چکیده مقاله:

ایجاد ارتباط با کارخانه تولیدکننده جامبوبگ فقط به منظور خرید محصولات آن شرکت نیست، بلکه می‌توان جهت آشنایی با محصولات، رفع ابهامات، دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان (09122112195) کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت در تماس بود.

تماس با هینا پک

از جمله مزایای در ارتباط بودن با مشاوران و کارشناسان فروش کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ، علاوه بر دریافت اطلاعات تخصصی و اطلاع از قیمت روز محصولات و همچنین آشنایی با کاربرد آن‌ها، خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید کننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ می‌باشد.

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

 

تعریف جامبوبگ

به طور کلی به کیسه‌های حجیم و بزرگی که از جنس مواد پلی پرو پیلن (pp) تولید شده و برای نگهداری، جابه‌جایی و حمل حجم زیادی از محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیسه جامبوبگ (JUMBO BAG or BIG BAG) می‌گویند.

انواع کیسه جامبوبگ را در بازار با نام‌های مختلفی همچون بیگ بگ، اسلینگ بگ، پالت بگ، کیسه‌های حجیم، کیسه‌های FIBC، کیسه‌های فله بر و … می‌شناسند.

کیسه جامبوبگ (JUMBO BAG or BIG BAG)

کیسه جامبوبگ‌ها انواع مختلفی همچون کیسه جامبوبگ درب صندوقی، کیسه جامبوبگ درب قیف و کف قیف، کیسه جامبو بگ ولودار، کیسه جامبوبگ درب لیفه‌ای، کیسه جامبو بدون درب و… دارد. و از آن‌ها جهت حمل محصولات مختلف همچون مواد پالایشگاهی و پتروشیمی، املاح و سنگ‌های معدنی، مصالح ساختمانی، انواع کودهای شیمیایی، گندم، جو، قهوه، سود پرک، آرد، چوب، قلوه سنگ و… استفاده می‌شود.

 

لزوم استفاده از جامبوبگ در صنایع مختلف

کاربردهای فراوان انواع کیسه جامبوبگ‌ها باعث شده تا در سال‌های اخیر استفاده از این نوع کیسه‌های حجیم در صنایع مختلف بسیار رواج پیدا کرده و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

لزوم استفاده از جامبوبگ در صنایع مختلف

  • از جمله مزایای استفاده از جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • عدم اشغال فضای زیاد در حین حمل و انبار کردن محصولات
  • جابه‌جایی سریع و آسان محصولات
  • بارگیری و تخلیه آسان محصولات
  • مقاومت بالا و وزن سبک نسبت به حجم محصول
  • مقاوم بودن و نفوذ ناپذیر بودن بدنه کیسه جامبو
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از کیسه جامبوبگ
  • امکان استفاده مجدد از کیسه جامبو بگ
  • عدم نیاز به افراد متخصص جهت تخلیه و بارگیری محصول از کیسه جامبوبگ

و….

مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از مزایای استفاده از انواع کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌باشد که لزوم استفاده از این نوع کیسه‌ها را برای تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی بیش از پیش یادآور می‌سازد.

 

مراحل تولید جامبوبگ در کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

در مقالات قبلی به طور کامل و تخصصی تمامی مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ را توضیح داده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت www.hinapack.ir  آن‌ها مورد مطالعه قرار داده و استفاده کافی را از مطالب منتشر شده در سایت هیناپک ببرید.

تولید جامبوبگ در کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

در این بخش قصد داریم تا مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به صورت تیتروار ارائه کنیم:

  • مرحله اکستروژن با دستگاه اکسترودر جامبوبگ
  • مرحله پارچه بافی _ تولید پارچه کیسه جامبوبگ
  • مرحله ایجاد لایه محافظ (لمینت) در کیسه جامبوبگ
  • مرحله برش پارچه کیسه جامبو بگ
  • مرحله چاپ کیسه جامبوبگ
  • مرحله تسمه بافی (تسمه‌های پلی‌پروپیلن)
  • مرحله دوخت کیسه جامبو بگ
  • مرحله بازرسی و کنترل کیفیت کیسه جامبو
  • مرحله انجام تست‌های متوالی
  • مرحله بسته بندی و انبار کردن کیسه‌های جامبوبگ

تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی

جهت حمل محصولات مختلف از جمله مواد، سنگ‌ها و املاح معدنی بایستی موارد بسیاری را در تولید کیسه جامبوبگ مناسب این نوع محصولات در نظر گرفت، و در خط تولید این موارد را مرحله به مرحله پیاده‌سازی کرد تا در زمان حمل و جابه‌جایی محصولات معدنی مختلف با مشکل مواجه نشویم.

برای مثال پارچه‌ای که در تولید این نوع کیسه جامبوبگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بایستی از ضخامت کافی برخوردار باشد، تا در زمان بارگیری  و یا جابه‌جایی بر اثر فشارهای وارده کیسه دچار آسیب نشود. حتما از این موضوع مطلع هستید که تولید پارچه‌هایی با کیفیت بالا و در گرماژ مختلف نیازمند نصب و استفاده از دستگاه‌هایی با دقت بالا در خط تولید کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ می‌باشد.

بخش بعدی که نیاز به دقت و نظارت بالایی دارد نوع دوخت تکه پارچه‌ها به هم می‌باشد که بسیار مهم بوده، زیرا در صورت زیر خط دوخت نرفتن حتی بخش کوچکی از لبه‌های بدنه کیسه، به دلیل فشار زیادی که در حین حمل بر کیسه جامبوبگ وارد می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد خسارت و یا حتی حوادثی جبران ناپذیر شود.

مرحله بعدی استفاده از تسمه‌هایی با کیفیت و متناسب با ابعاد کیسه جهت نصب بر روی کیسه جامبوبگ می‌باشد، زیرا همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از فشار وارده بر کیسه را، تسمه‌ها (قلاب‌ها، بندها) تحمل می‌کنند، به همین منظور بایستی از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های جامبودوزی می‌باشد که تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی را انجام میدهد، و کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت باعث شده تا از نقاط مختلف جهان جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ درخواست داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره و آشنایی با انواع کیسه جامبوبگ صادراتی و همچنین استعلام قیمت خرید از تولیدکننده کیسه جامبوبگ می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

اگر به دنبال اطلاع از اسامی کارخانجات و تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ بوده باشید، بدون شک برند هینا پک را به خوبی میشناسید. هیناپک در کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ تولید می‌شود و به دلیل کیفیت بالا و نگاه تخصصی به رفع نیاز مشتریان خود، توانسته در بازارهای داخلی و خارجی جهت حمل محصولات تولیدی صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

هینا پک یکی از برندهای با کیفیت زیرمجموعه پایدار کیسه بافت بوده، و همواره به دنبال رفع نیاز و جلب رضایت مشتریان خود در سراسر جهان می‌باشد. کیسه جامبوبگ‌های هیناپک جهت حمل و نگهداری محصولات مختلفی نظیر انواع کود اوره، مواد پلی پرو پیلن، املاح و مواد معدنی، سود پرک، ذغال سنگ،قهوه، گندم و جو، منگنز، قیر، سیمان، آلومینا و … با تحمل وزن 500 تا 2500 کیلوگرم تولید وبه بازار عرضه می‌شوند.

جهت ارتباط با کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و تولید بیگ بگ و گونی بزرگ 1 تُنی به منظور دریافت مشاوره و استعلام قیمت کیسه جامبوبگ و  خرید انواع کیسه جامبوبگ با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

جامبوبگ 1 تُنی سنگ منگنز

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

جامبوبگ آهن اسفنجی

شرکت تولیدکننده جامبوبگ بزرگ

جامبوبگ ولودار (قیف‌دار)

خرید جامبوبگ و بیگ بگ از تولید کننده

کارخانه تولیدکننده جامبوبگ

09122112195

گونی 1 تُنی سیمان

خرید پالت بگ از کارخانه

پایدار کیسه بافت تولیدکننده جامبو بگ

فرزاد افتاده مهربانی

ابعاد جامبوبگ سولفات سدیم

خرید مستقیم از تولیدکننده کیسه جامبو

خرید عمده کیسه جامبوبگ در شیراز

فروش جامبوبگ دست دوم

تولید کننده جامبوبگ عمده