت حمل محصولات پودری و فله مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا بارگیری و تخلیه محصول سریع‌تر و آسان‌تر صورت پذیرد.

علت نامگذاری این نوع کیسه جامبوبگ‌ها شکل درب کف کیسه جامبوبگ می‌باشد که به صورت قیفی شکل بوده و همچون شیر تخلیه عمل می‌کند، در اصطلاح به آن جامبوبگ ولودار و یا قیف‌دار (Jumbo bag with valve) می‌گویند.

تولیدکننده کیسه جامبوبگ ولودار

از جمله مزایای این نوع کیسه جامبوبگ‌ها علاوه بر بارگیری و تخلیه آسان‌تر، می‌توان به این مورد اشاره کرد که جهت تخلیه محصول داخل کیسه نیاز به تیغ زدن کیسه یا پاره کردن آن نیست، و از محل قیفی شکل انتهای کیسه می‌توان محصول داخل کیسه را تخلیه کرد.

همچنین در زمان تخلیه محصول نیازی به حضور افراد ماهر نبوده و به خاطر خالی نشدن یکباره محصول بر اثر پاره شدن کیسه خطری نیز آن‌ها تهدید نمی‌کند.

جامبوبگ ولودار (قیف دار) از لحاظ ابعاد، تعداد بندها و تناژ قابل تحمل انواع مختلفی داشته و با توجه به نیاز مشتری می‌تواند در صنایع مختلف جهت حمل محصولاتشان مورد استفاده قرار بگیرد.

تولیدکننده تسمه کیسه جامبوبگ

شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در ابعاد مختلف به صورت استاندارد و سفارشی، توانایی تولید روزانه 2 تُن انواع تسمه کیسه جامبوبگ از عرض 4 سانتی‌متر تا 7 سانتی‌متر را دارد.

تولیدکننده تسمه کیسه جامبوبگ

تسمه‌ها با توجه به سفارش مشتری می‌توانند در رنگ و ضخامت‌های مختلف با بهترین کیفیت تولید شوند.

تولید کننده برتر کیسه جامبوبگ

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های برترِ فعال در صنعت جامبودوزی و نساجی کشور می‌باشد.

زمانی که با شرکت‌ها و خریداران محصولات مختلف پایدار کیسه بافت در مورد کیفیت کیسه جامبوبگی که از شرکت خریداری کرده نظرسنجی و صحبت می‌کنیم، با رضایت کامل این عزیزان رو به رو می‌شویم. همچنین دریافت لوح سپاس، جوایز و تقدیرنامه‌های گوناگون به عنوان تولید کننده برتر کیسه جامبوبگ در ادوار مختلف، حاکی از کیفیت محصولات و رضایت شما عزیزان می‌باشد.

تولید کننده برتر کیسه جامبوبگ

مدیران و پرسنل شرکت پایدار کیسه بافت همواره سعی داشته تا با قرار گرفتن در مسیر توسعه، رشد و پیشرفت، قدردان رضایت و حمایت شما مشتریان عزیز باشند.

تولیدکننده انواع کیسه جامبوبگ

محصولات تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت بسیار متنوع بوده و ما در این بخش به صورت تیتروار به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، هر یک از این کیسه جامبوبگ‌ها می‌توانند در ابعاد مختلف و جهت حمل محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

تولیدکننده انواع کیسه جامبوبگ

جامبوبگ دو بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ چهار بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف صاف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

جامبوبگ جامبوبگ هشت بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف صاف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

تولید انواع جامبوبگ و بیگ بگ

جامبوبگ لیفه‌دار

جامبوبگ بزرگ پلی پرو پیلن

تولید کننده جامبوبگ کیست؟

پایدار کیسه بافت

جامبوبگ قیر

لیست قیمت جامبوبگ

انواع تسمه جامبوبگ

فرزاد افتاده مهربانی

09122112195

جامبوبگ درب صندوقی

لیست تولیدکنندگان جامبوبگ و بیگ بگ

خرید کیسه جامبوبگ

تولیدکننده جامبوبگ با استاندارد اروپایی

جامبوبگ دست دوم

قیمت روز کیسه جامبوبگ

Jumbo bag with valve

تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد

کارخانه تولیدی کیسه جامبوبگ

فروش جامبوبگ

گونی جامبو

خرید جامبوبگ در تهران و کرج

Big bag

انواع جامبوبگ

بیگ بگ صادراتی 8 بند

جامبوبگ 110*110*100

خرید جامبو لمینت‌دار

بیگ بگ 8 بند

جامبوبگ چیست؟

جامبوبگ لیفه‌دار آلومینا

جامبوبگ سیمان

تولیدکننده جامبوبگ CE

پالت بگ

جامبو بگ چندلایه جو و قهوه

Jumbo bag

تولید جامبوبگ صادراتی

جامبوبگ ولو دار

تولیدکننده جامبوبگ 2 تُنی

جامبو بگ دوسر قیف جامبوبگ دست دوم جامبوبگ در همدان

چکیده مقاله:

در مقاله (جامبوبگ ولودار چیست؟ خرید جامبوبگ ولودار صادراتی 1403 در تهران) سعی شده تا اطلاعاتی مفید و کاربردی پیرامون خرید انواع جامبوبگ ولودار جهت حمل محصولات مختلف ارائه شود، همچنین برترین تولیدکننده انواع جامبوبگ ولودار در بازار معرفی شده تا در صورت نیاز با توجه به محصول خود کیسه جامبوبگی متناسب انتخاب و خریداری کنید.

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت تولید کننده جامبوبگ با مدیریت مهندس فرزاد افتاده مهربانی با توجه به نیاز بازار و شناخت بازار هدف مشتریان خود طی سالیان متمادی اقدام به تولید انواع جامبوبگ صادراتی از جمله جامبوبگ ولودار نموده و با هدف تولید و ارائه محصولاتی استاندارد به بازارهای جهانی برای صنعت جامبودوزی و حمل و نقل کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی می‌کند.

جامبوبگ ولودار

اگر شما مخاطب عزیز نیز جهت حمل محصول خود به دنبال خرید جامبوبگ ولودار هستید و یا نیاز به اطلاع از قیمت خرید جامبوبگ ولودار در بازار را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط بوده تا علاوه بر رفع سوالات و ابهامات خود در این زمینه، از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

تماس با هینا پک

در هر صنف ممکن است اصطلاحاتی وجود داشته و به کار برده شوند که فقط افراد متخصص و یا قدیمی در آن صنعت با چنین اصطلاحاتی آشنایی داشته باشند، و با گذشت زمان و آشنایی فعالان آن حوزه با نام‌های مشابه در بازار اقدام به فعالیت در آن زمینه نمایند. برخی از افراد ممکن است بعد از آشنایی با عناوین استاندارد آن محصول و یا خدمت، اقدام به نام‌گذاری و معرفی آن در حوزه خود نمایند.

ما در مقاله (جامبوبگ ولودار چیست؟ خرید جامبوبگ ولودار صادراتی 1403 در تهران) قصد داریم محصولی را معرفی کنیم که بسیاری از افراد در صنایع مختلف با آن سر و کار داشته ولی شاید به دلیل عدم آشنایی با نام‌های رایج دیگر این محصول در بازار، نتوانسته‌اند آن را به مشتریان خود ارائه دهند.

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر شناخت و آشنایی با جامبوبگ ولودار، با مزایا و کاربردهای این نوع جامبوبگ نیز آشنا شوید.

پایدار کیسه بافت از جمله تولید کنندگان جامبوبگ فعال صنعت جامبو دوزی در سطح کشور می‌باشد، که علاوه بر تولید تخصصی انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در شهرهای مختلف، با هدف گسترش علم در زمینه جامبودوزی به منظور بالا بردن سطح آشنایی علاقه‌مندان به این صنعت اقدام به تولید و انتشار مقاله‌های تخصصی در این حوزه نموده است. شما عزیزان با مراجعه به سایت (www.hinapack.ir) می‌توانید دیگر مقالات مرتبط را نیز مطالعه کنید.

 

جامبوبگ ولودار چیست؟

یکی از انواع کیسه جامبوبگ‌هایی که در حمل و جابه‌جایی محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، جامبوبگ قیف‌ دار و یا در اصطلاح (جامبوبگ ولو دار) به انگلیسی  Valve نام دارد.

علت نامگذاری این نوع کیسه جامبو، قیف‌های روی کیسه بوده که برای پُر یا خالی کردن محصولات داخل کیسه از آن‌ها استفاده می‌شود.

از ولو در صنعت با عنوان شیر، شیر تخلیه، شیر اطمینان و مواردی از این قبیل یاد می‌شود و مورد استفاده می‌باشد، در کیسه جامبوبگ‌ها نیز قیف موجود بر روی کیسه همچون شیر تخلیه عمل کرده و باعث سهولت در کار می‌شود.

جامبوبگ‌های ولودار خود انواع مختلفی داشته که با توجه به نوع درب و یا کف کیسه جامبوبگ و همچنین تعداد بندهای (تسمه، قلاب) کیسه جامبوبگ تقسیم بندی می‌شوند.

 

مزایای جامبوبگ ولودار چیست؟

زمانی که برای اولین بار کیسه جامبوبگ تولید شد، شاید چنین تصوری نداشتند که کیسه جامبوبگ این‌گونه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، و تنها به منظور سهولت کار اقدام به تولید آن کردند. ولی امروزه به جرات می‌توان گفت که بسیاری از صنایع جهت حمل مواد اولیه خام و همچنین محصولات پودری و فله خود از کیسه جامبوبگ استفاده می‌کنند.

یکی از پرمصرف‌ترین کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف جامبوبگ ولودار یا همان قیف‌دار می‌باشد، که دلیل این امر کارایی و مزایای این نوع کیسه در صنایع مختلف بوده. برای اینکه دلیلی در پاسخ به این سوال که چرا از جامبوبگ ولودار استفاده کنیم؟ داشته باشید، در ادامه به برخی از مزایای انواع کیسه جامبوبگ ولودار اشاره کرده‌ایم:

  • حفاظت محصولات داخل کیسه از گرد و غبار و رطوبت
  • سهولت در پُر کردن و تخلیه محصولات داخل کیسه جامبوبگ
  • سرعت عمل در پُر کردن و تخلیه محصولات داخل کیسه جامبوبگ
  • عدم فشار کاری به نیروی انسانی به دلیل استفاده از دستگاه‌های پُرکُن کیسه جامبوبگ
  • عدم ایجاد مخاطره برای پرسنل به دلیل تخلیه ناگهانی محصولات داخل کیسه جامبوبگ
  • امکان استفاده مجدد از کیسه و عدم نیاز به آسیب و پاره کردن (تیغ زدن) کیسه جامبوبگ
  • سهولت در انجام کار و عدم نیاز به افراد متخصص جهت تخلیه کیسه جامبوبگ

مزایای جامبوبگ ولودار

 

فروش جامبوبگ ولودار

خرید و فروش جامبوبگ ولودار در بسیاری از شهرها با قیمت‌های مختلف صورت می‌پذیرد، و اعتماد به پیشنهادات متفاوت در این زمینه به آسانی امکان‌پذیر نیست. به منظور اطلاع از قیمت روز جامبوبگ ولودار بایستی فاکتورهایی همچون کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید، تناژ قابل تحمل کیسه جامبوبگ، تعداد بندها، نوع کف کیسه، شرکت تولیدی کیسه جامبوبگ و مواردی از این دست توجه داشت.

همانطور که گفتیم شناخت بازار و داشتن تخصص کافی در زمینه خرید کیسه جامبوبگ امری بدیهی می‌باشد، زیرا در صورت عدم شناخت و نداشتن اطلاعات کافی ممکن است خسارات وارده غیر قابل جبران و جدی باشد. اگر شما عزیزان در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ فعال بوده و یا به دنبال اطلاع از قیمت انواع کیسه جامبوبگ ولودار هستید، می‌توانید با کارشناسان (09122112195) مجموعه پایدار کیسه بافت در ارتباط باشید.

جامبوبگ ولودار برای حمل چه محصولاتی استفاده می‌شود؟

در بخش‌های قبلی (مزایای جامبوبگ ولودار چیست؟) همین مقاله به برخی از مزایای استفاده از جامبوبگ ولودار اشاره کردیم، تا در هنگام انتخاب نوع کیسه جامبوبگ اطلاعات کافی داشته باشید.

به طور کلی جهت حمل تمامی محصولات فله و پودری می‌توان از جامبوبگ ولودار استفاده کرد، زیرا علاوه بر ایجاد سرعت عمل، برای مشتری سهولت در کار را نیز به همراه دارد. برای مثال جهت حمل محصولاتی نظیر محصولات پتروشیمی، قیر، سیمان، گچ و دیگر مصالح، مواد غذایی مختلف،مواد معدنی، سود پرک، چیپس صابون، کودهای شیمیایی و گرانول، خوراک دام و طیور و... می‌توان از کیسه جامبوبگ ولودار استفاده کرد.

 

کارخانه تولید جامبوبگ ولودار

در صورتی که جهت حمل محصولات تولیدی مجموعه خود نیاز به خرید انواع جامبوبگ داشته و یا جهت تامین تقاضای مشتریان صادراتی خود اقدام به جستجو عناوین مختلف تجاری در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ کرده باشید، به طور حتم با مجموعه‌های مختلفی در این حوزه آشنا شده‌اید، ولی به دلایل مختلف اعتماد لازم جهت خرید از آن مجموعه برایتان ایجاد نشده؛

کارخانه تولید جامبوبگ ولودار

دلایلی همچون عدم ارائه مشاوره کافی، عدم داشتن تخصص در زمینه فروش و شناخت محصول، عدم توانایی تولید کیسه جامبوبگ در تیراژ عمده و با کیفیت و دیگر موارد مشابه.

بدون شک یکی از بهترین راه‌ها جهت اطلاع از قیمت انواع جامبوبگ و بیگ بگ ولودار صادراتی و انجام خریدی مطمئن در این حوزه، ایجاد ارتباط با کارخانه تولیدکننده می‌باشد. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین ارتباط با کارشناسان فروش کارخانه تولیدی جامبوبگ پایدار کیسه بافت، می‌توانید به بخش تماس با ما در سایت www.hinapack.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس (09122112195) در ارتباط باشید.

 

جامبوبگ ولودار هیناپک

کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌های بی‌شماری با برندهای مختلف در سطح کشور در زمینه تولید انواع کیسه جامبوبگ ولودار فعالیت دارند، که هر یک با توجه به کیفیت محصول تولیدی خود توانسته‌اند در سطح کشور رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

طی آماری که در سال گذشته از مشتریان عمده داخلی و خارجی مجموعه پایدار کیسه بافت ثبت شد، به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان به این مجموعه، توانستیم با تولید محصولات باکیفیت داخلی و صادراتی رضایت خاطر مشتریان خود را به همراه داشته و در کارنامه افتخارات خود ثبت کنیم. از جمله تولیدات مجموعه پایدار کیسه بافت برند هینا پک بوده که کیسه جامبوبگ ولودار هیناپک با بهترین کیفیت تولید و به بازار ارائه می‌شود.

(به زودی فایل‌ ابراز محبت شما عزیزان به مجموعه پایدار کیسه بافت را در قالب رضایت‌مندی متنی، صوتی و تصویری که از شهرهای مختلف و دیگر کشورها به دستمان رسیده، در سایت www.hinapack.ir و دیگر شبکه‌های مجازی انتشار خواهیم داد تا با هر بار مرور و مشاهده آن‌ها، قدردان محبت‌های شما عزیزان باشیم.)

 

جامبوبگ ولودار دست دوم

انواع مختلف جامبوبگ ولودار نیز همچون بسیاری از دیگر جامبوبگ‌ها به دلیل داشتن کیفیت مطلوب و امکان استفاده مجدد در بسیاری از مشاغل و صنایع، به عنوان جامبوبگ ولودار دست دوم در شهرهای مختلف مورد معامله و خرید و فروش قرار می‌گیرند.

شما عزیزان به منظور رفع سوالات و ابهامات، دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت و یا خرید و فروش انواع جامبوبگ ولودار دست دوم می‌توانید با کارشناسان ما (09124879915) در ارتباط باشید.

در مقاله (جامبوبگ ولودار چیست؟ خرید جامبوبگ ولودار صادراتی 1403 در تهران) سعی شد تا اطلاعاتی مفید و کاربردی در زمینه شناخت و خرید جامبوبگ ولودار خدمت شما علاقه‌مندان عزیز ارائه شود. شما عزیزان جهت تامین جامبوبگ ولودار برای حمل و نگهداری محصولات تولیدی خود و یا صادرات آن می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

تولید کننده جامبوبگ و کارخانه تولید کیسه جامبو و کیسه بیگ بگ هینا پک

کارگاه‌ها، کارخانجات و مجموعه‌های بسیاری در سطح کشور در زمینه تولید، خرید و فروش جامبوبگ و بیگ بگ فعالیت دارند، طوری که با انجام یک جستجوی ساده در موتورهای جستجوگر می‌توانید با بسیاری از تولیدکنندگان جامبو بگ و بیگ بگ در کشور آشنا شوید.

در سال‌های اخیر تولید جامبوبگ به یک تخصص تبدیل شده و فعالیت در این حوزه به عنوان تولید کننده جامبوبگ ، بدون داشتن اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه شناخت مواد اولیه مصرفی، آشنایی با نیاز مشتری در صنایع مختلف، آشنایی با انواع جامبوبگ و بیگ بگ مورد نیاز هر محصول در بازار، به روز بودن دستگاه‌ها و خط تولید و اطلاعاتی از این دست، امکان‌پذیر نمی‌باشد.

تولید کننده جامبوبگ

با توجه به مواردی که بیان شد اعتماد به یک مجموعه تحت عنوان تولید کننده جامبو بگ و بیگ بگ در میان دیگر تولید کنندگان انواع جامبوبگ و بیگ بگ که توانایی تولید محصولی با کیفیت و استاندارد را داشته باشد، به سادگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به تحقیق و انجام مشاوره در این زمینه دارد.

طی آماری که در سال گذشته از مشتریان عمده داخلی و خارجی تولیدی جامبو بگ پایدار کیسه بافت ثبت شده، به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان به این شرکت، توانستیم با تولید محصولات با کیفیت رضایت خاطر مشتریان خود را به همراه داشته و در کارنامه افتخارات خود ثبت کنیم. از جمله تولیدات مجموعه پایدار کیسه بافت (انواع جامبوبگ، بیگ بگ، اسلینگ بگ، پالت بگ، جامبوبگ ولودار(قیف‌دار)، و انواع کیسه‌های حجیم) در ابعاد مختلف و با تحمل وزن از 500 تا 2000 کیلوگرم می‌باشد.

شرکت جامبو دوزی پایدار کیسه بافت نه تنها به عنوان برترین تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ در داخل کشور، بلکه با تولید انواع کیسه جامبوبگ استاندارد صادراتی با گرماژ مختلف توانسته به عنوان تولیدکننده جامبوبگ صادراتی نیز در میان مشتریان خارجی خود شناخته و مطرح شود.

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت با مدیریت مهندس فرزاد افتاده مهربانی با توجه به نیاز بازار و شناخت بازار هدف مشتریان خود طی سالیان متمادی اقدام به تولید انواع جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی نموده و با هدف تولید و ارائه محصولاتی استاندارد به بازارهای جهانی برای صنعت جامبو دوزی و حمل و نقل کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی می‌کند.

صنایع کیسه‌بافی (جامبو دوزی) هینا پک با پشتوانه اعتماد و همراهی شما عزیزان، با به کارگیری و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا، و همچنین توان فنی پرسنلی مجرب و کارآمد، توانسته در زمینه تولید انواع کیسه جامبوبگ و تسمه با بهترین مواد اولیه، جهت ارائه به بازارهای داخلی و خارجی موفق شده و خوش بدرخشد.

تنوع محصولات، کیفیت مطلوب، قیمت رقابتی، تنوع طرح و رنگ، ارائه مشاوره در زمینه خرید و سفارش گذاری جامبوبگ متناسب با محصول شما، از جمله مزایای همکاری و خرید از مجموعه هینا پک می‌باشد.

هدف ما همواره تولید محصولی باکیفیت به منظور جلب رضایت شما عزیزان بوده و همین امر سبب شده تا با افتخار بتوانیم بیش از 4 دهه همراهی شما را از آن خود کنیم و به آن ببالیم.

 

 

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

خرید جامبو ولودار در تهران

فروش جامبوبگ ولودار صادراتی

تولید جامبوبگ ولودار در اراک

قیمت جامبو بگ ولودار

جامبوبگ ولودار چیست؟

خرید جامبوبگ ولودار در شیراز

مزایای جامبوبگ ولودار

بیگ بگ ولودار چیست و چه کاربردی دارد؟

جامبوبگ ولودار چیست؟ خرید جامبوبگ ولودار صادراتی 1403 در تهران

فروش جامبوبگ ولودار با کیفیت صادراتی

خرید جامبوبگ ولودار در اصفهان

خرید و فروش جامبوبگ ولودار دست دوم

جامبوبگ ولو دار هیناپک

جامبوبگ خروجی‌دار

خرید جامبوبگ ولودار در تهران و کرج

بیگ بگ ولو دار

قیمت خرید جامبوبگ ولودار در قم

جامبو ولو دار

جامبوبگ ولودار 4 بند

جامبوبگ ولودار 2 تُنی صادراتی

فروش جامبوبگ ولودار قیر

کارخانه تولید جامبوبگ ولودار

جامبوبگ ولودار09122112195

خرید جامبوبگ ولودار 8 بند

تفاوت جامبوبگ ولو دار با جامبوبگ سرقیف

جامبوبگ ولودار محصولات پتروشیمی

بیگ بگ ولودار

جامبوبگ ولو دار لمینت‌دار

لیست تولید کنندگان پای مرغ صادراتی و کارخانه پای مرغ در تهران

چکیده مقاله:

فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده

تامین محصولات غذایی منجمد از جمله پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی با استانداردهای جهانی و در تناژ بالا با بسته‌بندی‌ مناسب جهت صادرات به کشورهای چین، کره، فیلیپین، مکزیک، آفریقای جنوبی و… از جمله توانمندی‌های بازرگانی سفیدخانی می‌باشد. این مجموعه توانایی تامین ماهانه بیش از 2000 تُن پای مرغ پاک شده صادراتی با بهترین کیفیت به صورت فله و بسته‌بندی و طبق درخواست و سفارش مشتریان در سراسر جهان را دارد.این یک اطلاعیه از برخی وقایع است.

بسیاری از محصولات وجود دارند که شاید در بازار داخلی فروش بسیار چشم‌گیری نداشته ولی صادرات آن‌ها علاوه بر سود سرشاری که دارد، باعث ارزآوری برای کشور نیز می‌شود. پای مرغ یکی از همین محصولات است، محصولی که در برخی از کشورها افراد از آن به عنوان سوپ، میان ‌وعده، غذای سرد و… استفاده می‌کنند. به همین منظور بسیاری از فعالان اقتصادی به دنبال خرید و فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده هستند.

ما در مقاله (فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده) قصد داریم علاوه بر ارائه توضیحات مختصری در رابطه با انواع پا و پنجه مرغ، شما عزیزان را با کشورهایی که این محصول را روزانه به روش‌های مختلف مورد مصرف قرار می‌دهند آشنا کنیم.

شاید برای شما جالب باشد که در برخی از کشورها از پامرغ نه تنها در غذاهایشان استفاده می‌کنند، بلکه به روش‌های مختلف و با رسپی‌های مختلف در طول روز از پای مرغ استفاده می‌کنند، در ادامه توضیحاتی پیرامون همین موضوع ارائه کرده‌ایم:

 

در این مقاله می‌خوانیم:

مقاصد صادراتی پای مرغ

کشور ایران نیز یکی از تولیدکنندگان پای مرغ صادراتی عمده در جهان محسوب می‌شود، در ایران شاید از پای مرغ فقط برای تهیه سوپ استفاده کنند ولی در بسیاری از کشورها پای مرغ بسیار محبوب بوده و غذاهایی که در طبخ آن‌ها از پای مرغ استفاده می‌شود بسیار متنوع و پرطرفدار هستند.

مقاصد صادراتی پای مرغ

در این بخش به کشورهایی که می‌توانند مقاصد صادراتی پای مرغ پاک شده ایران باشند اشاره کرده‌ایم؛

 

پای مرغ به چه کشورهایی صادرات می‌شود؟

در این بخش قصد داریم کشورهایی را نام ببریم که از پای مرغ در طول روز بسیار استفاده می‌کنند و علاقه بسیاری به غذاهایی که با پای مرغ تهیه می‌شوند دارند. برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید؛

 

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله چین توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند و مردم این کشور غذاهای متنوعی با استفاده از پای مرغ طبخ می‌کنند. این محبوبیت مختص سلیقه قشر خاصی از جامعه نبوده و افراد مختلف با استفاده از رسپی‌های متنوع غذاهایی لذیذ و باب میل با استفاده از پای مرغ تهیه می‌کنند. پای مرغ در چین یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به اندونزی

یکی دیگر از کشورهایی که پای مرغ را در سبد غذایی خود قرار داده‌اند، کشور اندونزی می‌باشد. مردم اندونزی نه تنها از پای مرغ برای تهیه سوپ و غذا استفاده می‌کنند بلکه از در تهیه انواع پیش غذا و میان وعده و یا غذاهای مقوی مخصوص نوزادان و کودکان خود استفاده می‌کنند. پای مرغ در اندونزی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

صادرات پای مرغ به اندونزی

صادرات پای مرغ به کره جنوبی و کره شمالی

کشور بعدی که مردم آن به تهیه غذاهای متنوع با پای مرغ علاقه دارند کشور کره می‌باشد. سرو پای مرغ با سس‌های مختلف برای کره‌ای‌ها بسیار رایج است. پای مرغ در کره نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به فیلیپین

چهارمین کشوری که پای مرغ در وعده‌های غذایی آن‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد، کشور فیلیپین بوده. ساکنین فیلیپین با روش‌های مختلف پای مرغ را مرینیت کرده و از آن لذت می‌برند. پای مرغ در فیلیپین نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به مکزیک

دیگر کشوری که از آن می‌توان به عنوان یکی از علاقه‌مندان به مصرف پای مرغ در غذاها، خورش‌ها و حتی تنقلاتشان یاد کرد کشور مکزیک است. تهیه غذاهای مختلف با استفاده از پا مرغ برای مکزیکی‌ها بسیار لذت بخش است، می‌توان گفت پای مرغ در مکزیک نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی می‌تواند ششمین مقصد صادراتی پای مرغ  پاک شده به شمار بیاید. کباب کردن پای مرغ در بین ساکنین آفریقای جنوبی بسیار مرسوم است و مردم این کشور از خوردن آن بسیار لذت می‌برند. پای مرغ در آفریقای جنوبی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به پرتغال

مردم کشور پرتغال نیز از پای مرغ در کنار غذاهای خود و یا به عنوان یک غذای اصلی استفاده می‌کنند. چاشنی‌ها و طعم دهنده‌های مختلف سبب شده تا پرتغالی‌ها لذت بیشتری از غذاهایی که در آن‌ها پای مرغ به کار رفته ببرند. پای مرغ در پرتغال نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

 

صادرات پای مرغ به مالزی

مالایی‌ها یا مالزی‌هایی‌ها در غذاهای سنتی خود از پای مرغ استفاده می‌کردند و همچنین امروزه با دستور پخت‌های متنوعی پای مرغ را سرو می‌کنند تا از خواص بی‌نظیر آن لذت ببرند. پای مرغ در مالزی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به جامائیکا

یکی از اصلی‌ترین مواد مورد استفاده در سوپ‌ها و غذاهای مردم جامائیکا پای مرغ می‌باشد، طوری که در بسیاری از مناطق این کشور شاهد استفاده از پای مرغ در بسیاری از وعده‌های غذایی روزانه آن‌ها خواهید بود. پای مرغ در جامائیکا نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

صادرات پای مرغ به اروپای شرقی

صادرات پای مرغ به اروپای شرقی

اروپای شرقی از دیگر مناطقی است که مردم در بخش‌های مختلف آن از پای مرغ در بسیاری از غذاهای خود استفاده می‌کنند و دلیل آن خواص بسیار زیادی‌ست که در پای مرغ وجود دارد. همین امر سبب شده تا در منوی بسیاری از رستوران‌ها شاهد غذاهای لذیذی باشیم که به گونه‌ای با پای مرغ مرتبط بوده و یا بخش اصلی آن غذا پای مرغ باشد. پای مرغ در اروپای شرقی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی

روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی نیز از جمله کشورهایی هستند که استفاده از پای مرغ در غذاهایشان با ذائقه آن‌ها بسیار همخوانی دارد، از این رو سعی دارند از پای مرغ در وعده‌های غذایی مختلف، میان وعده‌ها، دسرها و یا حتی به عنوان تنقلات سالم نیز استفاده کنند. پای مرغ در روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

مجموعه سفیدخانی این توانمندی را دارد که ماهانه بیش از 2000 تُن پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی را با بهترین کیفیت فرآوری و بسته‌بندی کند، و به صورت منجمد با رعایت استانداردهای جهانی به سراسر دنیا صادر کند. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پای مرغ صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

 

موارد مصرف پای مرغ

در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف با توجه به ذائقه مردم آن منطقه می‌توان شاهد استفاده از پای مرغ در انواع غذاهای گرم، انواع غذاهای سرد، ساندویچ، سالادها، دسرها، میان‌وعده‌ها، استفاده به عنوان تنقلات، (در برخی کشورها) استفاده در هنگام سرو مشروب و … بود. در این بخش قصد داریم چند نمونه از غذاهای متنوعی که با استفاده از پای مرغ در کشورهای مختلف تهیه می‌شود را، معرفی کنیم.

موارد مصرف پای مرغ

  • پای مرغ در چین به روش‌های مختلفی سرو می‌شود، برای مثال به عنوان میان‌وعده در کنار آبجو و مشروب مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا از پنجه مرغ در سوپ‌ها، غذاهای سرد و غذاهای گرم استفاده می‌کنند. در برخی از مناطق دیگر پنجه و پای مرغ را به صورت بخارپز، آب‌پز و سرخ کرده با استفاده از سس‌ لوبیای سیاه تخمیری، سس آبالون، رب لوبیا، شکر مزه‌دار شده سرو می‌کنند.

مردم چین به پای مرغ

  • در برخی دیگر از مناطق چین از پا و پنجه مرغ غذاهای سنتی متنوعی تهیه می‌کنند، غذاهایی همچون یابوزی، لو جی ژوا (پای مرغ ترش شده)، سوپ بادام زمینی که یک نوع سوپ رقیق است را به همراه سس سویا، دانه فلفل سیچوانی، سس سرکه برنج، طبخ و سرو کرده، از جمله این غذاهاست.
  • علاقه و تقاضای زیاد مردم چین به پای مرغ سبب شده تا برخی از افراد به فکر طعم‌دار کردن پا و پنجه مرغ با رسپی‌های مختلف باشند، و پس از بسته‌بندی در کیسه‌های پلاستیکی و یا وکیوم شده نسبت به عرضه و فروش این غذاها در سوپر مارکت‌ها، هایپرها و دیگر فروشگاه‌های مواد غذایی اقدام کنند.
  • در کشورهایی همچون روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی پای مرغ پاک شده را پس از مزه‌دار کردن، با سبزیجات مختلف طبخ کرده و پس از سرد شدن نوعی آیسپک به نام (kholodets) تهیه می‌کنند. و در برخی دیگر از مناطق پای مرغ را به همراه مرغ می‌پزند تا ژلاتین موجود در آن خاصیت و طعم غذا را متفاوت‌تر کند.
  • مردم کشور اندونزی غذایی به نام سوتو دارند که نوعی سوپ سنتی تند می‌باشد و در آن از پای مرغ استفاده می‌کنند. این سوپ تند، رنگی مایل به زرد و شفاف دارد که چاشنی آن ادویه‌هایی همچون موسیر، زنجبیل، زردچوبه، سیر، سویا، لیمو ترش و … می‌باشد و همچنین به همراه کرفس، کلم، رشته و برنج سرو می‌شود.
  • یکی دیگر از روش‌های سرو پای مرغ در کشورهایی همچون اندونزی، جاکارتا و برخی از مناطق چین، سرو به صورت سوپ می‌باشد که معمولا با استفاده از آب مرغ، پای مرغ، سیب زمینی، موسیر، سبزیجات، هویج، سیرو فلفل سیاه تهیه می‌شود. در مناطقی دیگر نیز پای مرغ پاک شده و سرخ شده را به عنوان میان‌وعده‌ای با نام (کراکر پای مرغ) سرو می‌کنند.
  • در اندونزی پای مرغ پاک شده و بدون استخوان یک غذای لذیذ و محبوب برای کودکان و حتی نوزادان می‌باشد. این غذا در کنار برنج بخارپز شده، جگر و آب سبزیجات طعم بهتری پیدا می‌کند. و دلیل علاقه خانواده‌ها به این غذا کلاژن و ژلاتینی است که در پای مرغ وجود دارد و برای رشد استخوان، مفاصل، ناخن و پوست کودکانشان بسیار مفید است.
  • علاوه بر استفاده از پای مرغ در خورشت‌ها، نوعی سوپ وجود دارد که محتویاتی همچون موز سبز، سیب زمینی و برخی سبزیجات دارا بوده، که مردم جامائیکا علاقه زیادی به آن دارند.

صادرات پا مرغ از ایران به چین

  • کره‌ای‌ها پای مرغ را با نام (Dakbal، دکبال) می‌شناسند که با سس فلفل قرمز کبابی و یا سرخ می‌شود، که عموما به صورت بدون استخوان سرو می‌شود و علاوه بر استفاده به عنوان سوپ و یا وعده غذایی کامل، در کنار مشروبات الکلی و آبجو نیز به عنوان طعم دهنده از آن استفاده می‌کنند.
  • در مناطقی از کشور مالزی از پای مرغ در تهیه سوپ استفاده می‌کنند و همچنین پس از پاک کردن استخوان‌ها در سبزیجات و ادویه‌های مختلف پای مرغ طعم‌دار شده و سپس در روغن نخل سرخ و آماده سرو می‌شود.
  • پای مرغ در مکزیک با نام (پاتیتاس) شناخته می‌شود و در میان مردم مکزیک بسیار محبوب و پُر طرفدار است. پاتیتاس در بسیاری از سوپ‌ها، خورش‌ها، دسرها و در کنار برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این پاتیتاس را به صورت سرخ شده، با نان و با سس‌های مختلف سرو می‌کنند.
  • در بخش‌هایی از مکزیک دستفروشان خیابانی نوعی غذا با نام (پسکوئزو) می‌فروشند که اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده آن گردن و پای مرغ می‌باشد، و همراه با سند تند والنتینا برای مشتریان سرو می‌شود.
  • فیلیپین نیز یکی از مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی می‌باشد، که معمولا در وعده‌های غذایی خود به صورت کبابی این محصول را سرو می‌کنند. قبل از کباب کردن پای مرغ، آن را در ادویه‌های مختلف، ترشی‌جات، کالامانسی و شکر قهوه‌ای مرینیت کرده و در برخی مناطق فیلیپین یک غذای خیابانی محبوب به شمار می‌آید.
  • پای مرغ در کشور پرتغال نیز خواهان بسیاری دارد، که عموما آن را در برنج سرخ شده همراه با ادویه‌جات و روغن زیتون طبخ می‌کنند. عطر و طعم گشنیز در پای مرغ می‌تواند یک تجربه متفاوت باشد، همچنین پامرغ در انواع خورش با حبوبات هم بسیار خوش طعم و لذیذ می‌شود.
  • در آفریقای جنوبی نیز بسیاری از افراد به پای مرغ علاقه‌مند هستند و عمدتا آن را به صورت کبابی و یا استفاده در سوپ مصرف می‌کنند. علاوه بر آن از پای مرغ پاک شده به عنوان میان وعده‌ نیز استفاده می‌شود.
  • ترکیب سبزیجات مختلف، سس‌های تند و ترش، برنج بخارپز شده و یا سرخ شده و همچنین ادویه‌جات مختلف در کنار هم غذایی محبوب برای تایلندی‌ها به شمار می‌آید. اگر به کشور تایلند سفر کرده باشید حتما در بسیاری از خیابان‌ها شاهد سرو و فروش پنجه و پای مرغ به صورت دسر، سالاد، میان وعده، سوخاری، سوپ و … در رستوران‌ها، غذاپزی‌ها و یا توسط دست‌فروشان خیابانی بوده‌اید.

پای مرغ پاک شده صادراتی ایران

  • همانطور که بیان شد پای مرغ در بسیاری از غذاهای تایلندی‌ها استفاده می‌شود. با این تفاسیر کشور تایلند نیز می‌تواند یکی از مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی ایران باشد.
  • در اکثر نقاط ایران ذائقه مردم به گونه‌ای‌ست که اغلب از پای مرغ برای تهیه سوپ استفاده می‌کنند و کمتر شاهد سرو غذاها، دسرها، سالادها و میان‌وعده‌های مختلف با استفاده از پای مرغ پاک شده هستیم.

مواردی که در بالا نام برده شد فقط تعدادی از غذاهای متنوع و محبوبی است که مردم نقاط مختلف دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

انواع پای مرغ

شاید این امکان وجود نداشته باشد که همچون بسیاری از محصولات دیگر برای پای مرغ استاندارد خاصی تعریف کنیم، ولی با توجه به عواملی همچون نیاز مشتری، درخواست نسبت به ابعاد و یا ظاهر پای مرغ، رنگ و یا تمیزی پای مرغ و عواملی از این دست می‌توانیم انواع مختلف پای مرغ را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهیم.

در این بخش توضیحاتی در رابطه با انواع پای مرغ صادراتی خدمت شما عزیزان ارائه شده،

  • پای مرغ تازه

در برخی مناطق تازه بودن و منجمد نبودن مواد غذایی حائض اهمیت می‌باشد. در بسیاری از هایپر پروتئین‌ها نیز شاهد همین موضوع هستیم که مشتریان درخواست گوشت، مرغ، ماهی، میگو و پای مرغ تازه و یا به اصطلاح گرم را دارند. در مناطقی که کشتارگاه وجود دارد این امکان هست که مشتریان بتوانند محصولات پروتئینی مورد نیاز خود را به صورت کشتار روز و تازه تهیه کنند.

پای مرغ تازه صادراتی

محصولات پروتئینی تازه به نسبت محصولات فریز شده از قیمت بالاتری برخوردار بوده و سعی می‌شود تا با کیفیت بالاتری نیز به بازار عرضه شوند. به طور معمول محصولات تازه فله کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارند.

در بسیاری از فروشگاه‌ها نیز محصولات پروتئینی را در بسته‌بندی‌هایی با تاریخ مصرف دو یا سه روزه برای استفاده مشتریان خود ارائه می‌کنند.

  • پای مرغ منجمد

عوامل مختلفی در کنار هم سبب می‌شوند تا بسیاری از محصولات در دمای زیر صفر منجمد شده و در زمان نیاز به بازار ارائه شوند.

به عنوان مثال می‌توان به ایجاد توازن بین عرضه و تقاضای یک محصول، نگهداری محصول برای استفاده در فصل‌های دیگر که امکان استفاده محصول تازه در آن فصل نیست، کنترل قیمت محصول در بازار در بازه‌های زمانی مختلف، امکان صادرات محصول به شهرها و یا کشورهای دیگر، انبار کردن محصول تولیدی مازاد مصرف بازار، نگهداری محصول برای زمان طولانی‌تر و عواملی از این دست اشاره کرد.

صادرات پای مرغ منجمد

پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی نیز از جمله محصولاتی می‌باشد که به دلیل خواص بی شمارش مشتریان بسیاری در سراسر جهان دارد. تهیه و طبخ غذاهای متنوع با پای مرغ در کشورها و فرهنگ‌های مختلف در تمام فصول سال سبب شده تا صادرات این محصول به اقصی نقاط دنیا رونق بسیار چشمگیری داشته باشد.

تقاضای مشتریان در بازه‌های زمانی مختلف، حفظ ظاهر و کیفیت پای مرغ، طولانی بودن مسافت کشور مبدا تا کشور مقصد، جلوگیری از فاسد شدن پای مرغ در حین بارگیری و حمل تا بازار مقصد، از جمله دلایلی هستند که تولیدکنندگان و تجار را جهت منجمد کردن و انبار کردن پای مرغ و ارائه در زمان مناسب به بازار ترقیب می‌کنند.

در رابطه با پای مرغ منجمد صادراتی باید مواردی همچون نوع بسته‌بندی، دمای نگهداری محصول، ابعاد و تعداد پای مرغ در هر بسته‌بندی، توجه به نیاز مشتری با توجه به استاندارد کشور مقصد را در نظر گرفت تا بتوان محصولی درخور و متناسب با استانداردهای کشور مقصد تولید و عرضه کرد.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پنجه و پای مرغ پاک شده منجمد صادراتی در تناژ بالا می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

  • پای مرغ پخته شده

یکی دیگر از انواع پنجه و پای مرغ موجود در بازار، پای مرغ پخته شده می‌باشد که همچون بسیاری از محصولات غذایی و غذاهای آماده یا به صورت کامل پخته شده و در زمان مصرف نیاز به گرم کردن دارند و یا به صورت نیم پز بوده و با توجه به دستور پخت و یا ذائقه مشتری با دیگر مواد غذایی طبخ و آماده مصرف می‌شود.

صادرات پای مرغ پخته شده

پای مرغ پاک شده و پخته شده را می‌توانید با طعم‌های مختلف و یا به صورت خورش‌های آماده در ظروف مناسب و یا وکیوم در پلاستیک‌های مخصوص جهت گرم کردن در آب جوش مورد استفاده قرار دهید. این نوع پای مرغ در بسیاری از هایپرها و فروشپاه‌های مواد غذایی در نقاط مختلف جهان یافت می‌شوند.

  • پای مرغ گوشتی

پنجه و پای مرغ پاک شده ممکن است به صورت استخوانی و یا گوشتی باشد. با توجه به نوع طبخ پای مرغ در فرهنگ‌ها و ذائقه‌های مختلف می‌توان از پای مرغ استخوانی در تهیه انواع دسرها، خورشت‌ها، میان‌وعده‌ها، سوخاری، اسنک،پخته و خشک شده و یا به عنوان تنقلات استفاده کرد.

صادرات پای مرغ گوشتی

در برخی مناطق از پای مرغ گوشتی در غذاهایشان استفاده می‌کنند، به این صورت که پوست آن را تمیز کرده و بعد از مزه‌دار کردن به صورت کبابی پنجه و پای مرغ را مورد استفاده قرار می‌دهند.

  • پنجه مرغ

خواص و طعم مطلوبی که در کنار ادویه‌ها و دیگر مواد غذایی با پای مرغ برای علاقه‌مندان به این محصول وجود دارد، باعث شده تا افراد به سمت طبخ و تهیه غذاهای متنوع با پای مرغ سوق داده شوند. در برخی غذاها از قسمت پایینی پای مرغ یعنی پنجه مرغ به تنهایی در تهیه غذاهایشان استفاده می‌کنند که با ذائقه آن‌ها بسیار همخوانی داشته و از مصرف این نوع غذاها لذت می‌برند.

صادرات پنجه مرغ

شاید این نکته برای شما جالب باشد که پنجه و پای (پاچه) مرغ هر کدام به تنهایی نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با توجه به سفارش مشتری عرضه می‌شوند. به این صورت که بسته به نیاز مشتری پنجه و یا پای مرغ با تعداد و چیدمان مشخص برای مصرف مشتریان در بازار عرضه می‌شوند.

  • پای مرغ++ (chicken feet plus)

پنجه و پای مرغ پس از تمیز شدن به طور کامل، یعنی گرفتن پوست‌های اضافه و ناخن‌ها در بسته‌بندی‌های مختلف تقسیم‌بندی و طبقه‌بندی می‌شوند. بالاترین استانداردی که برای پای مرغ پاک شده صادراتی وجود دارد اصطلاحا پای مرغ + + می‌باشد که مورد تایید کشورهای مختلف بوده و شما عزیزان جهت تهیه آن در تناژ بالا می‌توانید با کارشناسان (09120681678) مجموعه سفیدخانی در ارتباط باشید.

 

خواص پای مرغ

پای مرغ علاوه بر طعم خاصی که در انواع غذاها ایجاد می‌کند، خواص بی شماری نیز دارد که بسیاری از افراد به منظور بهره‌مندی از خواص بسیارش از آن استفاده می‌کنند. در ادامه به چند نمونه از خواص پای مرغ اشاره کرده‌ایم؛

به طور کلی از مهم‌ترین خواص پای مرغ می‌توان به تقویت استخوان‌ها، حفظ جوانی  و شادابی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل میزان قند خون، ترمیم و بازسازی پوست، کاهش فشار خون، جلوگیری از سکته و یا حمله قلبی، پیشگیری از نرمی و افتادگی استخوان، کمک به کاهش درد مفاصل، تقویت سیستم عصبی و ایمنی در بدن مادر و جنین، کمک به افزایش حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست، دارا بودن حجم زیادی از کلسیم و کلاژن اشاره کرد.

در همین بخش به صورت تخصصی نیز به دیگر خواص پای مرغ اشاره کرده‌ایم و از شما دعوت می‌کنیم تا با ما در ادامه همراه باشید.

  • تقویت استخوان‌ها با پای مرغ

پای مرغ به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B12، B6  Dو همچنین حجم زیاد کلسیم و کلاژنی که در خود جای داده، تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ها دارد. این مزیت پای مرغ نه تنها برای کودکان بلکه برای افراد مسن و همچنین زنان در دوران بارداری و یا پس از یائسگی که ممکن است دچار افتادگی استخوان شوند، بسیار مفید است.

  • شادابی پوست با پای مرغ

همانطور که قبلا هم گفتیم پای مرغ سرشار از کلسیم و کلاژن است که وجود این دو ماده برای پوست بسیار مفید بوده و به ارتقای کیفیت سطح پوست نیز کمک بسزایی می‌کند. طبق تحقیقات کلاژن می‌تواند انعطاف‌پذیری، هیدراتاسیون و حالت کشسانی پوست را افزایش دهد و در کاهش چین و چروک نیز بسیار موثر است.

شادابی پوست با پای مرغ

ویتامین Eدر ترمیم و بازسازی پوست بسیار موثر است و همچون یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند، که در پای مرغ این ویتامین نیز وجود دارد.

  • کاهش درد مفاصل با پای مرغ

پای مرغ در کاهش دردهای مفصلی نقش بسزایی دارد، طوری که می‌تواند در تقویت و درمان مشکلات افرادی که دچار نرمی استخوان هستند بسیار موثر باشد، دلیل این امر وجود گلوکز و کلاژن موجود در پای مرغ است که به بازسازی بافت‌های آسیب دیده در مفاصل کمک می‌کند و در درمان آرتروز نیز بسیار تاثیرگذار است.

  • کنترل دیابت و سطح قند خون با پای مرغ

جالب است بدانید که پای مرغ به دلیل دارا بودن گلوکزامین نه تنها در کاهش درد مفاصل موثر است، بلکه در کنترل سطح قند خون و کاهش دیابت نیز تاثیرگذار است. این ماده موثر موجود در پای مرغ جذب قند در روده را کاهش داده و باعث افزایش انرژی در عضلات می‌شود.

  • بهبود عملکرد قلب و عروق با پای مرغ

آرژنین که یکی از انواع آمینواسیدهای چرب نامتقارن است در پای مرغ به وفور یافت می‌شوند، که نقش این ماده در بدن کاهش فشار خون و ایجاد تعادل در کلسترول خون می‌باشد. آرژنین باعث باز شدن عروق و در نهایت باعث بهبود عملکرد و سلامت قلب می‌شود.

علاوه بر آرژنین، اسیدهای چرب و امگا3 نیز از جمله موادی هستند که در پای مرغ می‌توان یافت، که نقش بسیار موثری در کاهش التهابات عروق، کاهش کلسترول بد، کمک به حفظ سلامت قلب و عروق، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و همچنین جلوگیری از حملات و سکته قلبی دارد.

  • سلامت جنین با پای مرغ

زنان باردار با مصرف پای مرغ به طور منظم در دوران بارداری می‌توانند به سلامت فرزند خود کمک کنند. دلیل این امر وجود مقدار زیادی مواد مغذی همچون فسفر، روی، کلسیم، مس، ویتامین‌های گروه B و بسیاری از دیگر ویتامین‌ها در پای مرغ است، که باعث تقویت سیستم عصبی و عضلانی در جنین شده و همچنین از انسداد لوله عصبی جنین و سایر اختلالات جلوگیری می‌کند.

علاوه بر مواردی که بیان شد ویتامین  B12موجود در پای مرغ تاثیر بسزایی در جلوگیری از اختلالات خونی در جنین دارد، که با مصرف پای مرغ مادر این ویتامین را جهت تغذیه فرزند خود جذب می‌کند.

((البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که مصرف هر نوع غذا و یا دارو در دوران بارداری بهتر است با مشورت پزشک صورت پذیرد.))

 

خرید اینترنتی پای مرغ

امروزه با گسترده شدن دنیای ارتباطات افراد در سراسر جهان معاملات تجاری خود را نیز گسترش داده و برایشان این امکان میسر شده تا بتوانند به راحتی محصولات خود را به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت جهت عرضه به مشتریان خود ارائه دهند.

خرید اینترنتی پای مرغ

خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی مزایای بسیاری دارد که افراد می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند، به عنوان مثال عدم نیاز به حضور در انبار فروشنده در کشور مبدا، عدم نیاز به حمل پول نقد،، سرعت بالا در انجام معاملات، امکان مقایسه محصولات مختلف و مقایسه قیمت‌ها، امکان دریافت مشاوره رایگان و مواردی از این دست.

در بخش‌های قبلی به مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی ایران اشاره کردیم، که کشور چین یکی از اصلی‌ترین بازارهای پنجه و پای مرغ صادراتی ایران به شمار می‌آید. با در نظر گرفتن مسافت بین دو کشور به راحتی می‌توان درک کرد که خرید پامرغ به صورت اینترنتی تا چه میزان به سرعت بخشیدن در روند انجام معاملات می‌تواند موثر باشد.

پای مرغ پاک شده صادراتی ایران

فعالان اقتصادی و تجار عزیزی که در بازارهای مختلف کشور چین حضور داشته به راحتی می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی مختلف با کارشناسان ما (09120681678) ارتباط گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان، رفع ابهامات و سوالات خود و همچنین خرید انواع پای مرغ پاک شده از طریق سایت www.sefidtc.ir با ما در تماس باشند.

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ

عوامل بسیاری در قیمت تمام شده پای مرغ برای مشتری می‌توانند تاثیرگذار باشند، که تماما با توجه به درخواست و سلیقه مشتری متغیر بوده و خریدار این امکان را دارد که با توجه به نیاز و شرایط بازار هدف خود آن‌ها را تغییر دهد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ

برای مثال به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بسته‌بندی پای مرغ

بسته بندی پای مرغ ممکن است به صورت تکی، چندتایی، 300 گرمی، 1000 گرمی، وکیوم شده در پلاستیک، کارتن‌های 5 یا 10 کیلوگرمی، فله و یا در وزن و بسته‌بندی‌های دلخواه مشتریان متغیر باشد، و معمولا قبل از ارسال سفارش این موارد با خریدار هماهنگ شده تا بتوانند به راحتی محصولات خود را در بازار ارائه دهند.

  • حجم خرید پای مرغ

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ می‌تواند حجم محصول سفارش داده شده از طرف مشتری باشد. به طور معمول خریدهای در حجم بالا با خود تخفیف به همراه دارد. از طرفی در مرسوله‌های صادراتی به دلیل طی مسافت و هزینه‌های حمل سفارشات در حجم و وزن کم خیلی مقرون به صرفه نیست.

  • کیفیت پای مرغ

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم کیفیت پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی تماما یکسان نبوده و با توجه به پارامترهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

در برخی کشورها لحاظ شدن موارد بهداشتی و کیفی از لحظه تمیز کردن پای مرغ تا آخرین مرحله فرآوری، بسیار مهم بوده و مشتریان تمایل به خرید و مصرف محصولات باکیفیت بالاتر از هر لحاظ را دارند.

  • برند پای مرغ

همچون بسیاری از محصولات موجود در بازارهای جهانی، محصولات غذایی برند نیز توانسته‌اند در میان خریداران بسیار مطرح باشند، طوری که بسیاری از افراد به دلیل طعم، نوع مرینیت و سبک خاص طبخ برخی از غذاها ترجیح می‌دهند تا از برندهای معروف در محصولات مختلف استفاده کنند، بدون شک برندهای مطرح مواد اولیه خود را از شرکت‌های معتبر و محصولات باکیفیت خریداری و تهیه می‌کنند.

با توجه به مطالبی که در بخش‌های مختلف این مقاله بیان شد لازم به ذکر است که مجموعه بازرگانی سفیدخانی در حال حاضر با بزرگترین کارخانه‌های تهیه و فرآوری انواع پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی در حال همکاری بوده تا بتواند نیاز مشتریان خود را در سراسر جهان برطرف کند. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و ارتباط با این مجموعه می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در تماس باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

فروش عمده پای مرغ در ایران

پای مرغ با برچسب حلال

chicken feet

فروش انواع پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی ایران

خرید پا و پنجه مرغ عمده

خرید و قیمت پای مرغ عمده

Chicken pie

فروش پای مرغ صادراتی فله

پای مرغ پاک شده فروش پای مرغ صادراتی

پای مرغ تمیز شده

پای مرغ خرید

قیمت پا مرغ

فروشندگان پای مرغ صادراتی

خریدار پای مرغ صادراتی

پا مرغ به انگلیسی

پای مرغ قیمت

پای مرغ کیلویی چنده

قیمت پای مرغ 1403

قیمت پا مرغ امروز

پاچه مرغ

پای مرغ صادراتی

قیمت پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

بسته بندی پای مرغ صادراتی

فروشندگان پای مرغ صادراتی

خریدار پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی اصفهان

شرکت های صادراتی پای مرغ

صادرات پای مرغ

صادرکنندگان پای مرغ

صادرات پای مرغ به روسیه

صادرات پای مرغ به چین

خرید پای مرغ صادراتی

پای مرغ

فروش عمده پای مرغ صادراتی

فروشنده پای مرغ صادراتی

قیمت پای مرغ

لیست صادرکنندگان پای مرغ

پای مرغ عمده

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ عمده

فروش عمده پای مرغ صادراتی

فروش عمده پای مرغ

پای مرغ فروش عمده

پای مرغ خشک شده

صادرات پای مرغ

استاندارد های صادرات پای مرغ

مجوز صادرات پای مرغ

شرایط صادرات پای مرغ به چین

شرکت صادرات پای مرغ

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

صادرات پای مرغ به بلاروس

صادرات پای مرغ به روسیه

فروش و صادرات پنجه پامرغ به بلاروس و روسیه

فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده

خرید و فروش پای مرغ پاک شده

تولیدکنندگان پای مرغ

کارخانه بسته‌بندی پای مرغ

صادرات پای مرغ ایران به چین

پای مرغ غذای حیوانات

صادرات پای مرغ از ایران به چین

صادرات پای مرغ اصفهان

صادرات پای مرغ به ترکیه

صادرات پای مرغ به عراق

صادرات پای مرغ به دبی

قیمت پای مرغ برای صادرات

پای مرغ صادراتی

انواع پای مرغ

خرید پای مرغ برای صادرات

Export of Chicken Feet from Iran: A Lucrative Business Opportunity with Global Reach

جامبوبگ تهران تولید کننده انواع جامبوبگ و بیگ بگ و خرید و فروش انواع جامبوبگ دست دوم

برای دریافت قیمت انواع جامبوبگ نو و دست‌دوم تماس بگیرید: 09122112195